Ja a lényeg. Kell keresnem bontott 250-es kuplungkosarat. Azt mondja a Zoli, hogy a nagy kuplunk tárcsám ami 6 (vagy 9) szegeccsel (csavarral)van rögzítve, az van elkopva és attól csattog így. Hidegen jobban, melegen kevésbé. Meg, hogy a karbisort sem ártana cserélni, a fogyasztás is kedvezőbb lenne. Úgyhogy most keresek gyorsan ilyen kuplung izébizét a fedél alá, meg karbisort. Úgy megörültem a hírnek, hogy 42 perc alatt hazaértem Gödről - Pesterzsébetre
Jajj baszod. Hát Titeket végig olvasni...többször hangosan felröhögtem Na voltam Göd-ön Zoltánnál. Ő egy igazi szerelő. Egyből azzal kezdte, hogy ennek a motornak semmi baja. Pedig még nem is kérdeztem semmit
Majd berregtetem az udvarban - szomszéd fog örülni (a rövid Sebring nem hazudik )
Ráfér egy kis karbantartás, tisztogatás, eddig hozzá sem nyúltam, itt a szezon
A tükröt le kell cserélnem, mert 160 felett elmozdul a menetszéltől, szar gagyi műanyag, meg kicsi is, széles vállam is beletakar
Itt az idő száraz, motorozni nem tudok 1 hétig minimum. Tegnap du. beqrtam a fejem egy vasba, szétnyílt a ragasztásnál, össze kellett varrni. Most nem tudok sisakot venni
Legalább szerelgetek kicsit, lóg 1-2 kábel, átnézem a villanyt rajta.
Mondja ezt az akinek akkora karburátorai vannak hogy elég benzincsőből vágni egy-egy darabot a megkeményedett szívócsonkjai helyett! (nemhogy Ikarus vízcsőből)
Ráfér egy kis karbantartás, tisztogatás, eddig hozzá sem nyúltam, itt a szezon
A tükröt le kell cserélnem, mert 160 felett elmozdul a menetszéltől, szar gagyi műanyag, meg kicsi is, széles vállam is beletakar
Kb 6 cm hosszú, fél centi széles nyílás, közepén piros, kétoldalt meg szőrös... teljesen hasonlított egy muffra
Itt az idő száraz, motorozni nem tudok 1 hétig minimum. Tegnap du. beqrtam a fejem egy vasba, szétnyílt a ragasztásnál, össze kellett varrni. Most nem tudok sisakot venni
Legalább szerelgetek kicsit, lóg 1-2 kábel, átnézem a villanyt rajta.
Na csá DR fanok!