Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aztat nem tudom, mert dolgozok rajta. Sok program van megnyitva, mindent el kell mentenem, nincs kedvem. Más megoldást kérek.
Lassan írom, mert tudom lassan olvasol.
I N D Í C C S A D Ú J R A !
Ez meg mi? Nekem magyrul mondjad, mintha hülyegyereknek beszélnél.
kontrolalt cipőtalp.
Bp. Váci út Reno udvar, megvárható egy kis + pénzé
85 km.
mi is lesz ott?
Nem tudjátok véletlenül, hogy a Vista-n a feladatkezelő ablakot, hogy lehet bezárni? Nincsen X. Lent se tudom a tálcán jobb gomb bezárás, mert az sincs. Ez meg itt van.
A pénteki jó nap, meg a vasárnapi. E 2 közül... ha begyógyul a fejem addig annyira, hogy bírom a sisakot.
Én ezt először a HI-Fi-ben tapasztaltam, a 90-es évek elején. Erősítőket javítottam, majd építettem, meg hangfalakat. Jól benne voltunk, anyagi és technikai lehetőségek is adottak voltak.
Qrva jókat készítettünk, de akkor rájöttem, hogy valami még mindig hiányzik belőle, ami az 1 milliósban (91-ben!) megvan, és ha megszakadok, azt akkor SE tudom elérni. Abban ÉVEK munkája van.
És abbahagytam az építést
Én mennék csak nem tudom lesz-e kedv
Hát igen.Tényleg át kéne élned. Látom másképp nem megy.
És hiába spórolnák,ha összejönne sem adnék érte ennyit.
Ja,orrbabaszós amikor kiderül hogy azt hitted,aztán közben meg mégse igazán.
Valakit innen nem érdekel kunmadár? Ha lenne társaság, én beneveznék - lehet, még 1edül is, tőlem csak 120 km laza országút.

Thomas, neked meg még kevesebb
Neked meg valamelyik motorosboltban kell venned egy bovdenjavító készletet,vagy Bagoly mond Neked egy bovden és spiráljavítót Pesten.
ismerős szitu.. Mikor a vatta új céges kocsiból át kellett üljek a kettes golfba. Mintha fék sem lett volna benne. Pedig akkor lett felszabályoztatva a tárcsa, de ég és föld.
Akkorsem érte mi a bajod. Tudtam, hogy nem BMW-d van, és hogy egy "rakás szar" ahoz képest. Én is tudom, hogy nem ferrari a Fabia. Ok. BMW kurvajómotor. Fix.
KEzdjééé spórolni, és vegyél egyet.
Én vágom, mire gondolsz nehéz ezt megfogalmazni. Megérteni meg még nehezebb. Át kell élni.
Ültem és mentem Gold Winggel (1,5-össel) azt már erős túlzásnak éreztem. A gazdája is így gondolja a GSX 1,4 után.
A BMW meg az FJR viszont pont jó.
Te ugye még nem találkoztál testközelből a motorommal?
Zsolti ment vele,talán meg tudja mondani Neked hogy mennyi köze volt a Sárga üléspozíciójához.(meg egy sportmotorhoz)
Valószínűleg qrvára meglepődnél ha a Tiedről egy pillanatra átülnél erre.
De látom nem érted min problémáztam.Én nem akarok belőle BMW-t csinálni. Mind a kettőn hasonlóképpen ülök de a kidolgozása ami teljesen más,a egyes részletek összedolgozottsága/illeszkedése,hogy minden kézre áll és kényelmes,jól kezelhető,ki van találva.Míg nekem szükségmegoldásokat és kompromisszumokat KELL kötnöm és ilyenkor látszik hogy a HASONLÓ az messze NEM UGYANAZ.
Mintha a fábiából beülnél egy A3-as Audiba,az is akkora meg olyan csak ha visszaülsz a Skodába akkor egy darabig nem hinném hogy őszinte lesz a mosolyod.
Szíp, szíp. De ki az a viziló a nyergében?
Köszi megvan. Minden ok hála Ultras Manitujának. Nameg Dézsi fóorvosúrnak.
Ma már szekrényt és franciaágyat cipeltem. Felfúrtuk a falra a konyhaszekrényeket. Május 9-én már Vadaskert 3/H alatt hajtom álomra fejemet.
sihuhu
ábrus ! Azt csinálod mint egy óvodás. Tudom, hogy te túrásítottad a motorod, de az attól még gyorsasági, sportgép. Miért akarsz párhuzamot vonni egy túra és egy sportgép között? Jó, nyílván, BMW, meg minden, de ez most hasonló, mintha a Berlingo-t akartam volni cimbi 924-es porche-jével összevetni. 4 kereke van mindkettőnek, meg nem ázol benne, de....
Kábel az van. bemegy a tankba, össze is volt dugva. Holnap szétszedem, akkó kiderül, mijafax az.
Bizony nekem is van a tank alatt külön benzincsap rendes tekerővel nyitott és zárt állás+ vákumos benzincsap oldalt 3 állással. Akkor neked hiányzik a másik benzincsap.