Ez az első kísérleti üzem volt.
Eleve a higanytöltet is több mint a tiédben. a csövek eleve szűkek belül (oxigéntömlő a gumi rész) de tovább szűkítettem rajta és így már kevésbé leng. (csövié már azzal volt állítva)
De faxa az a teszter az enyém kicsit fapadosabb érdekes, nálam nem rángatta annyira a higanyt, valszeg azért, mert szűkebbek voltak a csövek (meg persze jobb a motor ) https://drive.google.com/open?...
"a tűszelepek hol zártak,hol nem"
Amiket rendeltél bele, azokon (annak ellenére hogy ehhez küldték) a drót kengyel fül nem teljesen ugyanolyan (nagyobb) mint a gyárinak és ha elfordult, akkor nem tudott mozogni a tűszelep és vagy nyitva maradt, vagy zárva. (kis átalakítással jók lettek)
Az utángyártott gyújtótrafókból az egyik (annak ellenére hogy új volt mind a kettő) teljesen megdöglött (szakadt a szekunder tekercse) úgy tűnik hogy kb. arra a kb.1000km-re volt kalibrálva.
Nekem bármi jó,csak idoben tudjam meg.
(anyagilag)
(találkozó ügyben 1-2 éjszaka)
Vélemény?
Látom meghetott,hogy beindult
http://youtu.be/crDJ67VVJxQ
Eleve a higanytöltet is több mint a tiédben. a csövek eleve szűkek belül (oxigéntömlő a gumi rész) de tovább szűkítettem rajta és így már kevésbé leng. (csövié már azzal volt állítva)
https://drive.google.com/open?...
Amiket rendeltél bele, azokon (annak ellenére hogy ehhez küldték) a drót kengyel fül nem teljesen ugyanolyan (nagyobb) mint a gyárinak és ha elfordult, akkor nem tudott mozogni a tűszelep és vagy nyitva maradt, vagy zárva. (kis átalakítással jók lettek)
Az utángyártott gyújtótrafókból az egyik (annak ellenére hogy új volt mind a kettő) teljesen megdöglött (szakadt a szekunder tekercse) úgy tűnik hogy kb. arra a kb.1000km-re volt kalibrálva.