Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tettem képeket a drájvra.
Yeah!
Ahhoz jó vastag szívószál kell
Ja meg ha májgombóc...
Két adag levest?
Szerintem nyugodtan kezd el szerelni mi majd innen segítünk nem olyan nagy dolog egyszerűbb mint egy autó majd meglátod.
Gumi méret az ezresre sincs előre vékonyabb hátra meg vastagabbat lehet kapni szóval +/- egy méret nem számít.
Nem vészes a helyzet. Arra kell ügyelni hogy az étteremben mindig levest kell rendelni. Könnyű kiszívni szívószállal úgy hogy rajtad van a maszk.
Nem vészes a helyzet. Arra kell ügyelni hogy az étteremben mindig levest kell rendelni. Könnyű kiszívni szívószállal úgy hogy rajtad van a maszk.
Azta! :-)

Nagyon szépen köszönöm az infókat, azt hiszem ezzel most elvagyok legalább két szezont - aztán majd meglátjuk :-) Egyenlőre a motor sokkal többet tud mint én, az 1000-es blokk a kevesebb váltás miatt volt csak vonzó - de meg kell tanulni váltani, és kész. Ismerd meg a motorod önképzési kurzus :-)

Ahogy látom a "nagydarab viking" kiesett, pedig a szomszéd falu lett volna. Ha majd jönnek az unatkozós posztok, megkörnyékezem XD
Nem javítgat semmit, Idő sincs így az enyémmel se tudok foglalkozni, a kocsiról is jövőhéten lejár a müszi azt se tudom felkészíteni.
Kívül 99%-ban kész, még a lábazat egy kisebb része van vissza. (épp ma álltam neki, eddig más dolgom volt) Belül meg az első helyiségben egy simító glettelés és festés.
Képeket és egyéb személyes dolgokat már jó ideje nem rakok fel ide. (érdektelenségből kifolyólag) Holnap lövök pár képet, majd feltolom a drájvra.
Én meg kb. egy hete mondtam le. (nem akartam kipróbálni, hogy milyen érzés az étteremben maszkban enni)
Szia. (próbálom tételenként)
-a 130-as első gumi csak elcseszné az egészet, semmi értelme, pláne egy ilyen kicsi-könnyű gépen. (még az ezresre sem kell) Hátra bőven jó a 160-as, szélesebbel csak "bénább" lenne.
Ha nem száguldozol vele napi szinten, akkor bármelyik márkájú túrasport radiál gumi megfelel rá. (persze bele lehet látni sok mindent-- mint az olajtémába is-- de valójában az átlag bikernek még a "leggyengébb/legolcsóbb" új gumi is bőven sok, azaz tökmindegy) https://www.r17.hu/paros-keres...

- Mivel a tiédben Keihin van: https://motopartsshop.hu/?olda... (bár én általában simán autós/motoros boltban kapható "hagyományos" MZ és társai fúvókákat használok a Mikunikba, az FZR-ben és a GTR-ben is azok vannak)

- a kuplungra így nem tudok mit mondani, ha sz&r akkor csúszni szokott nagyobb fordulaton kövér gázra.

- nem fér bele az ezres blokk (más a hengerszög és sok minden másképp van megoldva) de nem is javasolnám mert értelmetlen lenne beletenni, elcseszné a sokkal nehezebb (lendtömegű) és jóval agresszívebb blokk az ügyes kis 600-as könnyedségét-kezelhetőségét. (és a 4JH jól belőve és megfelelően kezelve mocskos jól megy, nem hiányzik abból semmi)
A "Genesis" elnevezés a 87-ben megjelent első FZR, az 1000-es váz koncepcióra utal (ami már nem a hagyományos acél csőváz, hanem --a 750/1000-nél-- aluöntvény és a formája teljesen új irány volt akkoriban, egyenesen a versenysportból) szóval gyakorlatilag onnantól mindegyik FZR "Genesis". Az más kérdés hogy a köznyelvben az Exup és a Genesis ragadt rájuk, mint megkülönböztető jelzés. (az ezresnél az Exup az újabb, a "Genesis" a 87-88-as régebbi, pedig valójában az Exup a Genesis II. lett a továbbfejlesztett váz miatt)

- a kormánycsapágy hengergörgős kúpcsapágy és természetesen állítható. https://www.motomike.eu/kelike...

