Azok meglesznek az a következő tétel. olajfolyáshoz tömítés már itt van, olaj szűrő itt van, Aksit cseréltem légszűrőt cseréltem gyertyák itt vannak. Már csak azt kell kitotózni melyik vezérlés kell hozzá mert ehhez is van 80 fajta.
Ha csak simán körbegurulás a cél, akkor biztosan.
De amint szeretnél egy kicsit élményautózni, egyből pofán ver az érzés hogy ez a pálya "túl nagy" egy személyautónak (míg egy gokartpálya maga a színtiszta vidámpark) és azt fogod érezni hogy az autó fájdalmasan gyenge (kanyarból visszaváltva--padlózva sem történik látványosan semmi) nem rendelkezik fékkel (bár sok helyen nyomni sem kell) és állandóan le akar esni az útról, ha kanyarodnál és elfordítod a kormányt. (mindeközben a kaszni gumikígyóként tekereg ide-oda)
Én nem tenném, mert fájdalmasan illúzióromboló lesz az a pár kör. (azt fogod érezni hogy ezzel a géppel - mint ahogy a legtöbb utcai átlag autóval - egyszerűen semmi keresnivalótok ott)
Ha nem lenne ilyen sáros minden akkor még a pálmákat és a leandereket is hajlandó lennék elpakolni az útból és kihoznám a GTR-t megjáratni egy kicsit. (itt szépen süt a nap és igen jó idő van )
És persze ilyenkor már vállalható idő van a garázsban is.
De amint szeretnél egy kicsit élményautózni, egyből pofán ver az érzés hogy ez a pálya "túl nagy" egy személyautónak (míg egy gokartpálya maga a színtiszta vidámpark) és azt fogod érezni hogy az autó fájdalmasan gyenge (kanyarból visszaváltva--padlózva sem történik látványosan semmi) nem rendelkezik fékkel (bár sok helyen nyomni sem kell) és állandóan le akar esni az útról, ha kanyarodnál és elfordítod a kormányt. (mindeközben a kaszni gumikígyóként tekereg ide-oda)
Ha a családba mindenki elviszi pár napra retrónyaralni már megérte
És persze ilyenkor már vállalható idő van a garázsban is.