Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azok meglesznek az a következő tétel. olajfolyáshoz tömítés már itt van, olaj szűrő itt van, Aksit cseréltem légszűrőt cseréltem gyertyák itt vannak. Már csak azt kell kitotózni melyik vezérlés kell hozzá mert ehhez is van 80 fajta.
Jók a renccámok!
Èn megjárattam a garázs elött.15 percet alapjáraton.fèl kulcsra indult mintha előtte állítottam volna meg.December 9 vagy 10 ment utoljára azthiszem.
Mielőtt nagyon elkezded 6000-en pörgetni, előbb kéne bele egy vezműszíj... valami jobb akkor. A többi résszel nem lesz baj, a motor 1ben van.
Na egyek mert dolgom van..........
Tehát gyakorlatilag nem csináltok semmit.
nem motorikusan nyúlunk bele csak 1 sportkipu futűmű és toronymerevítő légszűrő van 1 csomó a garázsba félrerakva
Mellesleg túl vagyunk a 250e hsz-on. (aki kíváncsi rá az kiszámolhatja hogy kié volt a 250e-dik)
És gondolod hogy pár millát rád szánnának?
Haverok :D
Annyi okosság annyi pénzbe kerülne hogy akkor már nem is Swifttel járnál.
Az ott már sokkal jobb lesz. (bár a gyengeségek ott is látszani fognak)
Ha nem oda akkor kakucsra ott voltam már motorral is nagyon fasza volt 1km és fasza kanyargós :D
oh mire odakerül belemegy az okosság tudod ott van pár versenyző barátom van 1 2 feles cucca ami belemegy :D
Én mentem körbe utasként egy 240 lovas Honda S2000-ben, még abban is "nagynak" tűnt a pálya... de lehet balfaxoskodni törés nélkül
vajon mért nekem is Cső jutott az eszembe?
Ha csak simán körbegurulás a cél, akkor biztosan.
De amint szeretnél egy kicsit élményautózni, egyből pofán ver az érzés hogy ez a pálya "túl nagy" egy személyautónak (míg egy gokartpálya maga a színtiszta vidámpark) és azt fogod érezni hogy az autó fájdalmasan gyenge (kanyarból visszaváltva--padlózva sem történik látványosan semmi) nem rendelkezik fékkel (bár sok helyen nyomni sem kell) és állandóan le akar esni az útról, ha kanyarodnál és elfordítod a kormányt. (mindeközben a kaszni gumikígyóként tekereg ide-oda)
1 gyereknek minden újdonság fantasztikus élmény :D
(gondolom csövi azonnal sokkot kap ha meglátja)
Egyébként jó dolog, tetszettek régen is. (persze annyira nem hogy vegyek is egyet, nagyon ritkán lenne használva)
27 éves gyári állapot ndk . Trabi és vartyogó az egész :)
Ha a családba mindenki elviszi pár napra retrónyaralni már megérte
Én nem tenném, mert fájdalmasan illúzióromboló lesz az a pár kör. (azt fogod érezni hogy ezzel a géppel - mint ahogy a legtöbb utcai átlag autóval - egyszerűen semmi keresnivalótok ott)
Jó van na nincs jogsi meg még rutin, na majd ha meglesz minden láss csodát megy ki a nyíltnapra a ringre 1-2 körre :D
Ha nem lenne ilyen sáros minden akkor még a pálmákat és a leandereket is hajlandó lennék elpakolni az útból és kihoznám a GTR-t megjáratni egy kicsit. (itt szépen süt a nap és igen jó idő van )
És persze ilyenkor már vállalható idő van a garázsban is.
Kitettek otthonról?