Néha elnézegetem hogy milyen árakon mennek a régi gépek és elszörnyedek.
Pl. amikor 96 körül a csepptankosom volt (350-es, nagyon szép állapotban) az mellet volt "csak úgy" egy szintén 350-es megszorult blokkos, Superelastic oldalkocsival. (papírok nélkül jött alkatrésznek, kissé viseltesen de megvolt mindene, 8e Ft-ért vettem) Az most mennyiért menne el? Aztán volt a 86-os IZS "szép" gyári állapotban. Az olyanok most 5-600e-ért vannak hirdetve. Baromi durva hogy drágábban mennek mint pl. az FZR-ek, aztán sehol sincsenek ezekhez képest.
"de egy kalap fosch volt az ETZ-hez képest"
Nekem volt mindegyik (MZ-k, ETZ-k, Jáwák/Cetkák többféle is) és javítottam is eleget belőlük. Kinézetre és kidolgozásra valóban qrva messze volt az ETZ-től (elég ronda szerencsétlen) de műszakilag és használat szempontjából nem volt rosszabb.
80-as évek végén se kellett, mikor a havi fizumért kaptam volna egy kicsit használtat de egy kalap fosch volt az ETZ-hez képest - gondolom, azóta se lett jobb
Ez a Csikós is mikre tud ejakuálni bár ezek betegek mind, ott divat, hogy megveszik a bontó szökevényt, tákolják "baráti" segítséggel, aztán cikkek lesznek belőle - az erre fogékonyaknak.
Láncbúra és karburátorfedél kell rá, csak nem tudom hogy megtalálom-e a sajátját. (reményeim szerint még ott rejtőzik valahol a barátom anyjának a garázsának a mélyén , de tavaszig nem hozzáférhető, mert tele van tűzifával és nem lehet bejutni mögé)
Próbálok itt az ismeretségben egy papírok nélküli komplettet találni és megvenni (occsón persze, bár az már nemigen van ) de köszi hogy gondolsz rám. (minden infó jól jön)
http://youtu.be/tGsZ4wmw5r4