Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia nekem volt hegyesebb elöl 120as könnyebben lehet ledönteni a motort. Nekem a 600on 17es 150es van hátul 120 as elöl. 160as is volt de azzal nehezebben lehetett dönteni, így maradt a 150. Metzeler roadtec Z8.
Ezt azért látod "hegyesebbnek" mert egy ügyes rider használta, valószínűleg pályán és az oldala kopott főleg. Ezért úgy tűnik, hogy hegyes. Ha egy átlag utcai motoros használja ennek a guminak is a közepe fog ellapulni. Szóval a profil az szinte azonos a különböző gumiknál új korukban. Szerintem a méreten ne változtass, az jó ami rajta van. Ha más gumit teszel rá, lehet nagyban megváltozik az irányíthatósága és általában rossz irányban. Ne gondold, hogy egy keskenyebb gumi nem tapad és nem tudsz vele olyan mélyre dönteni, ha ügyes vagy.( Nézz meg egy két videót, hogy az MZ-ek hogy fektetik a gépeket a kakucs ringen a virsli gumijaikkal.) Az, hogy milyen márkájú gumit veszel az attól függ mire akarod használni a motort. Vannak lágyabb és keményebb keverékűek. Túrázásra keményebb közepű, bordázottabb ajánlott, pályázásra lágyabb és a képen látható kevesebb bordájú. Én tavaly bridgestone-t vettem, eddig nagyon meg vagyok vele elégedve.
Sziasztok,
Elsősorban üdvözlet mindenkinek :-)

Tudom hogy ezt mindenki utálja de lenne kérdésem gumiról: mentségemre szóljon, próbálkoztam a kereséssel :-)

Szóval egy 94-es FZR600R-en most 17-es felnin 120 és 160 /60 van fent - így vettem...
A gumik még jók, de már 8 évesek, valamire lassan cserélni kellene... Azt megtaláltam, hogy hátra ez a legvastagabb, ami felmegy, de:
- előre ez a maximum?
- a per számmal lehet vagy érdemes játszani?
- milyen profilt érdemes? Most "sima", félkör gumik vannak, de láttam olyanokat, amelyek kicsit a "hegyesek"... van erről tapasztalat? csatoltam egy képet, mire gondolok...(biztos van szebb neve is, nem találtam meg)

Köszönöm elérőre is!
A törölköző a kéz izzadása miatt van szerintem.
Ide Szegedre éjjel 1:45-re ért,de fél háromra már lecsendesedett.Mostanra egy gyenge szitálás maradt.
A Balatonnál du. akkora vihar volt, hogycsakna. Az észeki parton szakadt, Siófok mellé leérve csak a viharos szél maradt, de bulis volt benne így fürdeni Most meg hallom a rádióban, hogy fákat döntött a sínre a szél... az autót is cibálta alattam 100 felett.
Mi ez, valami igénytelen usák fos? Legalább vényóc benzin, vagy arrafelé truckban már nem szégyen a dízel? A sebváltó nagyon jó, imádtam volna...
Vajon mé van frottír türcsi tekerve rá mindenhova? Erre nem jöttem rá egyedül

