Sziasztok, megtaláltam régi alkatrészeket és szeretném eladni hátha valakinek kellenek, van egy EXUP első sárvédő és egy első fékbetét garnitúra Ferodo Platinum original csomagolásban.
Én tettem egy töltőcsatlakozót a motorra,az akkura megy direktbe.Azon töltöm otthon,és arra dugom a telefontöltőt ha túrán vagyok.Egy lengőbiztosítékot tegyél elé,különben a főbiztit üti ki ha zárlatos lesz,és leáll a motor.Bekötheted direktbe is,de akkor zárt helyre tedd,nehogy mások is töltögesssenek vele,te meg utána tologathatod mert lemerült az akku.Ha csak menet közben akarod ,használni,pl.gps-töltésre,akkor a gyújtáskapcsoló után kösd be.
Nekem ok. Addigra beállítom a gépet, mert 2000 környékén már tényleg megkínlódtam a géppel, 2500 felett 4-5000-es fordulattal, kuplungot folyamatosan csúsztatva tudtam elindulni. De a látvány mindent kárpótolt
Szerintem is trasz-izé, ha már nagyobb túrának szánjuk. Bár az behatárolja az időpontot hogy mikortól van megnyitva.
Gondolom ez min. 5 napos menet lenne.
Nekem kéne pontos dátum és hát mennyi időre,és azt is jó lenne tudni mennyi az annyi kb. Februárban legkésőbb le kell adnom a szabadság igényt egész évre.
A bmw-s kollégát megkérném hogyne ferdítsen.
"A porlasztós kollégák télleg kínlódtak 2000 m-en, " Fábién kívül (ami nem volt beállítva a ritkább levegőhöz) nem emlékszem olyan helyzetre, ahol a porlasztós gépeknek bármikor problémájuk lett volna. A 300+ kilóval meg a parkolóban tologatáskor van gond, nem a szerpentinen.
Benne vagyok.Ha eldöntitek,hogy csináljunk Erdélyi túrát és persze,hogy hányan lennénk akkor megbeszélhetnénk,hogy nagyjából merre menjünk(transfogaras transalpina) vagy közelebbi helyek.
Ezek a csúcsra vezetők mind ilyenek, 1-2-be lehet menni néha. De a köztük lévő utak, elnyújtott ívekkel, hegyek közt, na azok az igaziak. Mingyá dobok pár képet.
A porlasztós kollégák télleg kínlódtak 2000 m-en, meg a 300+ kilós motoros kollégáknak is voltak nehéz pillanataik
Igazából ezen a szerpentinen felmenni inkább kínlódás mint egy jó motorozás. Viszont a kaland, kilátás, táj szépsége megfizethetetlen. Olyan mintha egysávos úton akarnál folyamatosan vissza kanyarodni 12%-os emelkedőn. Gyakori a vissza gurulás, eldőlés nagyon nem mindegy melyik oldalra teszi le az ember a lábát... A motor is gyenge alig megy alapjárat kb fele. Nekünk még szerencsénk volt mert sütött a nap de mindezt esőben na az király lehet Márpedig ott gyakran esik. A Glosslockner élvezetesebb ott tényleg jó motorozni.
Esküszöm nekem a keréksúlyok tűntek fel először az első képen Az a kinyír a kanyarkombináció megtetszett, ha egyszer lesz rá mód ezt a túraútvonalat lekarcolhatnátok
https://www.aliexpress.com/ite...
https://www.aliexpress.com/ite...
Gondolom ez min. 5 napos menet lenne.
"A porlasztós kollégák télleg kínlódtak 2000 m-en, " Fábién kívül (ami nem volt beállítva a ritkább levegőhöz) nem emlékszem olyan helyzetre, ahol a porlasztós gépeknek bármikor problémájuk lett volna. A 300+ kilóval meg a parkolóban tologatáskor van gond, nem a szerpentinen.
A porlasztós kollégák télleg kínlódtak 2000 m-en, meg a 300+ kilós motoros kollégáknak is voltak nehéz pillanataik