Sziaszotok!
Az a problémám, hogy a motorom FZR 1000 EXUP, 4000 fordulatnál többet nem forog, mintha tiltana. De ha menet közben a pillanatállítóval ujrainditom kipöróg. Ha megint 4000 alá esik a fordulat újra ez a jelenség.
Az EXUP kikötve, folyamatosan nyítva. A szerelő elektronikára gyanakszik. Szerintetek mi lehet a baja???
Köszönöm.
Üdv: Tamás.
Szerintem most Te is tudod, hogy azon kevés alkalmak egyike van, amikor nincs igazad. Ha a babetta teljesítménye elegendő lenne bármilyen módon legyőzni a menetellenállásokat 200-ig gyorsítva azt, már biztos megtanított volna valaki motorozni egy legyet, hogy azzal villoghasson. Másik példa, az F1-es autók is ki tudnak pörögni néhány pályán a legmagasabb fokozatban leszabályozásig, pedig a max teljesítmény biztos, hogy alacsonyabb fordulatnál van. És most ne gyere azzal, hogy az F1 az más, meg űrtechnika, meg... Mert most csak elméletről van szó. Én sem hiszem azt a 350 közeli végsebességet, de az sem életszerű, hogy a max teljesítményhez tartozó fordulat fölé nem tud pörögni egyetlen jármű sem.
Ezt nem lehet nyelezni, ez nyugger motor egészséges tartományban használom - meg aztán nem mindenféle kajla porlasztó kupac van rajta, mint az oldtimereken, hanem két komputer vezérelt dűzni
A végsebesség ott van, ahol a menetellenállások összege= a hajtómű aktuális teljesítményével. Tegyük fel, hogy teljesen gyári a gép, nem szabályoz le 9800-nál, nincs szembe szél, hátszél, lejtő vagy emelkedő. A motorra ráül PUPU (bocs, hogy felhasznállak a példámban) és kipörög alatta is 9800-ig 6.-ban. Ezután ráülsz Te és szintén nyelezed a gépet. A menetellenállás valószínűleg sokkal kevesebb mikor Te mész vele, így a hajtómű 9800 fölé fog pörögni. És mivel az áttételek nem változnak 1. és 2. versenyzőnél a motor tovább fog gyorsulni.
Ha most azt mondod egy 100 lóerős felpakolt gépnek a 219 nem a vége, akkor megint megcsillant előttem a 270 reménye. Én nekem még ez nem sikerült, mármint utólag észrevenni hogy 200 felett is mentem. Valahogy ott már vonza a szemem a km óra
Az a problémám, hogy a motorom FZR 1000 EXUP, 4000 fordulatnál többet nem forog, mintha tiltana. De ha menet közben a pillanatállítóval ujrainditom kipöróg. Ha megint 4000 alá esik a fordulat újra ez a jelenség.
Az EXUP kikötve, folyamatosan nyítva. A szerelő elektronikára gyanakszik. Szerintetek mi lehet a baja???
Köszönöm.
Üdv: Tamás.
Mi lehet vele?