Nem,ne gondoljátok hogy irigység.(Pista tök jó fej volt)
Se korban se anyagilag nem vagyunk egy súlycsoportban.
(háza vagy 50M,BMW X5 neki,új 1-es BMW az asszonynak,motorostúra két hétig afrikában,nyaralás a világ minden táján évente kétszer)
Nem ez fájt hanem a motor összerakottsága "egybenlevősége" ahol minden ki van dolgozva,minden azt a célt szolgálja hogy a pilótának jó legyen.(szélvédelem,üléspozíció,stb.)
Az én gépem ehhez képest egy szekercével összeácsolt valami.
Ott és akkor a mérnöki tervezés elnyomott engem mint egy csikket,valahogy úgy hogy:-Figyelj öcsi te komolyan azt hitted? Na EZ! van összerakva! Nem az amit te összeeszkábáltál.
Nem gondoltam hogy ennyire súlyosan le vagyok maradva.
Azt hallva,meg hogy "kicsit hangos a váltója" az ugrott be hogy én meg fogaskerekenként legózok össze egy nagyjából működőképes váltót.
Szóval elég pofánverős érzés.
Most lazulok! Lidl gazdaságos! 90ft! Reggel edzés volt, két nap alatt megint sikerült 200km menni. (bringával)Tegnap volt a nehéz 130 km zömében hegyi! Bakker a végén már vért hugyoztunk!
Jót röhögtem ma a fóti cuki előtt 2 full bőrbe gyerek, 1kawa 636 meg 1 cbr1000rr. Jött 1 ducati 9xx akármi. Mondja 1ik a másiknak tök komoly arrcal mint valami nagy szakértő ennek nagyon ki van a blokkja hallod hogy csörög zörög nem lesz hosszú életű a motorja. A másik helyeselt nagy büszkén. Én fosok a röhögéstől elég feltűnően. Kérdezi a csávó mi a faszt röhögök. Mondom bazdmeg te nagy szakértő motoros lehetsz ennek száraz kuplungja volt ilyen a hangja, és vígan elsétáltam onnan. Ezek meg értetlenül néztek.
De gondolj bele neked van 1 jó kis mocid amire a legutolsó falusi sufniba is találsz alkatrészt ha gond lenne nem kell 100ereket költeni 1 idomra alkatrészre ha elesel vele. Kényelmesnek kényelmes meg szép de kurva drága a fenntartása. Szerintem
Kész,befejeztem,nem erőlködöm tovább.
Kényelmes? Jó? Túramotor? Kormánymagasító? Öhlins rugóstag? CBR idomok? Lóf.sz.
Beugrottam kollégámékhoz hazafelé és az apja épp akkor tolta ki a gépet hogy elmegy motorozni. (tudtam hogy van neki)
Én:Szevasz Pista megnézhetem?
P:Persze gyere!
Körbenéztem,ráültem,megdícsértem,összeomlottam,döntött
em.
P:Kintről hoztam még tavaly,szalonban kiállított 0 km-es gép volt,másfél évesen megkaptam 3,9M-ért.Itthon akkor 5M felett voltak. Nagyon megszerettem. Kényelmes,nem?
Én:Tényleg az.
P:Annyi bajom van vele hogy nem tudok telitalppal állni mert az én 167 centimhez kicsit magas,meg kicsit hangos a váltója de azt mondják hogy mindegyik ilyen.
Én:Nekem majdnem leér a sarkam! De azért jó ez.
P:Hát persze megvagyok vele én is! 160 Lovas,megy rendesen.
Én:Ja,tudom persze 1000-es FZR-rel járok.
P:Akkor tudod milyen. Na megyek,szevasz.
Én pedig könnyed mosollyal a képemen görccsel a gyomromban,apró darabokra taposott és porrá zúzott eddigi elképzeléseimmel feltűnés nélkül elszivárogtam a fűtött kocsibejáró térköve alatt húzódó szennyvízcsatorna magasságában.
A BMW gyár mérnökei német precizitással tökéletesen és könyörtelenül kivégeztek.
Élménybeszámoló: 2 nap alatt mentem 400 km-t. Két személlyel átlagfogyasztás: 5,2 liter, olyan 150-es utazóval. Amúgy kegyetlen a Balaton felvidék, nagyon szép.
Fót-Szentes-Fót. Alig birok menni, a lágyékom v ágyékom? olan izomlázas.Rég motoroztam ennyit,elszoktam,na!