Amíg szerel az ember, tanul... gondolom, belerakott tengellyel kellett volna pozicionálni... úgy tűnik, már a japán pontosság se a régi nagyobb lukat hagytak, hogy tudd korrigálni az esetleges villa elcsavarodást
Az enyémen nem hallani ilyen hangokat - a zörgésektől pedig mikor cseréltem pár km-re egy 8-10 év körüli 120 GSA-val, a tulaja azt mondta, az enyém milyen szépen csendesen fut és tényleg
ui:
Autóval kapcsolatban igazad van, én tévedtem - még nem nőttél ki a tűzoltó autó-mozdony korszakodból
Mellesleg megtaláltam a GTR-en a hátsó keréknél a nyikorgás okát. (ami Dubrovnik felé az első szálláson tűnt fel és kezdett foglalkoztatni)
Mikor 2016.05.12-én levettem a komplett hátsó szöghajtást (kép) visszarakáskor a 4 rögzítő csavar meghúzásakor nem központosítottam a tengellyel a lengővillához (eszembe sem jutott hogy ez ha minimális mértékben is, de állítható) így berakva a kereket és a tengelyt, kissé feszült az egész. Azaz áttolva a tengelyt nem szépen lyukra ment, hanem kicsit alá és meghúzáskor feszült az egész, így a kerékagyban a gumibetét korrigálta a dolgot (amennyire tudta) és az nyekergett. Most központosítva és beállítva szépen fut és kuss van.
Ha azokban éreztem jól magam akkor a kedvedért sem mondhatom azt hogy nem, az mégsem tetszik mert nem logikus.
Ha a 79-es Camaroból úgy szálltam ki hogy "hogy szerezhetnék egy ilyet" a 2010-es 525i-ből meg úgy hogy "nem rossz" de becsukva az ajtaját el is felejtettem hogy milyen volt, akkor szerinted mennyire vágyom a legújabbra? (13 éve járok a céges autókkal, azok is újak, de még a 2016-os Passat is dögunalom, ahogy az Astra vagy az Octavia, stb. is)
Persze, mert te fiatal vagy, a tűzoltó autót és a mozdonyt már kinőtted, de az usák muszkle car-t még nem Engem viszont már csak az érdekel, minél kényelmesebb, csendesebb és gyorsabb legyen, holmi fiatalos álmok már nem ködösítik el a tisztánlátásom
Legyen minél újabb, mert az erős és korszerű
Legyen minél újabb, mert az nem xarik be alattam
Legyen minél újabb, mert ha mégis bexarik, ott a garancia meg az assistance
... egyszóval Legyen minél újabb
Én papolok itt nektek a felkészítésről, és már szinte csak az én motorom nincs összerakva azon mód van, ahogy csütörtökön volt, azóta nem bántottam - de a 7en biztos +lesz
Értem, csak mégse... én porszívóból is olyat vettem (pár noname xar után) ami jó: csendes, szív, és Karcher - és autóból is olyat, amit élvezek használni. Ha már helyet kell változtatni, miért ne tegyük élvezetesen?
Pedig párszor már elmondtam de tudom hogy feleslegesen mert sosem fogod megérteni. (mások a szempontjaid)
Használati tárgyként persze hogy jobbak az újak, ez nem is kérdés. Viszont ha én nem porszívóként vagy kenyérpirítóként tekintek rá mint használati eszköz akkor szempont hogy tetszik-e a formája (az újaktól rosszul vagyok) és nekem számít hogy lássam-érezzem benne a gépészetet, jó hangja legyen, ne egy elszigetelt kapszulában üljek. (az helyváltoztatásra/utazni tökéletes, de akkor meg szinte tökmindegy hogy melyikben ülök, azt tudja mindegyik)
Ezt az álláspontod sosem értettem igazán... hisz a jobb motorral is jobb menni, a jobb minőségű sajt is finomabb, az újabb PC-vel is jobb dolgozni - szóval minden jobb, ami újabb, korszerűbb - akkor az autó miért nem?
Én qrvára észreveszem és értékelem is jobb, újabb autót. Hiába mondod, hogy egy Capri szép, meg milyen jó, ha egy Focus 1.8 bármikor és bárhol körbe autózza (ez csak példa, nem kell szó szerint érteni) - és akkor direkt nem '70-es évekbeli usák V8-at írtam
A régi gépek amik tetszenek azok ma már a mindennapokra nem igazán alkalmasak, az újabbakban meg már tökmindegy mert egyik sem hat rám sehogy. (azaz szinte mindegy hogy melyikben ültem, nem éreztem egyikben sem hogy ez de kéne a garázsba)
Lehet számolgatni akármit, ismerem mindkettőt, lenyomná. Előre-hátra-fel-le, bárhogy (kb. 120Le, 250-280Nm, 1300kg) de nincs jelentősége.
Nincs szükségem 180Le-s akármire, sőt még 150-re sem. Méretben felesleges ekkora mint a Pözsó, elég ha nem kerreg és valami vidámabb-pörgősebb blokk van benne.
A haladás nem szempont, azt a többivel sem nagyon lehet. A 406 nem kis darab de aki ökör az ez elé is kijön, aki meg nem, az egy biciklist sem akar az oldalába állítani. (tudom hogy ez az "ennek-annak tekintélye van az utakon" féle marhaságot belelátják még páran a járművükbe, nem is várom el hogy ez olyan gyorsan megváltozzon de az utóbbi években már szembetűnő a javulás, valamikor csak kikopik már a köztudatból)
Az "ami marad" felsoroláshoz lehetne még tenni bőven de az a helyzet hogy mostanában semmilyen autóra sem vágyom, nem érdekel egyik sem.
