Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kaptá sömöst?
Sziaszotok!
Az a problémám, hogy a motorom FZR 1000 EXUP, 4000 fordulatnál többet nem forog, mintha tiltana. De ha menet közben a pillanatállítóval ujrainditom kipöróg. Ha megint 4000 alá esik a fordulat újra ez a jelenség.
Az EXUP kikötve, folyamatosan nyítva. A szerelő elektronikára gyanakszik. Szerintetek mi lehet a baja???
Köszönöm.
Üdv: Tamás.
Ezek ugyan nem iridiumok és nem is egy komputervezérelt kereplőben üzemelnek, de az első kivételével jól néznek ki. (az túlfolyás miatt fekete)
De hol a többi gyertya? Így kell kinézni mind a négynek:
Szerintem most Te is tudod, hogy azon kevés alkalmak egyike van, amikor nincs igazad. Ha a babetta teljesítménye elegendő lenne bármilyen módon legyőzni a menetellenállásokat 200-ig gyorsítva azt, már biztos megtanított volna valaki motorozni egy legyet, hogy azzal villoghasson. Másik példa, az F1-es autók is ki tudnak pörögni néhány pályán a legmagasabb fokozatban leszabályozásig, pedig a max teljesítmény biztos, hogy alacsonyabb fordulatnál van. És most ne gyere azzal, hogy az F1 az más, meg űrtechnika, meg... Mert most csak elméletről van szó. Én sem hiszem azt a 350 közeli végsebességet, de az sem életszerű, hogy a max teljesítményhez tartozó fordulat fölé nem tud pörögni egyetlen jármű sem.
Sanyikám lezárt korszak kit érdekel már
Szegény Béla!

Mi lehet vele?
ja 1312 400on hibás váltóval
Ezt nem lehet nyelezni, ez nyugger motor egészséges tartományban használom - meg aztán nem mindenféle kajla porlasztó kupac van rajta, mint az oldtimereken, hanem két komputer vezérelt dűzni
Egész jól néz ki,nincs rajta lerakódás szinte semmi. Biztos széjjel nyelezted szegényt.
Vége a melónak.
Csövinek, egy szép, kb. 10 ezret futott gyertyakép, irídium elektródás Denso.
Ja, akkor zsoké alkattal a Babetta is üti a kéccázat? A tömeg (a +40 kg-nyi Pupu ) a végsebességen nem sokat befolyásol, csak a gyorsuláson.
13.12 mp 400-on?
Mi a bajod vele exup ot vert el a vén kecske hibás váltóval. Na most röhögj.... 1312
Ezt a tankdíszt
Vádoljatok bár elfogultsággal..de nekem ez a magyarázat hihetőbb lehet Pupu tudja is a korrekt választ?
"(bocs, hogy felhasznállak a példámban)" . . .
A végsebesség ott van, ahol a menetellenállások összege= a hajtómű aktuális teljesítményével. Tegyük fel, hogy teljesen gyári a gép, nem szabályoz le 9800-nál, nincs szembe szél, hátszél, lejtő vagy emelkedő. A motorra ráül PUPU (bocs, hogy felhasznállak a példámban) és kipörög alatta is 9800-ig 6.-ban. Ezután ráülsz Te és szintén nyelezed a gépet. A menetellenállás valószínűleg sokkal kevesebb mikor Te mész vele, így a hajtómű 9800 fölé fog pörögni. És mivel az áttételek nem változnak 1. és 2. versenyzőnél a motor tovább fog gyorsulni.
Lehet hogy lett volna akár 223 is. (már rég kinőttem ebből, általában 80-120 között szoktam motorozni, ezért is vettem kényelmes túragépet)
Ha most azt mondod egy 100 lóerős felpakolt gépnek a 219 nem a vége, akkor megint megcsillant előttem a 270 reménye. Én nekem még ez nem sikerült, mármint utólag észrevenni hogy 200 felett is mentem. Valahogy ott már vonza a szemem a km óra
Bassz&tok+ tisztára mint szünetben az iskolaudvaron gyerekkoromban.