Én is kivezettem magam, most jöttem meg osztrákból, majd' 400 km, és 20 km pálya volt benne Gondoltam rád, mikor ott szájmontornya körül jártam, de nem akartam váratlan beállítani, meg a gyerek itthon várt (ő őrizte a házat meg a jószágokat )
Holnap reggel indulok vele vissza Pécsre
Kutya egy élet az. Régen volt a TIR sorozat biztos emlékeztek, az érdekes volt, de nem egy párkapcsolat barát állás, az viszont biztos, hogy anno a kamionos kölyköknek - ahogy talán most is - mindenük megvolt.
Hát nem tudom.... Aki ezt csinálta egész életében nem biztos hogy így látja. Nyilván szeretni kell amit csinál az ember de pár tíz év után már nem olyan nagy élmény. De lehet hogy tévedek,ez csak az én privát véleményem.
Tegnap este voltunk robogni a Vicussal. Mentünk kb 70km-t. Szegény Majesty nem két személyre való,pláne nem mifelénk.Nagyobb emelkedőkön csak nyekegett,és majdnemhogy útakadályt képeztünk hazafelé. Pár lóerő még elkelne bele. Bár az is lehet hogy a mostani modern autók nagyon erősek és gyorsak és ezért tűnt gyengusznak a kis robesz.
Nem lehet rossz egy ekkora csillagrombolóval járni arrafelé.
http://youtu.be/im3mzC1CPCo
A dugattyús kompresszoroké ("van" nekem is többféle) alaphelyzetben (ha a 40°C-t nézem, mivel a telóban országúti viszonyok között nyáron kb. ebben a tartományban van a hőmérséklet...persze tudom hogy egy pályán szétgyepált krosszgépben sokkal jobban melegszik az olaj) jóval nehezebben folyik---kép-- épp ezért a tapasztalat az, hogy ezekkel seprűnyél lesz a teló helyén még a nyári melegben is. (a 46-68 besorolásúak váltak be a legjobban-- nekem általában a turbinaolajak-- de a csavar/turbókompresszoroké is jók)
Persze kísérletezni ér, én is azt csinálom már vagy 20 éve.
Azt nem is tettem hozzá, hogy a hidraulika olajak tulajdonságai ugyanezekhez állnak közel. https://www.favorit.hu/userfil...
Persze az évek alatt megkaptam már sok helyről, hogy "az úgy miért nem jó és ezt vagy azt a márkájú villa olajat kell betölteni, mert ez gányolás, nem véletlenül van külön villaolaj a motorokhoz, szervizbe kell vinni, ha nincs pénzem erre sem akkor ne motorozzak, hülye vagyok, stb."
De én úgy gondoltam mindig, hogy a józan észt használni nem tilos, aztán utánanézve az adatoknak, teszteket elvégezve a gyakorlatban, csak kiderült hogy mégis működik a dolog. (ennyi meg nekem elég)
Ezek jó kis táblázatok, köszi. Akkor nem véletlen, hogy hasonló sűrűségűnek találtam azzal amit kiöntöttem belőle. Az 15W-s volt.
Lehet, hogy meg kellene próbálni a 100-as dugattyús kompresszorba valót?
Az is van akciósan
Ha ezeket megnézed, látható hogy jó lesz.
Én sokáig ENI OTE46-ost használtam, jelenleg épp áttérőben vagyok (rajtam kívül álló okokból ) a MOL Turbine 46 K-ra. (ezek turbina olajak, de a viszkozitásuk 40°C-on és 100°C-on közel azonosak a példának hozott Castrol és Repsol 10w-15w közötti villaolajakkal, annyi az eltérés, hogy a viszkozitási indexük kisebb, de ez itt nem érdekes)
A másik amit használok, az az ENI Dicrea SX46 (van SX32 is, de az a 7,5W-s villaolajnak felel meg, az elég "vékony") annak még a viszkozitási indexe is szinte azonos a fent említett villaolajakéval, ahogy annak is amit te akarsz betölteni. (szóval jó lesz)
Én is így gondolom...
Ezt én is gondolom. Ezért is próbálkozok első körben a magamnak ajándékba kiporciózott kompresszor olajjal.
Igazából nem csak szédszedtem, mert puha volt, és akkor kiderült, hogy nem is egyforma mennyiség van benne. Akkor kicseréltem a benne lévőt, de csak emiatt
A mostani motoré meg nem szerelhető, lezárt tubus, mint az autóké
Hát pedig - mivel a szelepeid nem állíthatóak - csak az olaj sűrűséggel tucc jáccani
MOL R46 AL. Igaz,hogy 46-os, de nem tűnik sűrűbbnek mint amit kiöntöttem belőle. Ebben is van minden olyan adalék amivel a teleszkópolajokat hírdetik. Úgyhogy majd meglátom milyen.
Jól van,csak 10W,nem kell kukacoskodni.
Amúgy amíg a konzervgyárban dolgouztam,HL46-os hidraulika olajjal töltöttem a telszkópokat,tökéletes volt.
Pontosan milyen?
fzr600at mior vihetem át?
Én meg közben nekiálltam egy Jawa-nak.

https://www.sportmotor.hu/albu...
Ebben is van minden (rugólemez, szelep) csak nem állítható az átfolyási keresztmetszet vagy a rugólemez előfeszítése. És én egy kicsit nagynak találom a furatokat, főleg úgy, hogy ez nem egy krosszmotor és menet közben nem túl nagy a teló mozgása. És a kis mozgás miatt kevés a folyadék áramlás is ami szerintem ezeken a furatokon nagyon gyorsan átfolyik, tehát nem igazán csillapít. De ez csak az én meglátásom...
Köszi. Én most csavarkompresszor olajat teszek bele, ha nem válik be nem sajnálom kiönteni.