Ha állandóra van nyitva a csap, akkor rakódik tele a benzinből mindenféle retekkel. Itt fél évet állt üres úszóházzal és kb. 15 mp után tettem fel a kezem hogy jár.
És eddig minden tavasszal így indult, sosem volt vele semmi gond. A vidi után hagytam még járni vagy 20 percig hogy átmelegedjen teljesen. Ha nem lenne olyan nehéz kicincálni onnan (körbe van pakolva minden lommal, mivel ki van ürítve a másik helyiség) akkor fordultam volna vele egy rövid kört.
A benzin meg már itthoni tankolás volt Veszprém környékén.
Ejtőtank... semmi más dolgod nem lenne, csak nyitva hagyni a csapot, akkor nem száradnak ki a karbik. És indul Kíváncsi leszek a befecskendezősre - annak elvileg indulni kell, ha nem zárlatos a jeladó kábele
Nekem júliusi román benzin van benne, talán jó lesz az is, nem mindenkinek telik imperialista benzinre
Csak beletettem, nem csináltam vele semmit.
A "szegény öreg jószág" meg oda lett állítva mikor megjöttünk júniusban az Olasz túráról, levettem róla a dobozokat és kivettem belőle a robogó akksiját, letakartam és azóta nem volt indítva. (még a benzin is az volt amit hazafelé együtt tankoltunk)
Háát, itt is látszik hogy a karburátorossal mindig kínlódni kell az első tavaszi indításnál (is) az injektorral meg tudjuk hogy sosincs gond.
Hú, ez valami nagyon faxa akksi, hogy így vitte ezt a szegény öreg jószágot Holnap, ha nem leszek lusta, én is csinálok egy ilyen próba startot. Rég hallottam a hangját.
Állítólag jó valaki azt mondta aki használ ilyet már nem tudom ki volt az... Túrázáskor hasznos amikor egyenletes sebességgel kell menni hosszú távon nem fárad el a kezed.
Régebben olvastam róla. Lehet rá jegyet venni nyílt napokon, és a "KRESZ-t betartva" körül lehet autózni. Persze csak úgy-ahogy tartják be Az mondjuk furi, hogy motorost autóst vegyesen felengednek állatkodni, dehát hadd' hulljon a férgese
És eddig minden tavasszal így indult, sosem volt vele semmi gond. A vidi után hagytam még járni vagy 20 percig hogy átmelegedjen teljesen. Ha nem lenne olyan nehéz kicincálni onnan (körbe van pakolva minden lommal, mivel ki van ürítve a másik helyiség) akkor fordultam volna vele egy rövid kört.
A benzin meg már itthoni tankolás volt Veszprém környékén.
Nekem júliusi román benzin van benne, talán jó lesz az is, nem mindenkinek telik imperialista benzinre
A "szegény öreg jószág" meg oda lett állítva mikor megjöttünk júniusban az Olasz túráról, levettem róla a dobozokat és kivettem belőle a robogó akksiját, letakartam és azóta nem volt indítva. (még a benzin is az volt amit hazafelé együtt tankoltunk)
Háát, itt is látszik hogy a karburátorossal mindig kínlódni kell az első tavaszi indításnál (is) az injektorral meg tudjuk hogy sosincs gond.
еаси ридер
Tán p126 blokk
Kedves József nem jött a cuccosért
https://www.aliexpress.com/ite...