Nem. Csőnek se úgy jöttek ki a dolgai, nekem is összetorlódott - de a legfőbb ok a covid miatti gecizés... azt nem akarja igazán egyikőnk se meg aztán nekem kb. pár óra múlva indulnom kéne, és még ki se aludtam magam, minden tagom fáj... sok volt ez a km, és ma lenne 230, holnap meg vagy 450 motorral - habtestem nincs felkészülve erre... a motoromat sem vettem elő április óta, így elindulni vele... (úgy, hogy te nem vagy ott a szerszámokkal ) elég felelőtlen lenne.
Én is tegnap éjjel 3ó vezettem sötétbe. Áh nem volt felemelő élmény. 160 170 el. Odafele 130 150 jól fogyasztott a gyerek. Na visszafelé meglett a böjtje neki mert amit akkor spóroltam az haza elillant egy pillanat alatt . Szomba este lévén még pesten egy két lámpától lámpáig tolás tette az ire a pontot. Máriapócs jó volt.
Na most már örülhettek, én is hazajöttem. 720 km, 6,5 óra, ebből 5 éjszaka... kurvára nem nekem való már ez a határátlépőnél még fél úton se voltam, és már qrva álmos de nem volt kedvünk hamarabb elindulni, olyan jó volt a víz (meg aztán ki is volt fizetve )
Mondanám, hogy komoj ( ) kovid ellenőrzések voltak a határon, de ez nem igaz - abból vettem észre, hogy már az M70-en vagyok, hogy hirtelen magyarok lettek a feliratok
Világos hogy valaki sokat dolgozott rajta és ez nem is volt olcsó, de sajnos ez nem az a cucc ahol ezt megfizetné bárki. Ez csak akkor "éri meg" ha magadnak csinálod (ahogy te is) és nem számolod hogy mennyi ment rá. De ez sosem fog pénzben visszajönni. (ez nem egy hárli vagy valami eleve drága cucc)
Az is régi mondásom, hogy "ha megjön rá a vevő és pont ilyen kell neki?"
Ez az az eset, mikor ráköltött egy rakás lét, aztán most ezt szeretné visszakapni, mert megfeledkezett arról hogy ezt magának csinálta .
Csak az a helyzet hogy a szép, megkímélt, full gyári állapotú gép ér a legtöbbet, aztán jön az eredetire helyreállított hasonló, aztán a rendbe tett sajátos ízlésű ilyesmi, aztán a kopott-használt, és onnan a hulladék. Ezzel lefedtük a 900e-től a 100e- Ft-ig tartó FZR1000 árfolyamot. Ez kb. ott van reálisan valahol a közepén.
Az jó,mikor sikerült két hengerrel pufogtatni,már akkor töltötte az akkut.Csak már eladtam a gépet,ki is fizették,azért van még nálam mert a karbisorrral még baszni kell valamit,dugulás van hogy a rák vigye el.
Nincs valami kötéshiba ott a fesszab meg az akku közt?Testkábel csatlakozás jó,ha ott ellenállás van akkor nincs meg a névleges töltőfeszültség.!0-amperes tirisztorokkal gyártottam a fesszabályzókat,elvileg az a generátor nem tudja tönkretenni őket.
A két gyári akkor melegszik,és akkor tud leégni,ha nincs terhelés,ha ellenállás van a vezetékekben,vagy a csatlakozás nem jó,mert akkor az összes energia a fesszabályzón alakul hővé,és mivel a gyáriakat csak 20-amperre tervezték,a generátor meg 21-amperes,előbb-utóbb elfüstölnek.Az akku csatlakozások nem oxidáltak?Azt kéne csinálnod,két vastag kábellel a fesszabályzót direktbe rákötni az akkura,a plusz csatlakozást,meg a negatív testet,a fémházát.Melyik fesszabályzóval töltött keveset?
Mondanám, hogy komoj ( ) kovid ellenőrzések voltak a határon, de ez nem igaz - abból vettem észre, hogy már az M70-en vagyok, hogy hirtelen magyarok lettek a feliratok
Ez az az eset, mikor ráköltött egy rakás lét, aztán most ezt szeretné visszakapni, mert megfeledkezett arról hogy ezt magának csinálta .
Csak az a helyzet hogy a szép, megkímélt, full gyári állapotú gép ér a legtöbbet, aztán jön az eredetire helyreállított hasonló, aztán a rendbe tett sajátos ízlésű ilyesmi, aztán a kopott-használt, és onnan a hulladék. Ezzel lefedtük a 900e-től a 100e- Ft-ig tartó FZR1000 árfolyamot. Ez kb. ott van reálisan valahol a közepén.
Nincs valami kötéshiba ott a fesszab meg az akku közt?Testkábel csatlakozás jó,ha ott ellenállás van akkor nincs meg a névleges töltőfeszültség.!0-amperes tirisztorokkal gyártottam a fesszabályzókat,elvileg az a generátor nem tudja tönkretenni őket.
A két gyári akkor melegszik,és akkor tud leégni,ha nincs terhelés,ha ellenállás van a vezetékekben,vagy a csatlakozás nem jó,mert akkor az összes energia a fesszabályzón alakul hővé,és mivel a gyáriakat csak 20-amperre tervezték,a generátor meg 21-amperes,előbb-utóbb elfüstölnek.Az akku csatlakozások nem oxidáltak?Azt kéne csinálnod,két vastag kábellel a fesszabályzót direktbe rákötni az akkura,a plusz csatlakozást,meg a negatív testet,a fémházát.Melyik fesszabályzóval töltött keveset?