Tudom, de ahogy már írtam, egyelőre nem találtam és a remény is egyre kevesebb. (még van egy-két doboznyi felderítetlen FZR cucc valahol a halom alján, de abban nem emlékszem blokk dolgokra, bár az emlékezetem legalább annyira szellős mint a napégette szúnyogháló Kaliforniában)
Bár jelenleg szét van pakolva vagy 10 felé a garázs tartalma az átépítés miatt de finoman szólva eddig sem épp könyvtárosi precizitással volt katalogizálva az állomány.
Önindítót már biztosan találtam vagy kettőt és legalább egy generátor is szembejött két vízpumpával és egy marék váltóalkatrésszel+olajpumpával. Ezek néha elegyednek pár GTR kuplunggal és FZR karburátorsorral, majd társul hozzá egy-két GPZ1000RX vezérműtengely a Hexagon műszeregységgel és variátorral. A pözsó hdi ékszíjtárcsa és a tartalék nagynyomású szivattyú jól elkülöníthető, ahogy némi FZR500 blokkalkatrész is a Genesis 1000 komplett hengerfejével. Kering néhány Aprilia cucc is a rendszerben, ahogy egy Honda CB900 Bol d'Or primerlánc és egyéb dolgok is.
Szóval nem felejtettem el (jelenleg épp bekötözöm a három helyiségből az egyikbe ami kész lett és közben szelektálom az alkatrészeket) csak lassan haladok. (valahol még 78-as Yamaha XS 400 dolgoknak is lenniük kell, ahogy csepptankos Jawa és hasonló dolgoknak is, mindezt úgy hogy pár raklapnyi alkatrészt már kidobtam az évek folyamán)
Ja, a Harley hátsó lámpát is megtaláltam, ha valaki keresné.
Igazából nem a gw lett kisebb, hanem a többi lett nagyobb
Sajna hüjjebiztosan volt a motorok nagy részének az első kereke rögzítve a földhöz, és így nem lehetett a súlyukat érezni, csak az üléshelyzetből és a látványból lehetett saccolni. A legújabb gw sztem keskenyebb, mint az előző, a fejidom se olyan nagy, de kg-ra azért biztos megvan annyi, aminek a felét is már soknak tartom
A Motorkatalógusban molekuláira analizáltam a képét annyit nézegettem és számtalanszor elképzeltem hogy van egy ilyenem. Szinte biztos hogy ez az a gép ami sajnos sosem fog itt állni a garázsomban. (pedig helyet szívesen szorítanék neki)
Ültem a legnagyobb hárlin, a gódvingen, meg a k1600 béjemvén is (a behemótok közül)
a gw volt a legkisebb annál még az új 1200RT is böhömebbnek tűnt. Érdekes. A hárliban viszont nem kellett csalódni, azt továbbra is egy foshalomnak tartom.
Egyszer sok évvel ezelőtt (2012-ben) egy srác keresett itt FZR 1000-hez szabadonfutót. Mellérizsázott itt a fórumon hogy egy FZR1000-est javít, amit hoztak szabadonfutó hibával, de aztán mikor mondtam hogy nekem van egy szinte új állapotú és egyeztettünk (csak furcsálltam hogy mit variál annyit hogy tényleg jó lesz-e bele) akkor nekem nagy nehezen telefonon kinyögte hogy igazából véletlenül hozzájutott egy Bimotához és abba kellene. (aztán megy fel a német ebay-re)
Mennyire szerettem volna egy ilyet 93-ban hogy én is különleges lehessek! (aztán vagy 20 évvel később rájöttem hogy mennyire lehetetlen dolgot kívántam, mivel akkor is meg most is aranyáron mentek) http://www.motorcyclespecs.co....
YB, tehát Jahama és igen, az 5 szelepes Exup blokk. A DB a Ducati blokkot jelenti.
Voltam a BMW múzeumban, annyi ócskavas volt, hogy arra simán elélveztél volna Majd osztok meg Gugle drájvot, volt, amit direkt neked fotóztam Qrvajó volt, na.
Bár jelenleg szét van pakolva vagy 10 felé a garázs tartalma az átépítés miatt de finoman szólva eddig sem épp könyvtárosi precizitással volt katalogizálva az állomány.
Önindítót már biztosan találtam vagy kettőt és legalább egy generátor is szembejött két vízpumpával és egy marék váltóalkatrésszel+olajpumpával. Ezek néha elegyednek pár GTR kuplunggal és FZR karburátorsorral, majd társul hozzá egy-két GPZ1000RX vezérműtengely a Hexagon műszeregységgel és variátorral. A pözsó hdi ékszíjtárcsa és a tartalék nagynyomású szivattyú jól elkülöníthető, ahogy némi FZR500 blokkalkatrész is a Genesis 1000 komplett hengerfejével. Kering néhány Aprilia cucc is a rendszerben, ahogy egy Honda CB900 Bol d'Or primerlánc és egyéb dolgok is.
Szóval nem felejtettem el (jelenleg épp bekötözöm a három helyiségből az egyikbe ami kész lett és közben szelektálom az alkatrészeket) csak lassan haladok. (valahol még 78-as Yamaha XS 400 dolgoknak is lenniük kell, ahogy csepptankos Jawa és hasonló dolgoknak is, mindezt úgy hogy pár raklapnyi alkatrészt már kidobtam az évek folyamán)
Ja, a Harley hátsó lámpát is megtaláltam, ha valaki keresné.
Sajna hüjjebiztosan volt a motorok nagy részének az első kereke rögzítve a földhöz, és így nem lehetett a súlyukat érezni, csak az üléshelyzetből és a látványból lehetett saccolni. A legújabb gw sztem keskenyebb, mint az előző, a fejidom se olyan nagy, de kg-ra azért biztos megvan annyi, aminek a felét is már soknak tartom
a gw volt a legkisebb annál még az új 1200RT is böhömebbnek tűnt. Érdekes. A hárliban viszont nem kellett csalódni, azt továbbra is egy foshalomnak tartom.
http://www.motorcyclespecs.co....
Ha lenne belőle nekem 5000 db, ellátmánnyal és személyzettel, akkor áprilisban a választáson sokat nyomna a szavazatom
Voltam a BMW múzeumban, annyi ócskavas volt, hogy arra simán elélveztél volna Majd osztok meg Gugle drájvot, volt, amit direkt neked fotóztam Qrvajó volt, na.