Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod, ha nem vagy punci, már csak egy csavarintás és 3 mp kellett volna a 150-hez de tudom, Katival hátul nem lehet ilyeneket csinálni... egyedül nem próbálgattad még az erejét?
... de ha most azt írod, hogy "de, 6-ban nagyon megindul 50-ről" akkor beleharapok az asztal szélébe
Ábrousom nem értem ezt miért mutatod nekem,ez versenyrajtot mutat be,utcán asszonnyal,csomaggal így nem indulok,de ő sem.De a Kawát nem is kell pörgetni,ebbe akkora erő van,2500-as fordulattal indulva hegynek fel is is jól megindult.Egyesbe kihúzom 50-ig,aztán mindjárt fel is teszem háromba, ennyi bőven elég.Picit alapjárat felett,finom kuplunggal is simán megindul.
Hát Hihíjjjjjjj. A Seca meg az FJ messze van az FZR-től.
Gyulám, elmondhatnám én is, de egyszerűbb ha Dodor megmutatja.
http://youtu.be/pci0eVh1zhs
Kettesben 103-ig húztam,és váltottam,ekkor volt félgázon.
A 100 meg a 145 lovat össze sem lehet hasonlítani... nekem egyszerre volt FZ 750 meg FZR 1000 EXUP, tudom... bár az én 1000-em nagyon ment, könnyedén lépte le a sima 1000-es Genesist - próbáltuk. Viszont hajszolva már eszegette az olajat, dús volt a keverék (hajtva evett sokat)
Mint kiderült 90% hogy az én 1000 Exupom is fojtott, tehát csak 100 lovas . A héten kiderül amint megjönnek a tűszelepek. Ennek ellenére is brutálisan robbanékony gép. Amikor először nyitott alattam az Exup szelep majdnem megijedtem akkorát húzott a kezeimen. Pedig bennem van 6 évnyi 900 Seca meg 10 év FJ1200 tapasztalata de akkor is. Híjj, mi lesz ha kivesszük a fojtást ?!
Furcsa persze, hogy annak idején mikor a Caprit hegesztgettem, visítva menekült mindenki a gondolattól is hogy ilyet vegyen akár ingyen, most meg egy kert végében álló szétrohadt bódé is 1M felett megy.
Amikor a ZX volt 99-ben, azt is alig bírtam eladni 340e-ért, most meg: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/nissan/300_zx/nissan_300_zx-15997806 (ilyen volt csak sötét metálzöld és 89-es)
A motorok mind futóműben, mind motortechnikában rengeteget fejlődtek a 80-as-90-es évekhez képest (nem az átlag 4-600-as kereplőkre gondolok) de tény, hogy az autótechnika
még nagyobbat lépett. (bár ott a terület is nagyobb volt a fejlődésre)
Pl. az FZR 1000 persze ma is egy erős és gyors gépnek vehető, de akár az első generációs R1-re átülve is súlyos a különbség mind vezethetőségben, mind teljesítményleadásban. (a legújabbak meg már félelmetesen távol vannak...bár az utcai motorosok 99%- a ebből semmit sem érzékel, mert a töredékét sem tudják kihasználni)
Az igazság az, hogy minden verdánál megvan az a hullámzás, hogy egy darabig lefelé megy az értéke,majd elindul felfelé... Már a jó állapotú szívós celica is millió vagy felette, a turbós ami működik inkább 2 felett - és még nincs tuning. A supránál pedig erősen keresleti piac van, szóval várható volt.
Tulajdonképpen fura, hogy a motoroknál ez nem így van... Pedig az injektoron némi súlycsökkenésen és az extraúj motorok menetstabilizálás kívül nem sok minden történt az utóbbi 25 évben (aztán szóljatok ha tévedek)
Egy átlag 89-es autó csak egy konzervdoboz egy mostanihoz képest - de a 89-es motorok többsége most is megállja a helyét. (nem persze, nem vagyok elfogult, kicsit sem :-) ) Vagy rosszul látom?
Áhh...inkább kitöröltem.
Brutál akkor lenne, ha a 60-150 nem negyedikben lenne, hanem kettesben
Persze ehhez még hozzátartozik hogy leáttételeztem,egy foggal kisebb lánckerék van elől,nem megy háromszázat,csak kb.kettőnyolcvanat,de így két személy+csomaggal is brutál a gyorsulása.
Meg volt benne egy kis gyorsulás is,mikor a lassító szakasz után nem hagytam hogy leelőzzenek,negyedikbe odahúztam neki hatvanról százötvenig,de akkor már mindenki mögöttem volt.
Átlagba nyolcat,ebben volt minden,pálya,város,hegymenet.
Egyébként nekem a Pözsó hdi (már megint) szinte ugyanezt csinálja --szédeleg az alapjárat 800-1300 között-- pedig már a második TPS-t vettem rá. (oké, az első bontott volt, de a második már új gyári VDO....de az is kb. 1,5 évet bírt)
Kiolvasva a hibatárolót, megint a TPS-re nyavalyog.
.
Sajnos az nem jó.
TPS (Throttle Position Sensor....azaz pillangószelep állás érzékelő) valóban lehet, mivel volt rá gyári visszahívás is anno az első szériáknál. De itt https://www.sportmotor.hu/foru... a Fazer fórumon ezt valószínűleg jobban tudják.
Nem igazán követtem a Suprák árfolyamát (a ZX300-at inkább, mivel az 20 évvel ezelőtt volt nekem egy rövid ideig, de mára már az is mocskos drága lett) mert azok annyira nem foglalkoztattak, de az eléggé pofán vágott, hogy most mennyiért mennek. (műszerfaltól függetlenül)
Tps szenzor
Karbis a gép ? Füst van ? Fogyasztás milyen ?
Mennyit fogyasztott a gép Gyula, mérted?
Sziasztok, szeretnek egy kis segitseget kerni,hatha talalkozott mar valaki hasonlo problemaval. 2004 es fz6 menet kozben uzemi hofokon az alapjarat idonkent a gyari kb 1300 rol lecsokken 800-900 ra, illetve idonkent annyira lecsokken a fordulat, hogy a motor le is all. Mi okozhat ilyen problemat?
Sziasztok, szeretnek egy kis segitseget kerni,hatha talalkozott mar valaki hasonlo problemaval. 2004 es fz6 menet kozben uzemi hofokon az alapjarat idonkent a gyari kb 1300 rol lecsokken 800-900 ra, illetve idonkent annyira lecsokken a fordulat, hogy a motor le is all. Mi okozhat ilyen problemat?
Egyik kollégám nagy chopperes,igazi kétajtós,kopasz tetkós,most vett 2.8-milláért egy Harley-t,de még megvan neki a Suzuki Intruder is.Reggel beszéltem vele,és feljött a kirándulásommal kapcsolatban a szivárgó teló is.Erre mondja,az Intrudernek is szivárgott,simán kicserélte a szimmeringet meg a porvédőt,és annak sincs persely a telóban.Akkor úgy látszik nemcsak a Kawánál van így ,csak a szerelő nem ért a motorokhoz.
kb 8 éve, egész olcsón lehetett kapni, életem egyik legnagyobb hibája volt, hogy nem vettem... bármennyire is etalon, meg legenda - csak az a műszerfal.. Az valami BORZALMAS randa :-)