Ne legyél benne biztos, hogy a Pizsó lenyomná... a kisebb tömeg mindig előny, ez esetben csak azt kéne kiszámolni, 1 LE mekkora tömeget mozgat, lehet, a Swift jobbra jön ki, mint a dízel kályha. Ha autópályán kéne tolni 160-al egész nap, na ott előnyöd lenne, fele fogyasztással
A kis méregzsákoknak meg van olyan hátrányuk, hogy nincs "arcuk" szóval hiába vennél olyat, nem tudnál jól haladni vele, hidd el, próbáltam már párat. A legjobb példa a Toyota Corolla TS volt, arctalan kis tömegautó kinézet, 180 LE-s motor, ami 8000-ig forog... gyorsabb volt bárminél, amit addig vezettem, mégsem haladt, mindenki kibőcörgött elé - a nagy dízel Vectrával hamarabb hazaértem
Valami régebbi japó verdában tudnálak elképzelni, vagy Alfában. Tudom, a maiak nem tetszenek, a német prémium se, szóval ami marad: Honda Accord, Toyota Avensis, kisebbek közül Civic, Nissan Micra, Alfa 146 Esetleg még valami Volvo S40 szerű. Az ezeknél régebbieknek nincs realitása, mint használati eszköz
Az enyémen nem hallani ilyen hangokat - a zörgésektől pedig mikor cseréltem pár km-re egy 8-10 év körüli 120 GSA-val, a tulaja azt mondta, az enyém milyen szépen csendesen fut és tényleg
ui:
Autóval kapcsolatban igazad van, én tévedtem - még nem nőttél ki a tűzoltó autó-mozdony korszakodból
Mikor 2016.05.12-én levettem a komplett hátsó szöghajtást (kép) visszarakáskor a 4 rögzítő csavar meghúzásakor nem központosítottam a tengellyel a lengővillához (eszembe sem jutott hogy ez ha minimális mértékben is, de állítható) így berakva a kereket és a tengelyt, kissé feszült az egész. Azaz áttolva a tengelyt nem szépen lyukra ment, hanem kicsit alá és meghúzáskor feszült az egész, így a kerékagyban a gumibetét korrigálta a dolgot (amennyire tudta) és az nyekergett. Most központosítva és beállítva szépen fut és kuss van.
Ha a 79-es Camaroból úgy szálltam ki hogy "hogy szerezhetnék egy ilyet" a 2010-es 525i-ből meg úgy hogy "nem rossz" de becsukva az ajtaját el is felejtettem hogy milyen volt, akkor szerinted mennyire vágyom a legújabbra? (13 éve járok a céges autókkal, azok is újak, de még a 2016-os Passat is dögunalom, ahogy az Astra vagy az Octavia, stb. is)
Legyen minél újabb, mert az erős és korszerű
Legyen minél újabb, mert az nem xarik be alattam
Legyen minél újabb, mert ha mégis bexarik, ott a garancia meg az assistance
... egyszóval Legyen minél újabb
Használati tárgyként persze hogy jobbak az újak, ez nem is kérdés. Viszont ha én nem porszívóként vagy kenyérpirítóként tekintek rá mint használati eszköz akkor szempont hogy tetszik-e a formája (az újaktól rosszul vagyok) és nekem számít hogy lássam-érezzem benne a gépészetet, jó hangja legyen, ne egy elszigetelt kapszulában üljek. (az helyváltoztatásra/utazni tökéletes, de akkor meg szinte tökmindegy hogy melyikben ülök, azt tudja mindegyik)
Én qrvára észreveszem és értékelem is jobb, újabb autót. Hiába mondod, hogy egy Capri szép, meg milyen jó, ha egy Focus 1.8 bármikor és bárhol körbe autózza (ez csak példa, nem kell szó szerint érteni) - és akkor direkt nem '70-es évekbeli usák V8-at írtam
Nincs szükségem 180Le-s akármire, sőt még 150-re sem. Méretben felesleges ekkora mint a Pözsó, elég ha nem kerreg és valami vidámabb-pörgősebb blokk van benne.
A haladás nem szempont, azt a többivel sem nagyon lehet. A 406 nem kis darab de aki ökör az ez elé is kijön, aki meg nem, az egy biciklist sem akar az oldalába állítani. (tudom hogy ez az "ennek-annak tekintélye van az utakon" féle marhaságot belelátják még páran a járművükbe, nem is várom el hogy ez olyan gyorsan megváltozzon de az utóbbi években már szembetűnő a javulás, valamikor csak kikopik már a köztudatból)
Az "ami marad" felsoroláshoz lehetne még tenni bőven de az a helyzet hogy mostanában semmilyen autóra sem vágyom, nem érdekel egyik sem.
A kis méregzsákoknak meg van olyan hátrányuk, hogy nincs "arcuk" szóval hiába vennél olyat, nem tudnál jól haladni vele, hidd el, próbáltam már párat. A legjobb példa a Toyota Corolla TS volt, arctalan kis tömegautó kinézet, 180 LE-s motor, ami 8000-ig forog... gyorsabb volt bárminél, amit addig vezettem, mégsem haladt, mindenki kibőcörgött elé - a nagy dízel Vectrával hamarabb hazaértem
Valami régebbi japó verdában tudnálak elképzelni, vagy Alfában. Tudom, a maiak nem tetszenek, a német prémium se, szóval ami marad: Honda Accord, Toyota Avensis, kisebbek közül Civic, Nissan Micra, Alfa 146 Esetleg még valami Volvo S40 szerű. Az ezeknél régebbieknek nincs realitása, mint használati eszköz