Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ez az XS400-as volt.
És ezek nem központi rugósak voltak valamint furcsállom az egész hátsó futóművet bár a gyári futóművén mindenki javítani akart mert elég gyengére sikerült gyárilag.(tehát ez nem feltétlenül baj)
A motor egyébként nehéz mint a dög.
Miért,tetszene?
Nekem is volt ilyen csoda paripám.
Van már annak 25-éve is talán.
Mentem vele árkon bokron,mindenen keresztül.
Az enyémen majdnem gyári volt minden,gyárilag két dobja van csak nekem rövidebbre voltak vágva. Az ülésből ki van szedve és az ülésidom-hátsólámpa sem gyári.(azon amit linkeltél)
F2 pedig attól volt hogy teljes idomozás volt rajta gyárilag, a "sima" F pedig idom nélküli volt. A 6 literes fogyasztás rizsa,8 ALÁ nehéz levinni a gyári beállításokkal. Ha hajtják simán 10liter.
Köszi, de van mobilom
Ilyen.
Én is foglalkoztam ma a motorral. Lecseréltem a hűtővizet, meg a hátsó féket kipucoltam, folyadékot cseréltem. Patent lett nagyon. Sirály király. Most már nem ártana használni is, ha má van...
Adok érte samsung e250.
átírásra megvan a zséé. Ha 15-be ideadja a Jawa-t, elhozom.
nincs még, de majd átlesz.
Mé ótó átírtva? Eonosak vagyunk, csak más nincs kiépítve. Reggel megyek vásárba. Chrysler tele minden szarral.
Jóóóóóóóóóóóóó estét. Nem gyári. Üvegszál, meg picit repedt.
Engem érdekelhet a duplalámpás fejidom, ha eladó és gyári cucc. (törésmentes csilivili, hibátlan ) nem sürgős, csak gyüjtögetek
vegyitek hát meg, kell a zsééé Jawa Mustang-ra.
Na, az MNC innocd mp3-as rádió nemkő senkinek? Mehet fel a vaterára?
Ez mekkora szép már... A plexit ledobnám róla, és
ÚÚÚggggy tudtam.
Ezért kapta a mustang nevet a link.
A Mustang szóra felcsillant a szemem de nem az egyhengeres boxerre számítottam!
A szín nem lényeg.
Szép, de a színe nem gyári. Egyébként én nagyon kedveltem.
Gondolkodom rajta ha megyén belül nincs túl messze, akkor megveszem. Szép gyári kinézetű.
Nekem volt ilyenem! Még 4200ft-ba került, ennyi volt az új ára!
akkor ezéé írsz ékezetek nélkül..