Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez is tiszta lett😁
Jóképű az új szomszédod :)
A szomszédba új csapattag érkezett.
Dehogynem. 😼
87-ben a franciáknál az elsők között volt aki vett ilyet és azóta megvan neki. Full gyári a gép, nem volt alakítva sosem.
Felpattintva a feliratot, máris angolul olvasható.
Ó bakker, mindig ezeket a típustörténet-mesélős videókat hiányoltam. Most végre itt van, erre csigaevős nyelven karattyolnak 🥴
Nagyon szép mintha új lenne.
Nem akarnak fürdeni. 😁
blekit te azért nem tudod piszkálni mert a kisujja körme alatt a koszban is több tudás van mint az egész lényedben 😅
Hát persze, hogy nem tudod idegesíteni(fetrengős) Szerintem az egyik legtájékozottabb ember akit valaha is ismertem(gondolkodós)
Már néha azon gondolkozom nem e mesterséges intelligencia(gondolkodós) Mondjuk az tuti nem a sportmotor fórumozóitól tanítja a saját programját 😅
Én is értem, miről beszéltek, ismersz 😁 Blekit meg csak piszkálom, tesztelem, meddig bírja, de jó srác, sztem jól kijönnék vele személyesen, nehéz kihozni a sodrából 😃
A lényeg hogy én értem, amiről beszélünk. 😸
Kontextuson belül alatt azt értem, hogy Ábrussal kb. azon lovagolunk, hogy kb. a Lada Niva és Suzuki Samurai hogy viszonyul egymáshoz - ehhez képest objetktíven szentigaz, hogy a 325d Touring az "megy", amazok meg nem.

Igen, 140-nél erősen megcsappan a lendület, és igen, 160 körül kb. falnak is ütköznek és igen, alulról naylogatják a 60 lovat negyed mázsa súllyal. De mindez azzal volt szembe állítva, hogy 1500-ös meg 1600-os hasonló jellegű motorokat is nézett a Józsi, amik tohonyábbak és nem feltétlen annyival lendületesebbek, mint amire az extra lökettérfogatuk miatt az ember következtetne.
Ja, hogy kontexuson belül? Akkor én is tudok sprintelni, de kontexuson kívül Carl Lewis ezen jót röhögne 😃
Semmi bajom ezekkel a motorokkal, se a rajongóikkal (az elhízott bőrrojtos szakálls-copfos, magyar zászlót vontató idiótákat kivéve) de ez a motor nem "megy", ez a száraz tény. Kevés LE, nagy tömeg, sebességre alkalmatlan váz és testhelyzet, ezek miatt...
Kontextuson belül kell értelmezni és akkor "megy", emellett ezt a kategóriát lehet nem 1500 és 3000 között forgatva vezetni.
Plusz eleve nem egy 1150-es boxernek vagy ezres sornégynek akar a konkurenciája lenni.
Ház keresztbe főtengóhoz a kardán nyilván nem ideális, de ahhol hosszában van, ott szeretettel alkalmaznak kardánt - és azzal utána nincs gond.... persze csak ha nem BMW, mert azoknak típushibája volt az elfosó háccsó szöghajtás. Én az enyémet már átalakítottam, azóta megy és csendes, bár sok km-t nem tettem bele még.
Harap a gép - igaz, 20anként kapcsolni kell rajta egyet, de ki nézi 😁Igazi usa fíling, egyenes testtel, előre lábbal, széttárt kézzel hasítani még akár 120-al is... priceless! 😅
na jó, nem akarlak piszkálni, de ha valaha valami előnyét kéne mondanom efféle motoroknak, a "megy" jutna utoljára eszembe. Talán hallgatni a két hengert, krújzolni - szóval biztos megvan a szépsége, valakinek.
Ugyanakkor a kardanhajtas vesztesegenek igy is csak a fele. Nyilvan a lanc nyer.

A 100 ezer nem annyira elrugaszkodott szam, persze ehhez oda kell ra figyelni. Papai haverom Dynaja 70 korul dobta le a szijat, de sanszosan a gumizas utan lett gitarhur feszesen visszateve es az okozta. De ismerek olyat, aki 120 magassagaban jar a gyari szijjal egy 23 eves Electra Glide-dal. Ott a nagy oldalkuffer plusz vedelmet ad, nyilvan ez is benne van.
Hát ha valami "olyan, mint a Harley" az nálam nem a "jó" szinonímája 😅 maradjunk annyiban, hogy olcsóbb gyártani, mint egy kardánt. Meglepően nagy a vesztesége, olvastam valahol egyszer.
100 ezer? esetleg usákoknál, a rút 66-on, itthon esőben sárban... hmmm.... fele.
A youtube mondjuk tenyleg jo.
En is ott kivantam ra :D

http://youtu.be/FbkI6650pWM?si=KXq6W89K3Wr0sUsw
800-ert a VS nem lett volna szar bolt. En nem vagyok oda ertuk, 100-nal mar 4000 felett uvolt a blokk, tok jol lep, de zsibbadok rajta a vibraciotol. Nagyon jo a moka-faktora, de tulsagosan megszoktam, hogy 120-nal is latok a tukorben :D
VL1500 nekem se kene. Az ex-TSZ traktorosoknak valo. :D