Nem hiszem, hogy a toronymerevítő miatt szóltak volna... a füstindex miatt viszont én bárhol azonnal levenném a rendszámot Főleg azok miatt, amit a HVCS-k csinálnak úgy, hogy beködölik feketével az indexbúrát belöl aztán ha véletlenül egyszer indexelnek vele, akkor se láccik szar se
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_650_f/honda_cbr_650_f_abs_12_honap_garancia-15718110
Pl. itt egy. Ha megnézed oldalról, a kormány jóval magasabban van, mint az ülés, szóval nem annyira pucsítós, meg nekem elég hosszú kezem van, a girincem is hajlik még
Meg ezek irányárak, biztos lehet mindből cigánykodni még egy kicsit.
Azok a 4 hengeres 650-es honda szpídek jók lehetnek.. 5 év körüliek bőven 2 alatt mennek, a feketéért is csak kapok valamit kicsit hozzáteszek oszt' csá. Fiatal pörgős S4, ráadásul Honda, merazlegjobbmárka
Nem tudtam hogy neked ez is szempont de akkor szólok, hogy van itt a szekrényben két GPZ1000RX vezérműtengely és egy 36-os Mikuni sor nyitott szívótorkokkal, azzal az ezres "lomha dög" már 125 Le-s lenne a mostani 98 helyett. (eddig nem éreztem szükségét berakni, de minden adott a jobban menéshez ha nem bírsz magaddal)
Nem, sajnos nem elég.
Hiányzik belőle a "HA ÉN EGYSZER feltépem a pillangószelepeket!" érzés. Anélkül meg olyan érzése van az egyszeri ridernek, mint egy 1,4-es Astrával a Nagykőrösi úton.
Éppen telepítem a telómat,rakok rá egy újabb rom-ot. Nyaralás alatt letérdelt. Remélem nem kell venni másikat,mert telóra nem szívesen költök. Februárban volt 4 éves,reményeim szerint még el kéne menjen még minimum 2-3 évet,akkor nem bánnám az újat.
Simán odaadnám a robogót meg a pirosat egy NC700X-ért. Csak sajnos ők nem cserélnének. Sztem egy qrvajó kis motor,több mint elég. Kényelmes, keveset fogyaszt,nekem tetszik. Én próbáltam ki amikor a vételre került a sor februárban.
Nézegettem én is, mert amúgy jópofa... de komolyan: sor2 55 LE-vel, és 220 kg... ne vicceljünk, elftársak...
Nem mintha nem lenne elég, de ha most veszek valamit, az meglesz 10 évig, akkor ne ilyen lomha punnyadt fos legyen má' Akkor inkább keresek egy jó állapotú ETZ-t
A 800X már elfogadhatóbb lenne, de az is sárnehéz, és újban nem 2,7 hanem 4,4 - túl sok. A Twin jobb lenne, de az meg 5 milla... Nincs épkézláb kalandmotorjuk.
Egyetlen optimális gépük (számomra) a CB650R, vagy az idomos verziója kicsit többért.
Pl. itt egy. Ha megnézed oldalról, a kormány jóval magasabban van, mint az ülés, szóval nem annyira pucsítós, meg nekem elég hosszú kezem van, a girincem is hajlik még
Meg ezek irányárak, biztos lehet mindből cigánykodni még egy kicsit.
Hiányzik belőle a "HA ÉN EGYSZER feltépem a pillangószelepeket!" érzés. Anélkül meg olyan érzése van az egyszeri ridernek, mint egy 1,4-es Astrával a Nagykőrösi úton.
Nem mintha nem lenne elég, de ha most veszek valamit, az meglesz 10 évig, akkor ne ilyen lomha punnyadt fos legyen má' Akkor inkább keresek egy jó állapotú ETZ-t
A 800X már elfogadhatóbb lenne, de az is sárnehéz, és újban nem 2,7 hanem 4,4 - túl sok. A Twin jobb lenne, de az meg 5 milla... Nincs épkézláb kalandmotorjuk.
Egyetlen optimális gépük (számomra) a CB650R, vagy az idomos verziója kicsit többért.
http://youtu.be/ewO0aJ5tA0s