A kis vödörben vízkőoldó volt, abban ázott egy órát, de ezt nem javaslom, mert megmarja és később rozsdásodnak a bevonatos fém felületek.
Desztillált vagy sótlanított vízben kell főzni (mivel "semmi" sincs a vízben, azaz "telítetlen oldat" így az próbál telítődni és magába vonja a lerakódásokat) A GW fórumon egy restaurátor műhely két öregje mutatta hogy így csinálják a régebbi vasakkal, mert ez nem tesz kárt semmiben. (tényleg jó lett)
De azóta már Aldis ultrahangos mosót használok.
Ja, az megvan, a Keihin CV-ket ismerem. ~17mm úszómagasság, úszóház éle felett 1-2mm a szint.
A porlasztófűtést majd megvizsgálom, remélem nem szopat meg nagyon :D
Úgy szoktam kivenni, hogy a két szélén megfogva húzom hátrafelé és a hátulját emelem felfelé, akkor kibillen a szívócsonkokból, majd úgy erőszakolom ki oldalra. A légszűrőház csavarjait esetleg meg lehet lazítani, az kicsit enged hátrafelé, de nagyon kevésről van szó. (közben elméleti síkon érdemes azon is elgondolkodni, hogyha pl. ki kéne venni a légszűrőházat a helyéről, azt hogyan csinálnád...én azzal csináltatnám egy hónapon keresztül mindennap, aki ezt megtervezte)
A "karbifűtés" vízcsöve még külön könnyíti a munkát, de én lekötöttem már régen. (most jutott eszembe, hogy a benzinszint meg a zöld vonalig jó, nekem a pirosnál volt, mikor szétszedtem)
Köszönöm szépen! Még nem tudom, mi van vele, a gazdája nem volt túl bőbeszédű és csak másodkézből értesültem róla.
Akkor hőlégfúvó, fajdbogyóolaj elő...
Hogyne!
A j.k anyját a tervezőjének, akinek utólag jutott az eszébe hogy erre kell légszűrőház is!
Szóval lelkileg rá kell készülni, mert baromi szűk a hely. Nekem viszonylag puhák még az összekötő gumik a légszűrőházhoz, de így is alig fér ki a karbisor. (agresszívnek kell lenni hozzá, máshogy nem megy, és csak a bal oldalon fér ki a termosztátház miatt)
Kifelé még csak-csak kijön, de mikor teszed vissza, az kemény menet hogy a gumicsonkok a helyükön legyenek. (hajlítottam egy rugóbeakasztóhoz hasonló, L alakú segédeszközt, azzal szoktam a helyére igazgatni a gumik peremét)
Ha mákod van, akkor a tulaj "sportszűrőket" tett fel (amit én sosem tennék) és úgy nem gond kivenni.
Csináltam bele túlfolyót, mert gyárilag nincs, a benzinszint meg a két vonal között jó, de nekem ott van ahol a képen is látszik, így is jó. (a hegyekben sem volt vele gond)
Abrus, egy kerdest ha szabad...
Valamikor hoznak egy GTR-r karbi renovalasra. Van valami buktatoja a porlasztosor kiszerelesenek, amirol jo ha tudok vagy csak oreg gumikkal birkozas a fo nehezito attrakcio?
Koszi elore is!
Sziasztok, sajnos rossz hírem van. Darko Labas 65 évesen, tüdőembólia következtében elhunyt. Ő volt az az ismert horvát motoros aki egy FJ1100-el bejárta a fél világot, és 1990 óta több mint másfél millió km-t tett meg a géppel. Megjárta Nepált, Irakot, Iránt, Indiát, Oroszországot, Kazahsztánt stb. Nálunk is nagyon gyakran járt, havonta 1-2 alkalommal fel szokott ugrani a Balatonhoz. A motort saját maga szervizelte mivel saját motorkerékpárszerelő műhelye volt Varazsdon. Tavaly és 2021-ben is eljött az FJ-találkozónkra és sokat mesélt a kalandjairól. Az idei szezonra tervezte a második iraki túráját...
Gondoltam megosztom a hírt itt is, hátha ismeritek.
Desztillált vagy sótlanított vízben kell főzni (mivel "semmi" sincs a vízben, azaz "telítetlen oldat" így az próbál telítődni és magába vonja a lerakódásokat) A GW fórumon egy restaurátor műhely két öregje mutatta hogy így csinálják a régebbi vasakkal, mert ez nem tesz kárt semmiben. (tényleg jó lett)
De azóta már Aldis ultrahangos mosót használok.
https://koponyeg.hu/hireso/hat...
http://youtu.be/WJpRePt9GNA
A porlasztófűtést majd megvizsgálom, remélem nem szopat meg nagyon :D
Akkor hőlégfúvó, fajdbogyóolaj elő...
A j.k anyját a tervezőjének, akinek utólag jutott az eszébe hogy erre kell légszűrőház is!
Szóval lelkileg rá kell készülni, mert baromi szűk a hely. Nekem viszonylag puhák még az összekötő gumik a légszűrőházhoz, de így is alig fér ki a karbisor. (agresszívnek kell lenni hozzá, máshogy nem megy, és csak a bal oldalon fér ki a termosztátház miatt)
Kifelé még csak-csak kijön, de mikor teszed vissza, az kemény menet hogy a gumicsonkok a helyükön legyenek. (hajlítottam egy rugóbeakasztóhoz hasonló, L alakú segédeszközt, azzal szoktam a helyére igazgatni a gumik peremét)
Ha mákod van, akkor a tulaj "sportszűrőket" tett fel (amit én sosem tennék) és úgy nem gond kivenni.
Csináltam bele túlfolyót, mert gyárilag nincs, a benzinszint meg a két vonal között jó, de nekem ott van ahol a képen is látszik, így is jó. (a hegyekben sem volt vele gond)
Valamikor hoznak egy GTR-r karbi renovalasra. Van valami buktatoja a porlasztosor kiszerelesenek, amirol jo ha tudok vagy csak oreg gumikkal birkozas a fo nehezito attrakcio?
Koszi elore is!
Gondoltam megosztom a hírt itt is, hátha ismeritek.