Nagyjából ugyanitt tartok én is az FZR-rel. (~1,5 éve nem ment)
Gondoltam ma beindítom, hadd járjon egy kicsit, de persze először besztrájkolt a benzinpumpa (kerreg de nem szállít, le volt ragadva valamelyik visszacsapó szelepe) de levéve róla a csöveket, kis MD40 befújás után helyrejött.
Miután ez szállított, következett a túlfolyás a 3-4-es úszóházban, ez pár csavarhúzónyél koppintás után megszűnt. Innen már csak be kellett volna indulnia, de pár pöffenésen és a kip.dobban való durranáson kívül nem történt több.
Elégedetten konstatálva (mivel valami hasonlóra számítottam) lepattintottam légszűrőházat, itt megnyomkodva felfelé a súbereket, az 1-es és a 3-as be volt állva teljesen, meg sem mozdultak. Lekapva a karbisort, némi spré után már tudták is a dolgukat, így az úszóházak leürítése következett.
Analizálva a lefolyt, gyermekkorunk kanalas gyógyszereire emlékeztető, sötétsárga dzsuppárét, megállapítottam, hogy ez üzemeltetésre alkalmatlan koktél, ráadásul a 3-4-esben megvolt a mennyiség, de az 1-2-ből alig csorgott ki valamennyi, szóval azoknak feltelleni sem sikerült.
Nemsokára a megbontásos-betekintéses vizsgálat következik. (majd sejtésem szerint, fél doboz karbitisztító elfújása)
A miénkbe nem - vagy nem tudok róla 😁 de technikailag lehetséges. De már így is elindulás után az első 200 m arra kell, hogy minden ilyen szart kikapcsolgassak 😅
A BMW-ben szerencsére csak a stop-startot kell kilőni azonnal, mert az nagyon idegesít. Ritkán, de elfelejtem, olyankor nézek az első Stop táblánál, hogy mijafax van 😄mé állt le? (de hamar rájövök 🤣)
A szonda jópofa meg a fekete doboz is. Esetleg még azt megoldhatnák, hogy a tolatókamera és az első kamera ha van folyamatosan rögzítsen a fekete dobozba vagy ez már müködik?
Gondoltam ma beindítom, hadd járjon egy kicsit, de persze először besztrájkolt a benzinpumpa (kerreg de nem szállít, le volt ragadva valamelyik visszacsapó szelepe) de levéve róla a csöveket, kis MD40 befújás után helyrejött.
Miután ez szállított, következett a túlfolyás a 3-4-es úszóházban, ez pár csavarhúzónyél koppintás után megszűnt. Innen már csak be kellett volna indulnia, de pár pöffenésen és a kip.dobban való durranáson kívül nem történt több.
Elégedetten konstatálva (mivel valami hasonlóra számítottam) lepattintottam légszűrőházat, itt megnyomkodva felfelé a súbereket, az 1-es és a 3-as be volt állva teljesen, meg sem mozdultak. Lekapva a karbisort, némi spré után már tudták is a dolgukat, így az úszóházak leürítése következett.
Analizálva a lefolyt, gyermekkorunk kanalas gyógyszereire emlékeztető, sötétsárga dzsuppárét, megállapítottam, hogy ez üzemeltetésre alkalmatlan koktél, ráadásul a 3-4-esben megvolt a mennyiség, de az 1-2-ből alig csorgott ki valamennyi, szóval azoknak feltelleni sem sikerült.
Nemsokára a megbontásos-betekintéses vizsgálat következik. (majd sejtésem szerint, fél doboz karbitisztító elfújása)
A BMW-ben szerencsére csak a stop-startot kell kilőni azonnal, mert az nagyon idegesít. Ritkán, de elfelejtem, olyankor nézek az első Stop táblánál, hogy mijafax van 😄mé állt le? (de hamar rájövök 🤣)