Hello!
Szerintem zsír ez a 93-as ezres, én is thundercatének nézem a tankot, meg a hátsó idomod, fejidom fix h gyári fzr. Jó volna az a Kakucsring, csak én is úgy gondolom h max 250ccm-ig, meg ezek a nagy motorok beeshetnek a szűk, éles kanyarokba. Banditnak ráadásul lejjebb is van a súlypontja, akkor az FZR1000? , ja meg 80 alatt rángat a motorom, mert nincs kettes, úgyhogy 120 alatt nekem kínlódás minden, egyesben meg mindig elforog a gumi, vagy motorféknél blokkol kanyarban. Vidéken vok egész nyáron, Kaloringet akarom kipróbálni mindenképp, 2500 Ft egész nap, az gyorsabbnak néz ki, régi reptér van telerakva bólyákkal/gumikkal.
Akit érdekel, nekem is eladó lett a motorom, reglapon vannak képek, 420ezer.
konkretan en se ertek a tipusok kozti kulonbsegekhez,de nekem a hatso idom szurt szemet.mintha az FZR-eknek sokkal szogletesebbek lennenek az idomjai. jo lenne egy kep leorol,mert az sokatsegitene,a lampa sok mindent elarul:)
Én 93-as évjáratként vettem, de egy fórumozó barátunk szerint ez sajna nem az! több látható alkatrész is erre a tényre mutat! :( Sajnos én nem vagyok hozzáértő, igy könnyen be lehet húzni a csőbe! Nekem csak simán megtetszett! Egyébként kiváncsi vagyok, hogy más is észreveszi -e azt, ami árulkodik arrol, hogy a moci nem 93-as! Indulhat a qvííííízjáték! :)
hát nemtom...
Mondom, nekünk 3 db FZR 600-asunk van. Egyik se eszik egy mililiter olajat se...Amúgy én is halottam, hogy ennél a típusnál szokás, de mi még nem tapasztaltuk, pedig egy jó ideje megvannak már a motorok...
végsebességre anyit mondanék, hogy 250 körül(én személy szerint nem próbáltam), de előbb letép a szél a motorról, minthogy elérnéd a végét
Ez nem Ram-air-os(úgy tudom ez csak az új motorokon szokás...), ennek Air-box-a van (ami magyarul légszűrőházat jelent )
Ha komolyan érdekel a dolog, szólj és akkor megtartom neked!
Üdv
Bocs a kotnyeleskedesert de szerintem nem erezheto a kulonbseg.esetleg annyi hogy nincs gyari sport idom es nagyobb a legellenallas.de az is elhanyagolhato mert igy kinyomta nekem a 220-at
Szia!
A motor kb 2 éve van nálunk, azóta nem ment 100km-t. Nagyon megkímélt, igazából kihasználatlanság miatt eladó. Azért vettük, mert a rendszámára volt szükség, de már megoldódott a probléma. Míg itthon állt, én csinosítgattam(hasidom, krosszkormány...). Tehát azt mondhatom, hogy nagyon megkímélt állapotban van. "89-es füstöt egyáltalán nem ereget, olajat egy cseppet se eszi, nagyon tip-top motor. apropó olaj: tavaj télen lett olaj és szűrő cserélve, azóta szinte nem is ment(talán egyszer mentem itt a városba vele...)Kinézete a képeken látható és garantáltan ha idejösz, ugyan ezt a motort fogod látni. Nincs sehol horzsolva az idom, nincs rajt sérülés.Motorikusan is teljesen rendben van. Nekünk 3db FZR-ünk van, maximálisan meg vagyunk mindegyikkel elégedve.
Ha érdekel a gép, a telefonszámomon szinte bármikor elérhető vagyok(ha nem, akkor épp az Apriliámmal motorozok ), de visszahívlak!
Asszem röviden ennyi...ha esetleg még érdekel vmi, kérdezz bátran!
Minden jót!
Üdv
szeva zoli gondoltam felnézek a fórumra már rég voltam.Voltam a kakucsringen tegnap egész fasza kis pálya,csak igazából 125max250eshez zsir.Ugyhogy karcoltam a lábtartót az 1250esen és 3rugóért egész délután szerintem ingyen van.Mikor csavarunk a gépekkel?üdv
nem kellett, mivel azóta eltűnt a srác a föld színéről, ha akarnám se tudnám visszaadni. amúgy írtunk róla papírt, hogy ha határidőig nem jön érte, akkor nem vagyok köteles visszaadni a foglalót. szal teljesen törvényes a dolog...
köszi!