(Mogyoródon hallottam egy nagydarab vikingről, aki FZR1000-ről ült át 600-asra és magának szokta javítgatni)
Kész a műhely garázs ábrus? Régen rakták képeket...
Krk szigeten lehet kapni. Lehet mindjárt megyek veszek egyet....
Ezt nem fogom soha elfelejteni. Kb egy hete találkoztam az emberrel megvan még a BMW alig használja szerencsére a kutyám is jól van.
Csakhogy ez itt nem Svájc Nem szezonra vagy műszakira felkészítésre vitte, hanem egy adott hibával... Itt sajna nem a maximális gondosság volt a cél, hanem a madárfogás.
Motort venni? azt nem akarok most - de egy jó dobozos narancsos Karlovackót vennék! Azt nem tudod, hol lehet kapni?
Ő még a motorjogsi megszerzése óta az első 1000-en belül van, jobb is, ha nem ráncigálja nagyon. És mé' nem vett kisebbet? Mert nem az ővé, a párjáé, és ketten mennek rajta legtöbbx, csak ő is elviszi néha. Ezért csak nem vesz külön egyet - bár már én is gondoltam, mindenkinek jobb lenne, ha egy 125-ös robesszel járna
Nos, Azért kérdezek Én autóról jöttem, ott általában nem lehet tévedni ha a gyáritól szélesebb a gumival. Itt viszont kicsit be vagyok tojva, mint kezdő is: autóval korrigálok, ha kicsit sok, itt erre már nem biztos, hogy lesz lehetőségem... Ha kevésbé kényelmes, az nem érdekel, kocsin is két kézzel kapaszkodok a kormányba ha nyomvájú van - csak tapadjon, amikor kell :-) De akkor maradnak ezek a méretek, ezt már megszoktam :-)

Igen, igazad van: csak az van készen, amit magának megcsinál ez ember. Egy autóban szívbaj nélkül szét is szedek szinte bármit - de itt félek attól, hogy elszúrom, és tudomisén, menet közben megszorul a kormány csapágy...Szóval elég lenne, ha valaki elmondaná.

A szervizekről én is tudnék mesélni: és ha még ki is cserélik amit feleslegesen mondanak, az a jobb: hány olyat hallottam, hogy a csaj visszament két utca után, és azt mondták neki, hogy "kivagyte, soha nem láttunk". Ezért is nem mertem még látatlanban próbálkozni... Nem sóherság, de azért ezek nem annyira bonyolult, és általában jól hozzáférhető szerkezetek - sokkal nagyobb macera oda-vissza fuvart intézni, vagy embert ,akivel ki-be tuszkoljuk valami teherautóba az egész motort (+ esetleg szabadságot kivenni), mint itt az udvaron megcsinálni.

Hát... nagyon megy? ... jajj!... Csere elektromos robogóra? Tudom, nem néz ki jól :-) Persze, ismerős az érzés, 100ló/300kg is nagyon megy, de attól sem lesz jobb, hogy csapágyasra kínozza alapjáraton... Én is azt mondtam, mikor elsőre mentem, hogy ezt a motort SOHA AZ ÉLETBEN nem fogom lepadlózni az első három fokozatban. Aztán de. Csak a kettő között eltelt kb 6000 km :-)
Nos, nyilván itthonról. Mert itthon minden eladó motor második tulajtól, garázsban tartott, szépen jár, minden IS le van szervizelve, szezonra felkészítve, és nem kell hozzányúlni. Svájcban meg csak: eladó motor :-)))))
De egyébként ez is kintről van, csak szerintem állt pár évet valahol elfeledve...
Svájcban például kicserél mindent a szervíz amit kell. Haverom nagybáttya ott él elvitte kötelező szervizre a kocsiját lecserélték a gumikat mert már öreg volt és kicserélték a szélvédőt is mert kavicsfelverődéses volt az olajcserén kívül kérés nélkül.
Honnan vennél inkább használt gépjárművet Svájcból vagy itthonról?
Én nem értettem ezt a gumi-szélesítés vágyat soha... drágább is, meg xarabb is lesz de ugye a kinézet a fontos
Elvileg mindent lehet bele venni, rendelgetni japppánból, de elég drága. Íbéjjen talán érdemes keresgélni, meg itthon is van pár bolt, ahol forgalmaznak ilyesmit.

