Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó kis Honda. Faterod megtanítja úgy menni,hogy a gumik nem érik az aszfaltot.
Köszi, majd átadom. Igen ezres, 2005-ös Magyarországon újonnan vásárolt, de Ő már a 6. gazdája. Kapott már az élettől, nem egy szalonmotor amit csak tologattak a garázsban.
Eredeti színe fekete, de több elemen piroslik a leverődés alatt. Pl a tank is.
De egy zsák cuccot kapott hozzá: gyári sérülésmentes dobok, gyári plexi, fék és kuplung karok, új fékbetétek, egy pár jó gumi (valami vágott vackok vannak rajta). Ja és egy Givi doboz kompletten platnival, tartókarral.
Jól lekérdeztük a "mindentudó" rendszerből, mielőtt elindult érte.
Sok éve mentem egy ilyennel, kíváncsi vagyok mostani eszemmel mit gondolok majd róla.
Eddig a kereskedés nekem kimaradt, csak magánembertől vásároltam, mindegyik alkalommal volt utólag fejcsóválás, de betudtam annak, hogy senki nem tartott AK-t a fejemhez, hogy vásároljak, ha nem vettem észre, akkor nem voltam elég alapos, türelmes, majd legközelebb. Azt, hogy mit mondtak a motorról igazából nem érdekelt, mivel mindenki azt mond amit akar.
Gratula jól néz ki. Ezres?
Apám kitalálta, hogy kell neki egy “használós” motor a p21 mellé. Monster lett a célba vett, de ez lett belőle.
Már elő jegyeztettem magam egy próbára, ha elég meleg az idő
Béjemvé indítás kb. 5 hónap után
https://drive.google.com/open?...
Nem Ádám? Biztos az Elefantentreffenre megy így felpakolva. Épp most olvastam a Veterán újságban katonai Jawákról ilyen sítalp van azokon is.
Nagyon tetszett ez a kép
Szépen le kell simára flexelni hogy ne látszódjon a hegesztés
Van, aki tud hegeszteni
Nagyon sok motorom volt de ez volt az első eset hogy kereskedésben vásároltam, ennél sokkal korrektebb hozzáállásra számítottam. (de az élet igazolta hogy ott is csak emberek dolgoznak)
Az hogy most jó a gép annak köszönhető hogy megcsináltam rajta mindent, aminek eleve jónak kellett volna lennie/kifizettem az "első szervizzel a korrekt kereskedésben".
Ha a "frissen szervizelt/rendkívül jó, megbízható állapotú" géppel úgy elindulok a Horvátokhoz az első közös túránkon a vásárlás után nem sokkal, valószínűleg talán félútig jutottam volna.
Ábrus mély sebek, de mot az indításból ítélve van egy jó motorod, B+ ez be positiv, mielőtt félreérted
Ha az ördögnek ügyvéd kéne, akkor te kellenél oda. (annak idején részletesen leírtam hogy mi hogy volt mikor vettem, nem akarom ismételni magam)

Vagy mikor megegyeztünk és kifizettem az árát, meg az első "szervizt" hogy egyáltalán ki lehessen próbálni aztán két héttel később ment érte a kollégám és utána derült ki pár dolog. Miután szóvá tettem, kar széttár és "háát..hát azt annyira nem néztük, de hát egy robogó áráért ilyen van" .
SOHA nem veszek így még egyszer semmit.
Ősszel vettem ki az akksit még mindig ennyit mutat. Rátettem egy régi autó akku töltőt aztán elkezdett villogni, hogy sok neki. Nem tudom ez milyen lehet még mindig ennyire tartaná? Kicsit jobb idő lesz berakom aztán megnézem hogy indítja a porlasztóst. A húsz szelepest.
De azért csak megvetted tőlük, pedig így beszéltek veled és így álltak a dolgokhoz. És ha foglalkoznod is kellett a géppel, azért csak bejártad már vele fél Európát különösebb gond nélkül. Szóval vagy annyira jónak találtad már akkor is a GTR-t, vagy annyira mégsem volt paraszt a hozzáállásuk. (én nem ismerem őket, személyes tapasztalatom nincs)
"Lehet, forgalomba helyezés nélküli árak" Az ár amit ott látsz az a motor ára a külföldi papírjaival, azt odaadják hozzá oszt R1. Nem intéznek el semmit, még ha úgy akarod akkor sem.
Én is úgy akartam motort venni hogy intézzék a dolgait ha külföldi papíros, ne én szaladjak már bele ha valami nem stimmel. A tulaj csávó kerek perec kijelentette hogy "külföldit sosem intéztünk, nekem nincs időm hogy ezek után szaladgáljak, elviszed te, vagy keresel valakit aki elintézi, nem nagy ügy". (ja, viszek egy utánfutót, hazahúzom, bejelentem vizsgára, elhúzom Szfehérvárra, hazahúzom, okmányiroda, ennyi)
Nekem a kollégám foglalkozott ilyesmivel, ő mondta hogy elintézi ha akarom (35e Ft volt akkor) így vettem meg. (különben nem foglalkoztam volna vele)
B&szakodtak is az NKH-nál hogy valami számot nem találnak, de aztán másodszorra valahogy elfogadták. (szóval legközelebb intézze aki eladja, én biztos nem sz&rakodok ilyesmivel)

Másrészt az etnikum hozzáállás sem tetszett amit a csávó művelt mikor mentem konkrétan megvenni, holott előtte már voltam ott ez miatt.
Ja, kipróbálás: ha ott van a lé és megvennéd, akkor ~1 liter benzinnel a tankban ott előttük fordulhatsz vele a kis utcában fel-le. "mivel nincs forgalomba helyezve itthon, így csak itt tudsz vele menni, a 6-osra már ne vidd ki"
Képen jól kinéző, fiatal és nem drága motorokat láttunk ott - de akkor valami biztos nem stimmel Lehet, forgalomba helyezés nélküli árak, bár ez nem volt leírva... gondolom, majd akkor közlik, ha odamentél 100 km-ekről
És mint a csávó közölte is "garancia mint olyan NINCS, ennyi idős gépre nem is lehet, úgy viszed ahogy ott van"
(tudom, a jogszabály....de mint forgalomba helyezéskor kiderült, mivel ők papíron nem is szerepelnek az eladási láncban - azaz "hivatalosan" én is a Belga kereskedéstől vettem a GTR-t - így eleve megfoghatatlan a dolog)
A többit meg anno leírtam, szóval ez sok minden, csak nem korrekt kereskedés.
Nincs dolgom, de ha szükséges akkor valamikor útba ejthetem. Bár mint mondtam, nem vennék onnan többször semmit. (ha külföldről hozott akkor a forgalomba helyezést a vevőnek kell intézni, ezek SEMMIRE sem hajlandóak ügyintézésileg)
A tetejére rá van írva minden kérdésedre a válasz... Felitatott lófax, és normálisan lehet tőtteni. Neten van minden adat róla
Józef, nincs véletlen valami dolgod Pakson? A fiam kinézett 1-2 motrot a kedvenc kereskedésedben, meg kék szakérteni. Ő Pesten van ugye, le is menne, de hiába nézné nem vágja a tekknikát annyira, hogy ne baxxák át. Nem sürgős.
Kösz. Sokat segítettél.
Sztem valami ilyen.