Ha jól emlékszem van 1 kapcsoló valamelyik ezresen ami fiatalabb mint az enyém és az a tartalék kapcsolója. Ennek a bal oldalon van látod. Asszem az adam mondta hogy az az a kapcsoló.
Jó kis esőben az már a tuti meghalás szintje - de legalábbis lakatosmunka lesz
Régen, mikor még 1mm volt, jártam olyannal is (na jó, csak fél mm) a legkisebb esőben is ment össze-vissza 50 fölött.
Tom, volt már erről szó, de mit is csinál az 1000resen az üanyag tartályba menő visszajelző-drót-pár? Ha összezárom-szétveszem, sehol semmi változás, azt hittem, legalább vmi lámpát gyújt.
Itt nincs tartalék, ki sincs vezetve a benzincsap.
meg 2 evig elfut.aztan johet az uj.csak msot atiras,javitas,felnik vasarlasa,gumi,stb eleg huzos votl egyszerre.amugy az uj gumi is 8mm-es,szoval ha ahhoz viszonyitod az 5-6-ot,akkor nem oylan rossz az. foleg ennyi penzert:)
azert egy 400-as turat es egy 600-as sportot osszehasonlitani vetek.nem ugyanarra talaltak ki a ket mocit. mondjuk ugy,ha gyorsan akarok eljutni valahova rovid tavon,akkor enyem.ha korbe akarom utazni europat,akkor a zzr. de ettol fuggetlenul a zzr is lep eleg jol:) 170-et tudja
vágom.
5-6 miliméter?
Akkor az 60-75 % -os gumi. Az már eléggé kopottacska.
Persze még használható. A minimum ugye a 2 mm. Az azért a mai autókhoz karcsú. 3 mm-nél illik íveltétni.
vagy ami még megforduult a fejemben és Kjóötletnek tűnik, hogy átépíteni az fzr-t vagy mint apraszaki ilyen ER6, esetleg GS-CB500blokk, vagy má minnyá supermonot csinálni egy xtz660 blokkal mint az szr660 szarérhugyér vannak jó kis blokkok
fzr-re gondltam, és a másikhoz képest úgy hogy ha valmaikor ment melletted másik ahhoz képest. vágeszbugyesz. 240? az akko nem rossz, csak kéen venni valami ilyesmit azt kész.
az fzr fapados a zzrhez kepest. zzrbol nem csavartam ki semmit,mas motorjat nem gyilkolom,eleg a sajatom kifizetni,ha osszetorom:)
ha az FZR-re gondoltal: top speed 240, ora szerint.nem szamoltam a mp-eket, fiatalabb 600-ashoz meg nem volt szerencsem. 200-ig gyorsan gyorsul,aztan utemesen visszaesik,220-230-nal mar konyorog a 7. sebessegert. 7000 prm-ig szepen gyorsul,majd megugrik.ott van egy lik.
jajhát össze ne szarjam magam mondjuk ilyenben nemtom mi a faszér kell külön értékelni a nőket, mikor még előnyben is vannak a testméretük miatt. ja hogy bénábbak?
Pont ma reggel néztem a diszkóverin, hogy egy szöke ami bula egy idom nélküli busával tartja a nake/women csúcsot, ami 205 mph, azaz 330. Azon már kellett kapaszkodnia.
Na Jani! Múltkor raktál fel klassz képeket, merre is jártál motorozni. Nem tudom hogy a mi környékünkön, megfordultál-e, én most raktam fel neked pár képet, milyen a pálya nálunk. Ha legközelebb ilyen maratonit mész, gyere el és nézd meg! Érdemes! Ez a szakasz kb 12km emelkedő szerpentin
mé az fzr milyne kényelemre? hallod, mennyi volt a max amit kicsavartál belőle topspeedre? és koppon (ha nem vagy papírhuszár) mennyivel megy szarabbúl mint egy páréves 6kilós? mikor kezd kapaszkodni? 220-230nál?
Régen, mikor még 1mm volt, jártam olyannal is (na jó, csak fél mm) a legkisebb esőben is ment össze-vissza 50 fölött.
Tom, volt már erről szó, de mit is csinál az 1000resen az üanyag tartályba menő visszajelző-drót-pár? Ha összezárom-szétveszem, sehol semmi változás, azt hittem, legalább vmi lámpát gyújt.
Itt nincs tartalék, ki sincs vezetve a benzincsap.
Ez a három szó nem fér el egymás mellett
Még nem jártam arra Sanyi.
Mohácson voltam,kb 3-éve motorral,az is szép út volt.
5-6 miliméter?
Akkor az 60-75 % -os gumi. Az már eléggé kopottacska.
Persze még használható. A minimum ugye a 2 mm. Az azért a mai autókhoz karcsú. 3 mm-nél illik íveltétni.
ha az FZR-re gondoltal: top speed 240, ora szerint.nem szamoltam a mp-eket, fiatalabb 600-ashoz meg nem volt szerencsem. 200-ig gyorsan gyorsul,aztan utemesen visszaesik,220-230-nal mar konyorog a 7. sebessegert. 7000 prm-ig szepen gyorsul,majd megugrik.ott van egy lik.
amugy a semperit 2009-es gumija meg 3 jegyu dotos volt vmiert. vmi cikkben olvastam neten.eloszor megijedtem,h 99-es gumit vettem:) ja,es 5-6mm-es mind.