Ha műszaki vagy, magadnak kell megcsinálnod - úgy jársz legjobban. Ez a motor relatíve olcsó, a szerelők viszont drágák, és meg se csinálják normálisan, ill. mire megtalálod azt, aki mégis elfogadható, lesz min. 2-3 felesleges köröd

Fiam nője elvitte a Kawát (egy 10 éves sor2 600-as) mert kis fordulaton elég daráló hang hallatszik a hajtásból. Ajánlat: 2 lánckerék, lánc, fékpofa garnitúra elöl-hátul, fékolaj, 2 gyertya, légszűrő és mindez munkástól 150. Pesten. OK, hogy az anyag kb. 80, de akkor is - miért akarnak olyat csináltatni vele, amit nem kért? Aminek semmi köze a problémához? Mert látják rajta, hogy nem ért hozzá?
Én persze hiába mondom neki, hogy "forgasd 3000 felett, mert 1500-on rángat és darál" ezt nem teszi, mert akkor már neki nagyon megy és nem érzi jól magát rajta.
Köszönöm szépen mindenkinek, megnyugodtam :-) Közben elővettem a centit, meg különféle vastagságú tárgyakat, és azt számoltam, hogy hátul eleve ez a max, előre (ha levenném a műanyag sárvédőt), akkor talán elférne a 130, de ezek alapján nem nyernék vele sokat...
Minden autómon Bridgestone van már vagy 10 éve, akkor ezek szerint az itt is jó, a Metzeler-en meg látszik hogy nem kezdő (meg az árán is). Van egyébként olyan gyártó, amit nem szabad (mint pl. auton a barum, pl.)

Lenne még kérdésem, hátha tudtok segíteni:
- karburátorba fuvókákat lehet valahol venni? Félig eltömődve vettem meg, és némelyiket már nem lehetett rendesen kitisztítani (mindenhol lyukas már, csak nem biztos, hogy a gyári méretben)... És az alapjárat sem sima, csak 4000 felett simul ki teljesen a járása.
- Ha összevissza fog a kuplung, akkor béna vagyok, vagy szarrá van kopva a bovden és a tárcsák (IS)?
- a 600R vázba belemegy az 1000R-es blokk? Nem exup-os, rendszer (azt hiszem ez futott genesis név alatt, )
- bukkanókon néha hallottam valami zörgést, ezért álló motornál próbáltam tologatni s ráhúzni az első féket: ilyenkor néha érezni, hogy a (kormánycsapágy?) kottyan. Ez állítható, vagy cserés?
- stb, stb,stb.

... vagy az összes kérdés helyett tudtok valakit, aki ebben otthon van és ki tud segíteni? Természetesen nem ingyen gondoltam...
Motorban kezdő vagyok, de műszaki végzettséggel autókat építek, tehát elsőre meg fogom érteni, és nem kell 5x elmagyarázni, mi az a csapágy, meg hogy miért van olyan sok bigyó a karburátorban. :-)
Ezek a gyári méretei,ezen ne változtass.Amit tettél képet,az egy erősen használt puha pályagumi,persze ezt már hegyesre koptatta néhány kanyar,Az előző gazdája után az én gépemen is így néztek ki a gumik.
https://www.motorcyclespecs.co...