Össze raktam az O gyűrűvel, most máshol szivárog. Ez alatt milyen tömítés van sima papír vagy itt is O gyűrű? A csavaron próbáltam húzni de nem lehet az megvan húzva rendesen nyomatékra...
na beindult a kis büdös mentem egy utcakarikát utána már pöcc röff elsőre. Hogy szedjem le az első lánckerék anyát a már az erőkaros crova se tudja kuplung elcsúszik
Nekem a sima FZ-n nincs olajhűtő, így a szivattyú is szimpla, de minden probléma nélkül felszerelhető a dupla olajhűtős szivattyú, nekem is sokáig fent volt az olajhűtő, áprilisban amikor összetörtem a motort akkor sérült meg az olajhűtő és akkor szereltem le.
A kuplung meg a váltó felcserélhető, méretben azonos, de pl. a kuplungkinyomó lapon a tengelyen nem tűgörgős támcsapágy van, hanem egy sima lapos nyomó felület.
A blokkház és a többi is azonos, szabadonfutó és környezete szintén. A hajtókarok alakja (az öntött merevítések) kicsit másabb (és a magasabb dugattyút ellensúlyozandó, rövidebb is)
Olajhűtő sincs, így az olajszivattyú is egyszerűbb kialakítású. Más különlegesség hirtelen nem jut az eszembe. (az FZ és az FZR750 blokkjáról beszélek) Van itt nekem YZF 750-es blokk is bontva, ott még komolyabb eltérések voltak az FZR 750 blokkhoz képest. (az YZF 750 és az FZR 1000 exup blokk hasonlít jobban egymáshoz)
hozattam benyát a 600ba ma. beletöltöm ac feltolja szivató indít teker teker teker teker teker semmi ismét benyaszag mint állat semmi leálltó ki be ac már nem tol teker tekr teker puff teker teker teker puff puff semmi sok tekerés és puff után se semmi kipu már szétrobbant annyit lött bele de semmi csak a teker néha puf puff aksi feltölt 100% és megismétlödik a folyamat
Akkor ott nem csak a dugókkal van változtatás, mert nekem a 750 és az 1000-es blokk dettó ugyan olyan... mármint mechanikailag ugyan olyan. Ilyeneket nem számolok bele hogy a főtengely lökethossza, meg a kuplungkosáron áttétel miatt más méretű a fogaskerék... de pl a lamella szett is ugyan az a kettőbe, váltót lehet csereberélni... ilyesmi.
Nekem az FZ és az FZR dugattyúk ugyan úgy néznek kis (mármint a 750 és az 1000) ugyan az a kialakítás, hajtókarok is ugyan azok, csak a hosszuk tér el, csapszeg átmérő is stimmel, szóval a második generációs FZ-k (86 végétől készültek) már mind ilyenek, akkor az a blokk ami ott van az még az első generációs valószínűleg.
1995, Adria és szemtelenül 20 éves voltam.
A blokkház és a többi is azonos, szabadonfutó és környezete szintén. A hajtókarok alakja (az öntött merevítések) kicsit másabb (és a magasabb dugattyút ellensúlyozandó, rövidebb is)
Olajhűtő sincs, így az olajszivattyú is egyszerűbb kialakítású. Más különlegesség hirtelen nem jut az eszembe. (az FZ és az FZR750 blokkjáról beszélek) Van itt nekem YZF 750-es blokk is bontva, ott még komolyabb eltérések voltak az FZR 750 blokkhoz képest. (az YZF 750 és az FZR 1000 exup blokk hasonlít jobban egymáshoz)