Nekem az akksis fúrógép ugyanilyen 24V-os. Először a töltője nem akart tölteni, mint szakember megállapítottam hogy a tekercsen a hővédelem kiolvadt majd elhárítottam a hibát. (összeforrasztottam a tekercs vezetékét direktben)
Ennek eredményeképp (ok-okozat összefüggés) mivel a hőfokvédelem ki lett véve, így a töltő olvadt össze furcsa formájú műanyaggombóccá másnapra a konnektorban. (ezzel bizonyítottam hogy a hővédelem előzőleg megfelelően működött és ellátta a feladatát)
Aztán szétszedtem a képen is látható akksiköteget és kb. ugyanezt találtam benne. (némileg zárlatos volt már egyik-másik, ezzel bizonyítva lett hogy a töltő nem véletlenül pusztult el) (szóval jelenleg sem akksi, sem töltő nem áll rendelkezésre a fúrógéphez)
Nálunk a tűzjelző aksijai halnak meg 1 év alatt, mikor már büdös forró akkor vesszük észre. Na akkor van ám fosás, rendőrpajzs lehoz, védekezik, csavarhúzó,fedlap leszed, hosszú bot forró púpos aksi bottal kipiszkál földre pottyan izgul ne robbanjon aztán vár kihűl majd 2 nap múlva mikor már elvileg biztonságos begyűjt
Várjál,Kawánál se sokkal jobb a helyzet,Ugye ülés alatt van a tank,és ott van a kiszellőző cső is.De nem vezették el hosszan máshova,otthagyták az ülés alatt egy rövid kunkorban.Múltkor is éreztem benzinszagot,nem örülök hogy a seggem alá benzingőzt ereget.Teszem azt műszálas gatyában izgek-mozgok rajta,vajon mikor égeti meg a seggem?
Pedig levezettem, többet nem tudok... a Babetta meg nyilván vicc volt... az F1 az más, az űrtechnika ott a még csökkenő teljesítmény is elég az adott pályán max. elérhető sebességhez, mert ott nem a max. a cél, hanem az optimum az egész pályára. Ezt igazolja az is, hogy sosem a Mercinek vagy Ferkának mérik a legnagyobb sebességet, és az abszolút rekordot is valami BMW-Sauber tartja már vagy 10en éve.... de majd szóban megvitatjuk, lesz rá idő (csak Cső meg Józsi nehogy megfojtson bennünket álmunkban )
Van két tippem, aztán eldöntöd. Takarítsd ki alaposan a karbit és nézd meg az exupot, hogy az valóban nyitott állapotban van-e, mert ha zárt helyzetben ragadt le én azt se tartom kizártnak, hogy az okozza a rev limitet.
Ennek eredményeképp (ok-okozat összefüggés) mivel a hőfokvédelem ki lett véve, így a töltő olvadt össze furcsa formájú műanyaggombóccá másnapra a konnektorban. (ezzel bizonyítottam hogy a hővédelem előzőleg megfelelően működött és ellátta a feladatát)
Aztán szétszedtem a képen is látható akksiköteget és kb. ugyanezt találtam benne. (némileg zárlatos volt már egyik-másik, ezzel bizonyítva lett hogy a töltő nem véletlenül pusztult el) (szóval jelenleg sem akksi, sem töltő nem áll rendelkezésre a fúrógéphez)
https://totalbike.hu/hirek/2018/05/04/kell-e_felned_a_tuzhalaltol_ha_megall_melletted_egy_ducati_panigale_v4/