Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor neked valószínűleg a benzincsapod hiányzik. Elektromos lehetett rajta, és ahhoz kellett a kábel.
Van, de csak olyan, hogy levett tanknál egy csavarhúzóval el lehet fordítani, hogy ne folyjon ki a cucc, ha leveszik. Ha fent van a helyén, csavarhúzóval se lehet elérni.
Gold Wing - az isteni lehet... csak 7 milla, és 410 kg. Tiszta motor feeling ! Ha véletlen eldől, 3man fel is tudják állítani, egy tankkal akár 250 km-t is megtesz.
BMW: 5 milla, 260 kg. Azért ez emberibb, és elég jó túra-hírnévnek örvend.
Vagy ha Honda, akkor az a VFR, az 4 milla sincs, és biztos hibátlan.
A múltkori rétesfesztről még egy kípet tanátam. Szíp a Sááárga is. Nem?
Nincs is benzincsapod, vagy mi?
Tuti kell lenni tartaléknak olyan nincs hogy nincs.
Van fél literes cölás üveg az ülés alatt.
Köszönöm sanyi. Csak az ár érdekelne, postával együtt... vállad?

Thomas gőzmozdony lábad?
Egyéb 5let Ultras-én kívül? Nekem sztem nincs tartalék..

Mondjatok má valamit, ne haljak meg ostobán
Új VFR Honda
http://galeria.totalbike.hu/tesztek/2010/04/22/honda_vfr_1200/
Sport légszűrőn, sport szigszalag, meg sport zokni...
Ábrus én is nagyon szeretem a BMW-ket, de azért a tiéddel csak nem kellene összehasonlítani, egy 2008 as gépet...Ülj fel arra a BMW-re, utána meg egy Gold Wing-ra. Utána meghallgatlak...
Mivan mindenki a választási matinét nézi?
Ki tudja, hogy ezek milyenek (nem valami bizalomgerjesztően néznek ki) és, hogy jók-e nekem mert az enyém CM12-39-es számú amit linkeltél azok meg CM12-27-es számúak.
A bontott cuccokal az a baj, hogy gyanús, hogy azok is már gyengék.
Szegény ultras12 biztos fogja a fejét
Nem akarok okos lenni, de Pécsett a Yakomotonál jól dolgoznak.
Rá lehet húzni küllőfejet is, és szét kell az alsó részét nyomni fogóval. Mi azt szoktuk. Gázbowdenhez elég erős sztem.
Ez az ellenérv arra hogy miért próbáljuk meg saját kezűleg megoldani az ilyen jellegű munkát itthon. És miért nem szívesen visszük el a gépet "szakemberhez" Mert elbaszni én is el tudom, és még fizetni sem kell érte, ráadásul én általában tanulok a hibáimból.

Egyébként ez a tag csinálta a szelephézagolást is, hangra nagyjából jó lett, de mikor meghallottam a köszörülés szót, hát... Eddig két tag nyúlt hozzá a gépemhez, lehet még próbálkozni fogok mással is, de errefelé nem nagyon van választék.
Most majd megmutatom annak aki előszőr "eltalálta" a szinkront, hogy a légszűrőházzal állítsa be, aztán meglássuk.
Csoda hogy kap levegőt.:-)))
Nekem kemény 200 forintba került ugyanez!
Vettem 1 biciklibovdent,méretre vágtam,egy 8 minis csőbe jukat fúrtam,kerezbe /ott dugod be a bovdent/,a bovden végét széthajtogattam és teleöntöttem cinkel!
Kibaszott erős,és megbizható lett
Nekem a gyári állapotú motor sose tetszett.
Mindig valami egyedire vágytam.
Hasonlít az én konyhámra a berendezés