Egyrészt mert Fábi borzasztó erős 😃 másrészt minden kereszthornyos csavarfej így néz ki, amit akár csak egyszer nem belevaló méretű csavarhúzóval húztak meg - és persze kipördült belőle.
Ez újabb típus. 2011től gyártják 747-800. Én úgy tudom, hogy a régi 747-400ast szüntetik meg.
Vissza is boeing-gel jöttünk, de az valóban 2 hajtóműves volt. 787-es.
Se Oroszország, se Észak-Korea? Kikerülik? Hova tűnt az emberekből a kalandvágy? Nem is tudtam, hogy Jumbo repül még... tavaly tele volt minden vele, hogy kivonják. Sokat fogyaszt, mint egy elkarburátorolt FZR 😄 a 4 motor flamós, az Airbusok 2-vel mennek.
Vissza meg kanada és az északi sark felé. Na az gyönyörű volt, de arról sajnos nem tudtam képet készíteni. 12km magasan voltunk, teljesen tiszta idő. Grönland meg a befagyott,néhány helyen tördezett jegű tenger, baromira jól nézett ki. Vissza az út mát sima volt, viszont 14,5 óra és a gépen is szűkebb volt a hely. Szóval szopás 🤪
De azt elmondhatom, hogy 1 hét alatt körberepültem a földet. 😁 Igaz nem az egyenlítő mentén.
Nem igazán csináltam képeket. A múltkor is mondtam, hogy Tokió szerintem egyszer nézős és max 3 nap. Először egy kisebb városban voltunk, de ott sem volt semmi (1. kép) aztán meg 3 nap Tokió. Ugyanaz mint 4 éve. A kollégám először volt, őt kísérgettük, vittük el ide-oda.
Inkább a kajákat fotóztam, ha valami bajom lesz, legalább az orvosnak meg tudjam mutatni, hogy mit ettem. 😁
Nekem exup nincs, Csövi az Adrián van tegnap óta, Fábi ugyan már megjött Japánból (persze képek még sehol 😾) de nem tudom hogy mennyire van motor közelben.
Viszont ha beleakadsz véletlenül Genesishez való (és nem egyengetett) fejidomtartó vasba (az Y a plexi mögött) akkor az kéne.
Szerintem ilyenkor hiába csalizol fel a bmw-vel, a nagy meleg miatt nem nagyon mozdulnak ki a nyugdíjasok.
Persze rámegy pár méreten aluli arra járó, de talán majd szeptember felé.... 😼
Srácok kellene egy kis segítség.
Éppen rendbe rakok egy ripityára törött 1000 Exup fejidomot és hiányzik mindkét szélvédő-tükör tartó nyúlvány. Arról lenne hó hogy le kellene fotózni nekem egyet akinek ilyenje van, egy mérőszalagot tartva a tükör fölső csavartól a nyúlvány végéig, hogy tudjam mennyit kéne pótolnom. Ezt pedig lefotózni pont föntről hogy látszódjon a méret is meg az ív is. Megtenné ezt nekem valaki ?
Köszi !
Úgyhogy az a csavar ami különben is le van fedve, már nem oszt nem szoroz. 😉
😊
Vissza is boeing-gel jöttünk, de az valóban 2 hajtóműves volt. 787-es.
De azt elmondhatom, hogy 1 hét alatt körberepültem a földet. 😁 Igaz nem az egyenlítő mentén.
Inkább a kajákat fotóztam, ha valami bajom lesz, legalább az orvosnak meg tudjam mutatni, hogy mit ettem. 😁
Viszont ha beleakadsz véletlenül Genesishez való (és nem egyengetett) fejidomtartó vasba (az Y a plexi mögött) akkor az kéne.
Persze rámegy pár méreten aluli arra járó, de talán majd szeptember felé.... 😼
Éppen rendbe rakok egy ripityára törött 1000 Exup fejidomot és hiányzik mindkét szélvédő-tükör tartó nyúlvány. Arról lenne hó hogy le kellene fotózni nekem egyet akinek ilyenje van, egy mérőszalagot tartva a tükör fölső csavartól a nyúlvány végéig, hogy tudjam mennyit kéne pótolnom. Ezt pedig lefotózni pont föntről hogy látszódjon a méret is meg az ív is. Megtenné ezt nekem valaki ?
Köszi !