Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ez valóban patika állapot? :) Merre felé lehetne megnézni? :)
Persze mindent meg lehet oldani amíg gépműhely van a közelben, csak kérdés hogy érdemes-e.
A 750-es 51,6mm-es lökethossza véleményed szerint hogyan arányul az ezres 56mm-éhez? (gondolom az megvan hogy akkor 4,4mm hiányzik a felső holtpontól, az baromi sok)
Persze le lehet marni ennyit a henger talpából, csak akkor majd a hirtelen túl hosszú vezérmű lánccal is kéne kezdeni valamit. (nem, ennyit a feszítő nem fog korrigálni)
A 750-es hfej az ezres dugattyúval érdekes párosítás lenne, csak tedd egymás mellé a kettőt és nézd meg hogy a szelepszögek mennyire köszönő viszonyban sincsenek egymással. (a bemarások a dugattyú tetején)
Ha felteszed egy 7 mm-rel nagyobb átmérőre a 750 hfejet akkor lesz egy minden bizonnyal rendkívül érdekes alakú égéstered, de az ideálistól messze lesz a lapos peremmel, ami körben "kimarad". (szóval csak az ezres hfej játszik)
A főtengely csapágyazása sem azonos (méretben) és a hajtókar is más. (persze még az is lehet hogy elbírná a nagyobb terhelést)
Mire a sűrítést is sikerül összehozni a valóban jól működő értékre az nem kevés idő lesz.
Én csináltam már pár érdekes dolgot de ebbe biztos hogy nem fognák bele, mert szerintem értelmetlen.
Ha nem kell az önindító meg generátor akkor 30eFt.
Igen tudom hogy variálós a dolog, eredetileg 1000-es blokknál szerettem volna maradni de nem találok főtengelyt reális áron (80.000 Ft egy olyan tengelyért aminek az állapota kétes, se garanciát nem vállal rá az illető se semmi, szerintem az irreális) bontókban 1-ben találtak de azt mondta a csóka hogy nem valami jó állapotú. Szóval maradt az, hogy akkor variálom a kettőt, utána olvastam és bár annyira nem sűrűn alkalmazott módosítás, valahogyan mégis kivitelezik, én ahogy itthon ráfűztem egy sima 750-es blokkra az 1000 dugókat és a hengersort, semmi komolyabb akadályt nem láttam a dologban... Egy fórumon találtam is egy komolyabb FZ-t amit átépítettek, ez is 911ccm-es lett. Igaz ott sem találtam semmi szájbarágós leírást, de arról sem találtam eddig semmi infó morzsát sem hogy akármit is át kéne alakítani. Matekoztam vagy 3-szor és a 911ccm csak és kizárólag úgy jön ki hogy a 750-es főtengely (lökethossza miatt) van össze párosítva a 989ccm-es hengersorral.
Az enyémnek 2MG, az 1000-es meg 2GH ha jól tudom de ki van csiszolva a szám...
1000-es hengersor és dugattyúk, csapszeg stimmel, már előzetesen egy rossz 750-es blokkra rá húztam egy rossz hengersort, passzol minden, több külföldi fórumon olvastam hogy sokan átalakították már de pontos leírást sehol nem adtak meg, a legnagyobb kérdés számomra az az, hogy a 750-es fej megy vissza vagy az 1000-es fej megy fel? 750-es blokknak rövidebb a lökete, így az 1000-es fejjel gondolom a kompressziós végnyomás is valamivel kisebb lenne (ami amúgy könnyen vissza nyerhető egy hengertalp tömítés és/vagy egy hengerfej síkolással valószínűleg) de pár fórumon ilyen félinfók voltak elejtve hogy 1000-es sort a 750-es fejjel rakják össze, így a kompressziós végnyomás nagyobb (a kisebb égéstérnek köszönhetően) és egy helyen találtam egy kompresszióviszony számítást is, ami szerint 13:1 az arány, de sajnos azt nem sikerült kibogoznom a német nyelvű írásból hogy ezt a 750-es vagyaz 1000-es fejjel számolta e... :/

Egyébként mi lenne az ára a blokknak?
Ennek a 750-es blokknak újszerű a hengersora (sőt, az egész belseje) nagyon keveset futhatott. Az elképzelt projektedhez meg annyit segítek, hogy sajnos az FZR750 és az FZ750 blokkok alkatrészei sem csereszabatosak.
Mi a motorkódja? Tehát akkor a hengert, dugót és a hengerfejet raknád át? Csapszeg méret ugyanaz?
750-es blokkom nekem is van, azt tetveztem átalakítani 911-re. Sajnos a 750-es blokkom hiába jó állapotú, a hengersora már kopottas, 1000km=1litet olaj.... Az 1000-es blokkom meg szarrá lett tiltatva és a hajtókar csapágyak nem bírták. Innen jött az ötlet hogy a kettőt vegyítem, állítólag működik is.
Ja és gomba meg 3tk pirospaprika 1tk vegeta
Nem rossz! Ilyesmi úgyis rég volt.
Stíriai metélt.
én most hétvégén főztem bolognai szerűséget 1kg darálthús 0,5 kg szeletelt bacon 8 paradicsom 2g fokhagyma 1 hagyma 5 újhagyma 3cs panzani durumspagi az 1,5 kg és 1kg trapista. Ez volt szombaton most fogyott el :D :D egyedül voltam rá :D
Azannya!
Jól néz ki. Mi ez lazannya?
Mert megérdemlem. (megégettem vele a szám, mondjuk azt is )
Én meg csak egyszerűen O gyűrűt vettem már vagy 10 éve, amire csak annyit mondtak hogy "biztos bírja a benzint is, nem tudom". Cseréltem már pár marékkal, de még nem volt baj sehol egyikkel sem. (lehet hogy ebben a csapágyboltban nem olyan képzettek )
Mi a motor kódja? Van egy eladó 750-es blokkom ha kell.
Vettem boltban közben O gyűrűt 19x2.5-est. Felvilágosítottak, hogy más anyagú kell az olajhoz és más a hűtővízhez glykolhoz Ezt nem is tudtam....
Köszönöm a vízlágyítós infókat, elraktároztam.
Az ősszel ahogy sanyáéból is kihúztam a hengerből a csöveket, visszarakásnál szivárgott egy kicsit. (nem voltam meglepve, még a gyári lehetett 87-ből, kicseréltem újakra)
ja a vízcső rühellem azt a helyet pfájj
Persze ez a kép csak illusztráció. (ez Zsolti sárgájában volt)
Szoktam követni a munkásságod, remélem hogy tényleg csak ez volt a Baja. (meg már jön a jó idő is )