Akkor itt jó kedvvel néztél vlna szét... külön szoba volt az eddigi 3-asoknak, külön az M-eseknek, az összes M motor sorban kirakva... meg úgy az egész nagyon jó volt. https://drive.google.com/open?...
Magyarorszagon motorépites nem elfogadott pedig nagyon sok munka, idö volt benne szerintem es persze penz! De itt nalunk ugy gondoljak sufni tunig nem biztonsagos kozutra nem valo, müszaki meg volt rajt 1 ev aztan biztos ismeretseg kell hozza hogy kapjon müszakit!
Igen auto 17 felni volt 200 as hatso gumival stabil volt gep kanyarban is futimü nagyon jo volt, de en inkabb mas blokkot tetem volna be !!!! Amugy zànkai srac épitete nem en !
Sziasztok,először is boldog motorozós új évet mindenkinek.
Luckynak én is azt javaslom hogy nézze át a kábelezést,valahol zárlat van ha így elolvadtak a kábelek.Én is úgy emlékszem hogy Yaminál testet kapcsol a kis dobozba,de nem száz százalék hogy minden tipusnál így van.
Egy tulajdonosnál nem lehetek okosabb, mivel én csak egyszer mentem FJ1100-zal.
95/96 körül a Motorrevüben volt egy összehasonlító teszt "Túra egy kapuccinóért" címmel, ahol összemérték a BMW R1100RT-t, GTR1000-t, FJ1200-ast és a Suzuki GSX1100F-et. (sajnos nincs meg az újság, csak régről emlékszem rá halványan)
A lényege az volt hogy a 4 motorral elmentek egy jó kapuccinóért Németországból talán az Olasz határhoz (már nem emlékszem pontosan) majd vissza. Felváltva vezették a motorokat, és az összesítésnél természetesen túramotorként a BMW nyert (mint legfrissebb konstrukció) az FJ és a GSX inkább túrasport motornak számított a lánchajtás és a szélvédelem/üléspozíció miatt.
A GTR szintén a túrásabb oldalon állt a BMW-vel. Idézem: "A visszaúton bár a BMW a legfrissebb a négyesből de nem mindenki akarta megkaparintani a kulcsát. Mindegyik motor alkalmas hosszabb távra, bár a z FJ és a GSX megkívánja a sűrűbb megállást. Még a GTR is talált magának társat, mert ha valami 10 évvel ezelőtt tökéletes volt túrázni, akkor az ma miért ne lenne az? (valami ilyesmi volt)
Az FZ750 sokkal könnyedebb, sportosabb bármelyiknél. A blokkja is sokkal kifinomultabb, viszont hosszú túrákra csak kompromisszumokkal alkalmas, nem "igazi" túragép, bár ez az FJ-re is igaz valamennyire.
Az FJ hiába erősebb, tempóban nem megy jobban, bár felpakolva utassal "izomból" jóval nagyobbat "üt" ha emelkedő van.
A városi használat valóban nem a nagy túragépek terepe (ez igaz a GTR-re is) valamint számolni kell azzal, hogy hogy az egész motor (és az ülés) meglehetősen széles, szóval a min.180 centis magasság nem árt hozzá hogy le lehessen talpalni. (én a 171 centimmel pont emiatt küzdök ha tologatni vagy forgolódni kell a GTR-rel, sajnos kicsi vagyok hozzá.....kérem a megszokott túratársaimat hogy fojtsák magukba amit épp mondani akarnak)
Viszont ha már lehet haladni, akkor nagyon kényelmes velük menni (kényelmes üléspozíció, remek szélvédelem és gyári csomagtartó rendszer, sok hasznos kiegészítő) ilyen szempontból jobbak mint a "sima" motorok.
Viszont az is igaz, hogy az évente rendezett külföldi túráinkon Csövi már évek óta az FZR-rel jön és hang nélkül viseli az üléspozíciót több ezer km-en át. (Fábi már nem annyira, bár most volt velünk először ilyen hosszan, Mlas meg nem mérvadó mert bmw-vel jön)
http://youtu.be/XSxkI_IuS6Q