Hááááát.... ha lenne bennetek vállalkozó szellem, akkor le Dubrovnik, 1-2 nap pihi, aztán komp Bari, le az Etnáig (500km) újab 1-2 nap, aztán vissza, lazán, megállókkal. 1 hétbe nem férne be, vagy kb. épp. Lóvéba se kevés (benzin+komp)
... de az Etnára elég meggyőző felmotorozni, nekem már sikerült, de szívesen visszamennék Taormina is hihetetlen szép.
Na, lassan talán elkezditek a túra szervezéseim értékelni Mi itt szinte mindenütt voltunk már, csak nem 900 km/nap módszerrel
Apropó, a mi Ravenna tengerpart San-Marinó túránkat így január elején kezdtem szervezgetni, és a jobb szállások már elkeltek.
Idén mi lesz? Lesz valami?
De jó arra jártunk mi is. Csak te profibban intézted a szállást ott nem volt kisbetűs rész. Nem is volt rossz szállás eddig talán egy ausztriában az öregnél de nem volt vészes. Régebben nekünk is volt egy kuplung kar törés
A kép ha kattintható akkor jó, de ha a linket kell bemásolni akkor mindig új lapra kell, mert ha nem akkor ugyanazt a képet adja, hiába más a link. (legalábbis nekem ilyen volt)
Megnéztem, az én motoromról sincs kép - pedig emléxem, hogy széjjel fotózták minden irányból legutóbb. A km be van írva. Enyémnek még eredetvizsgálya sincs.
Érdekes ez az "eredetvizsga" is... Ha itthon veszed, magyar rsz-al, esetleg rokontól, ismert előélettel, azonosítható tanúkkal, akkor is kell - ha kintről hozod olaszból, tök ismeretlen Luigi adásvételivel, rsz nélkül, azt meg elfogadják, akkor nem kell
Sztem csak hülyének néznek bennünket, és tejeltetnek, mint a jó birkát.
Nekem a BMW autóról van pár kép, de mind tök egyforma mert mióta megvan, mindig ugyanott vizsgázott, ugyanúgy téli felnikkel Sztem még a fényképezőgép is ugyanaz legalábbis amit a múltkor láttam a srácnál, elég öreg és viharvert volt, össze szigszalagozva
A motorom képeit meg se néztem, na ezt pótolom!
A vicces az, hogy a GTR-ről kép semmi (pedig az eredetvizsgán kívül eddig kétszer is volt műszakin) műszaki adat meg alig van a rendszerben. (még a vázszám sincs ott)
Ebben igazad van,ti szóltatok csak én nem voltam hajlandó meghallani.
Ja de azért ganyé banda az összes kereskedő.
Végül is a kereskedő nem azért van hogy mi jól járjunk.
1) dehogy vetted volna!
2) mi itt megmondtuk az igazat
... de a lényeg, hogy a végére jól sült el a dolog, rendben a motor, szereted is, csinos is lett.
Igen ez a Piros. Így még nem láttam. Akkor mégiscsak pakoltak rá valami idomzatot amikor honosítva és műszakisztatva lett,mert amikor én még néztem külföldi papírokkal akkor a pályaidom volt rajta.Ilyen első lámpával persze hogy átment. A kis lámpákat és a pályaidomot valszeg műszaki után visszapakolták. Na mekkora ganyé banda! De akkor is megvettem volna,ha megmondják az igazat.
Be tud melegedni a motorod ilyen időben? Az enyémnek 10 °C környékén már alig mozdul meg a mutatója, persze azt nem tudom, hogy az hány fok lehet. És ilyen hidegben meg még egyszer sem motoroztam vele.
Asszony elvitte a kocsit (meg amúgy is itthon hagytam volna neki, ha bármi van a babával), így reggel f6-ra a csajmotorral mentem úszómesterkedni. Meglepően sima volt ezzel a géppel
... de az Etnára elég meggyőző felmotorozni, nekem már sikerült, de szívesen visszamennék Taormina is hihetetlen szép.
Apropó, a mi Ravenna tengerpart San-Marinó túránkat így január elején kezdtem szervezgetni, és a jobb szállások már elkeltek.
Idén mi lesz? Lesz valami?
Jószinak, Csövinek mindenképp ajánlott!
Érdekes ez az "eredetvizsga" is... Ha itthon veszed, magyar rsz-al, esetleg rokontól, ismert előélettel, azonosítható tanúkkal, akkor is kell - ha kintről hozod olaszból, tök ismeretlen Luigi adásvételivel, rsz nélkül, azt meg elfogadják, akkor nem kell
Sztem csak hülyének néznek bennünket, és tejeltetnek, mint a jó birkát.
A motorom képeit meg se néztem, na ezt pótolom!
Ja de azért ganyé banda az összes kereskedő.
Végül is a kereskedő nem azért van hogy mi jól járjunk.
2) mi itt megmondtuk az igazat
... de a lényeg, hogy a végére jól sült el a dolog, rendben a motor, szereted is, csinos is lett.