Van, de csak olyan, hogy levett tanknál egy csavarhúzóval el lehet fordítani, hogy ne folyjon ki a cucc, ha leveszik. Ha fent van a helyén, csavarhúzóval se lehet elérni.
Gold Wing - az isteni lehet... csak 7 milla, és 410 kg. Tiszta motor feeling ! Ha véletlen eldől, 3man fel is tudják állítani, egy tankkal akár 250 km-t is megtesz.
BMW: 5 milla, 260 kg. Azért ez emberibb, és elég jó túra-hírnévnek örvend.
Vagy ha Honda, akkor az a VFR, az 4 milla sincs, és biztos hibátlan.
Ábrus én is nagyon szeretem a BMW-ket, de azért a tiéddel csak nem kellene összehasonlítani, egy 2008 as gépet...Ülj fel arra a BMW-re, utána meg egy Gold Wing-ra. Utána meghallgatlak...
Ki tudja, hogy ezek milyenek (nem valami bizalomgerjesztően néznek ki) és, hogy jók-e nekem mert az enyém CM12-39-es számú amit linkeltél azok meg CM12-27-es számúak.
Ez az ellenérv arra hogy miért próbáljuk meg saját kezűleg megoldani az ilyen jellegű munkát itthon. És miért nem szívesen visszük el a gépet "szakemberhez" Mert elbaszni én is el tudom, és még fizetni sem kell érte, ráadásul én általában tanulok a hibáimból.
Egyébként ez a tag csinálta a szelephézagolást is, hangra nagyjából jó lett, de mikor meghallottam a köszörülés szót, hát... Eddig két tag nyúlt hozzá a gépemhez, lehet még próbálkozni fogok mással is, de errefelé nem nagyon van választék.
Most majd megmutatom annak aki előszőr "eltalálta" a szinkront, hogy a légszűrőházzal állítsa be, aztán meglássuk.
Nekem kemény 200 forintba került ugyanez!
Vettem 1 biciklibovdent,méretre vágtam,egy 8 minis csőbe jukat fúrtam,kerezbe /ott dugod be a bovdent/,a bovden végét széthajtogattam és teleöntöttem cinkel!
Kibaszott erős,és megbizható lett
BMW: 5 milla, 260 kg. Azért ez emberibb, és elég jó túra-hírnévnek örvend.
Vagy ha Honda, akkor az a VFR, az 4 milla sincs, és biztos hibátlan.
Thomas gőzmozdony lábad?
Mondjatok má valamit, ne haljak meg ostobán
http://galeria.totalbike.hu/tesztek/2010/04/22/honda_vfr_1200/
Egyébként ez a tag csinálta a szelephézagolást is, hangra nagyjából jó lett, de mikor meghallottam a köszörülés szót, hát... Eddig két tag nyúlt hozzá a gépemhez, lehet még próbálkozni fogok mással is, de errefelé nem nagyon van választék.
Most majd megmutatom annak aki előszőr "eltalálta" a szinkront, hogy a légszűrőházzal állítsa be, aztán meglássuk.
Vettem 1 biciklibovdent,méretre vágtam,egy 8 minis csőbe jukat fúrtam,kerezbe /ott dugod be a bovdent/,a bovden végét széthajtogattam és teleöntöttem cinkel!
Kibaszott erős,és megbizható lett
Mindig valami egyedire vágytam.