50 ropi körül lesz a teszt, te rászánod? mert addig vitéz mindenki, míg a nagy közösből van fizetve...Drága külföldön dolgozó munkás honfitársaink is úgy jönnek haza aug 1 előtt, mintha muszáj lenne
Köszönöm MinDig bizalommal kereslek ezután is :)
Csak úgy jöttem rá , hogy elővettem a masik karburátort. .. persze abból még alig akart kijönni, ami a másikból meg kiesett....
Én sok év alatt a 600as Suzuki rf ig jutottam el... Onnan meg lefelé... Cb500, xj 600... Ezek kb 60 le-je is felesleges volt nekem.. most még 20le S robogoval érzem jól magam
(Abrus megjavult a szarOlasz: a fogalmatlan hülye karbitakaritaskor kifújt belőle egy alátét/szűkítő/tavtartot... De jól megjegyeztem, mert nem más hulyesegebol tanulok )
Ez olyan nyomatékos, hogy fél év alatt olyan tricepszed és és bicepszed lesz, hogy a kokszos matyik is megirigylik... olyanokat ránt és motorfekez amikor húzod vagy elveszed a gázt... Apámnak ilyenje van... Egyszer kértem el és fele idő után visszaadtam, mint ahogy terveztem... azóta se mentem vele...
Komolyan gondolkodtam egy 600-as fiatal speed beszerzésén... elegem van az öregekből, a nehezekből, azt lehetne kicsit forgatni (nem öl meg 10000-nél, mint egy 1000-es)
Ideális túramotor lenne talán elbírná a hatodikat városban - ha meg nem, visszabaxom 4-et Különben azok is 120 LE körül járnak, szinte 1000 FZR...
Doboz, Cordura táska hűlyén mutatna rajta, de azt pont lexarom Még rávaló egybebőr ruhám is van, bár kicsit összement az évek alatt itt a fogason
Attól függ, hol őrzöd... ha a vitrinben, akkor annak már vége 13 fokon is romlanak 5-6 év után, addigra mindenképp meg kell inni. Ami hűtve nem romlik le enyi idő múlva - na te biztos nem olyat kaptál, az 5 jegyű árnál kezdődik, és nem 1-es az eleje
Az "elromlás" úgy értve, hogy akkor van a csúcson, onnan már lefelé megy. Viszont ha nincs hűtőben, egy nyár kicsinálja.
Amit linkeltem, és kipróbáltam, az egy olcsó bor, és 2013-as...az ellenőrzötten állt hordóban - otthon a vitrinben az is bexarna 1 év alatt
Őrzök egy üveg különleges bort (még tavaly kaptuk) amit akkorra tartogatok ha elkészül a garázs. (valószínűleg óbor lesz belőle addigra)
A nejem már többször megemlítette, hogy "tulajdonképpen kész van az már, az apróságok meg nem számítanak" de én mindig ellenálltam a csábításoknak és nem engedtem elővenni a dugóhúzót.
Ennél azért szerintem előrébb kéne lépni.
Én próbáltam kettőt mikor a GTR-t vettem, nem volt rossz (bár az első egy lepusztult f&s volt) de szerintem ez túl behemót neked. (nagy és nehéz, nehezebb sokkal mint a "sportboxer" )
Van covid vagy kamu?
Borsabányán vagyunk a családdal. Annyi a kanyar erre, hogy oldalt kopott az autó gumija is.
Csak úgy jöttem rá , hogy elővettem a masik karburátort. .. persze abból még alig akart kijönni, ami a másikból meg kiesett....
(Abrus megjavult a szarOlasz: a fogalmatlan hülye karbitakaritaskor kifújt belőle egy alátét/szűkítő/tavtartot... De jól megjegyeztem, mert nem más hulyesegebol tanulok )
Ideális túramotor lenne talán elbírná a hatodikat városban - ha meg nem, visszabaxom 4-et Különben azok is 120 LE körül járnak, szinte 1000 FZR...
Doboz, Cordura táska hűlyén mutatna rajta, de azt pont lexarom Még rávaló egybebőr ruhám is van, bár kicsit összement az évek alatt itt a fogason
Az "elromlás" úgy értve, hogy akkor van a csúcson, onnan már lefelé megy. Viszont ha nincs hűtőben, egy nyár kicsinálja.
Amit linkeltem, és kipróbáltam, az egy olcsó bor, és 2013-as...az ellenőrzötten állt hordóban - otthon a vitrinben az is bexarna 1 év alatt
A nejem már többször megemlítette, hogy "tulajdonképpen kész van az már, az apróságok meg nem számítanak" de én mindig ellenálltam a csábításoknak és nem engedtem elővenni a dugóhúzót.
Én próbáltam kettőt mikor a GTR-t vettem, nem volt rossz (bár az első egy lepusztult f&s volt) de szerintem ez túl behemót neked. (nagy és nehéz, nehezebb sokkal mint a "sportboxer" )