Az FJ nehézkes csataló.Városban nem nagy öröm vele közlekedni,és a futóműve sem korszerű.(bár átalakításokkal ezen lehet segíteni)
Viszont ha jól karban van tartva,gyakorlatilag örök életű a motorja,és könnyedén visz két embert+csomagokat nyugodt túratempóban.
Akinek van,nehezen válik meg tőle,mert probléma mentesen csak megy,és megy...
A FB csoportban nemrég berakott egy horvát márkatárs egy képet,amint tizennegyedszer fordul az órája 0-ra.
1.400.000 km alatt sem unta meg,igaz kétszer meg lett fúrva,és a blokkban már mindent kopó alkatrész többször cserélve lett,de mégis használja.
Azt azért nem ártana megkeresni hogy hol van a zárlat.
Az, ha összekötöd a két vezetéket a sztenderkapcsoló előtt, azzal (ha a sztenderkapcsoló jó) ugyanúgy zárlatos lesz az áramkör.
YZF750 villamos rajzom csak eléggé sz&rul látható van és nem is színes, de az általános gyakorlat az (FZR) hogy a sztenderkapcsoló egyik végén (fekete vezeték) a test van, a másik pedig (kék-sárga) a diódablokkba megy.
Àbrus huztam uj vezetéket sztender érzékelönek, gyujtàsra teszem es fel perc se kabel forro!! Ha erzékelöt nem kötöm ra nem indul ugy csinal mintha sebesegbe lenne de uresben van!!
Egy kis pozitív élmény. Motomike tól rendeltem telók meg a kormányszár felújításához dolgokat, 2 hiba csúszott a teljesítésbe, írtam nekik és másnap egyből válaszoltak, pótolják az elmaradt tételt, meg cserélik amit kell és szorry. Én ezután is tőlük rendelek mert, a korrektség hosszútávon kifizetődő befektetés szerintem is
Ugyan kedves László, ez magától értetődik. El is várom hogy informálj a folyamatról ha elkezditek és természetesen bármilyen szakmai jellegű kérdésre válaszolni fogok a legjobb tudásom szerint.
Mindenkinek segícc, ingyen, megköszönni se kell? Jut eszembe, ha cserélni kell a tetőt (meg az üveggyapotot alatta) elkél majd a segítség, hasonló árfekvésben
Persze ki lehet, de szerintem ne iktasd ki, mivel elég kellemetlen kihajtott sztenderrel balra kanyarodni. Az a kapcsoló ott lent azért van, hogyha kihajtott sztenderrel beteszed sebességbe, akkor leveszi a gyújtást. (azaz el sem tudsz indulni)
Cseréld ki a megolvadt vezetéket, érdemes.
Viszont ha jól karban van tartva,gyakorlatilag örök életű a motorja,és könnyedén visz két embert+csomagokat nyugodt túratempóban.
Akinek van,nehezen válik meg tőle,mert probléma mentesen csak megy,és megy...
A FB csoportban nemrég berakott egy horvát márkatárs egy képet,amint tizennegyedszer fordul az órája 0-ra.
1.400.000 km alatt sem unta meg,igaz kétszer meg lett fúrva,és a blokkban már mindent kopó alkatrész többször cserélve lett,de mégis használja.