Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na gázbovdent is találtam a 2 lesz 10e bakker.
Mert az is lehet hogy Te nem szeretnél újat venni hanem jó lesz a bontott is. (ha az új árát meghallod)
Fz750 trafó még mindig fenn van a vaterán, 8k/2db
http://auto-motor.vatera.hu/in...
És biztos hogy Te újat akarsz venni?
ok akkor úgy mint az etz-nél 2.5 fordulat zárástól. .
Az a légszűrő szigszalagozás azért elég durva.
Ja, azt külön kértem, hogy ne a sport szűrőkkel rakja össze, ha már megvettem az új légszűrőbetétet. No mind1, majd ezen is segítek.
De így könnyebb volt a műtét.
Fényezgetős barátaimtól kérdezem milyen csiszoló papírral csiszoljam meg az idomokat tankot hogy lefújjam feketére.
Ha valaki tud vagy tudja hol lehet 600-as géphez új gyújtótrafót venni az kérem jelezze.
Beírtam a keresőbe stb... a trafó számát(cm12-39?) de semmi.
e-mail címem: szalairobert2@freemail.hu
Tekintsd meg az első kérdező előzményét.
Pesten meg kizárt hogy ne tudj legalább három helyet ahol ne lenne.
Bejelöltem a csavarhúzót mikor nekiálltam tekergetni, igen öt egész.
A tegnapi napom jelentős részét a szakértelmed forumból való kimazsolázásával töltöttem karburátor ügyileg. Mostanra van egy 7 oldalas illusztárlt mellékletem. és kicsit bátrabban vágtam neki a dolognak. Már mindenki külön külön megköszönte, de azért én is még egyszer. Köszi!
Egyébként az FZ-men ez a cucc van
Alapjáraton kicsit durrog a csőbe.
Az én frézimnek mennyi a gyári értéke hány tekerés mester . Ja és hol tudok gázbovdent venni mert az 1ik kiszőrösödött a gázkartól nem messze a kanyaros csőbe és néha felakad aminek nem örülök annyira.
Szerintem ez előző szaki ezt csúfolta szinkronnak.
Ábrus által javasolt kb 3 fordulatra visszatakertem, (felszerelt állapotban ) és nem dadog 4000 fordulat környékén.
Még egy kicsit igazítani kell rajta és jó lesz.
Ha öt EGÉSZ fordulat volt akkor az eléggé sz@r ügy.
Természetesen sosem terveztem hogy versengjek bármelyik gyárral és az is világos hogy nem is egyforma pénztárcából dolgozunk.
Használati ár/érték arányban természetesen innen bármelyikőnk gépe sárba tiporná akár ezt a gépet is,viszont csak ilyenkor látom "kézzelfoghatóan" hogy ezt így is lehet csinálni,én viszont ezt a színvonalat meg sem tudnám közelíteni bármennyire is szeretném.
Nem azt mondtam hogy én ilyen gépre vágyom,francokat.
Csak itt látszik meg hogy mennyivel többet kellene dolgoznom rajta (és mennyivel több pénzbe kerülne)hogy az általam látott és tudott kivitelezési hiányosságok amik másnak fel sem tűnnek tényleg jól meg legyenek csinálva.(én műszaki szemmel nézem ezért zavar,pedig gyakorlatilag nem érdekes dolgok,biztos hogy más boldog lenne ha ilyen gépe lenne/lehetne)
Úgy értem hogy pl:reszelsz egy munkadarabot(pl:kalapács,fűrészkeret) kész vagy és azt gondolod hogy nem tökéletes de egész jó és akkor leteszik mellé a mintát.
Ott és akkor jössz rá hogy neki kéne állni még egyszer mert ez elég sz@r lett.
Tuti a benzinkutasok voltak akik éjjel belopóztak és átállították hogy sűrűbben menj hozzájuk.
Az szerintetek normááááális, hogy az FZ-men az előzményekben feltüntetett csavar 5 menettel volt kitekerve?
Azta q q qtyafáját.
Nekem nem is tetszenek ezek!
Nekem ez jön be!
http://www.fotos.org/galeria/d...
Erről nekem csak a tükör kéne más nem.
Tuccc Élni VAZZZE!
Sztem akkor is nagyon büszke lehetsz a gépedre, és MAGADRA! Bakker ! A te szaktudásod sem kevés! Sokan örülnénk, ha tized annyit tudnánk a dologról mint TE! Ja, és ne állítsd szembe a műhelyedet a BMW szerelőszalagjával! Arra lennék kíváncsi, a sváb mit hozna ki 1 kis műhelyből! Sztem nem sokat!
Tök ugyanilyen:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k1200gt-3395541