Ők még mindig nem jutottak el oda amit mi már régóta tudunk? A munkával vigyázni kell, nehogy a közelébe kerüljön az ember mert még túlzásokba esik. http://index.hu/tudomany/til/2...
Szerintem padlóra inkább az tette hogy csak sikerült őt is átqrni, nem is annyira a lé fáj. (bár az sem kevés)
Tanulságnak meg most is ott van hogy nem személyesen intézve biztosan átqrnak. (csövi alaposan körbe is járja a svájci vásárlást )
jóóóóó... bár kicsit fura, hogy egy bevallottan neppert (8-10 autó/év) ennyire padlóra tesz 4000 ejró persze sok lé, de aki milliós tételekkel jácc, az tudja, hogy nem mindig csak jön, néha megy is - bele van számolva. Így olvasva, valóság alapú, de kiszínezett sztorinak tűnik, de tanulságos.
Örülök, hogy már nem defektmentes (olyan nem is létezik, max. defektTŰRŐ ) Abba is kell levegő, ha anélkül mész pár km-t, akkor qka - nem lehet visszafújni, befoltozni. Qrvajól hangzik, hogy nem kell útközben megállnod, fújnod, cserélned, mész a gumishoz, oszt' jónapot. Csak az nincs kihangsúlyozva, hogy 30-35 lesz a kess
Nesze neked defektmentes gumiabroncs kellett neked átvariálni. Levegő ilyenkor sehol nincs a kutaknál itt se árulnak néztem multkor én is akartam pumpálni.
Jók az utak, lehet autózni nekem is most kellett átmennem a 26 km-re lévő városba. Elindultam. Városhatárnál elkezdett szemetelni valami, sebaj, letörlöm. Hát a spricni be van fagyva, vagy valami, nem fúj. Teszkós téli cuicc van pedig benne. Mindegy, mentem 60-al, mertnem láttam semmit, mikor jöttek szembe, a szórt fény-sáros üveg pároson át.
Na odaértünk, utas ki, én elindultam a városba, volt egy szűk órám. Erre kiírja komputer, hogy keréknyomás low. Félreállok, nézem, JH szemmel láthatóan laposabb. Faxa. Bemegyek MOL kútra, nézem, "levegő üzemképtelen" tábla. Q anyád, gondoltam, elmentem 2 km-el arrébb, ott is tudtam 1 kutat. Ott is el van bólyázva. Bemegyek, kérdés, erre "áááá, sehol nincs ilyenkor, mert lefagy a kompreszzor, menjek gumishoz" ja, fél7kor... na, végső 2ségbe esésembe eszembe jutott, hogy mintha múlt hónapban átraktam volna a kompresszort a Suzukiból. Megnéztem, és télleg, ott figyelt Eset megoldva (persze míg pumpáltam, áztam végig)
Elindulás haza, eső eláll, de szerencsére mér leázott az út, láttam jönni sima törléssel. Hogy mé nem sprickol, ki tudja, majd holnap megnézem.
Ui: induláskor mondtam, semmi kedvem menni, menjen busszal, de aztán mégis elvittem... hát az előérzetem nem csalt orális út volt
Sikerült másnapra feltölteni és nyári sérót csinálni. (kicsit hosszabbra gondoltam, de visszatenni már nem lehet. Na nem baj, gyorsan megnő)
http://index.hu/tudomany/til/2...
Tanulságnak meg most is ott van hogy nem személyesen intézve biztosan átqrnak. (csövi alaposan körbe is járja a svájci vásárlást )
http://totalcar.hu/magazin/koz...
Na odaértünk, utas ki, én elindultam a városba, volt egy szűk órám. Erre kiírja komputer, hogy keréknyomás low. Félreállok, nézem, JH szemmel láthatóan laposabb. Faxa. Bemegyek MOL kútra, nézem, "levegő üzemképtelen" tábla. Q anyád, gondoltam, elmentem 2 km-el arrébb, ott is tudtam 1 kutat. Ott is el van bólyázva. Bemegyek, kérdés, erre "áááá, sehol nincs ilyenkor, mert lefagy a kompreszzor, menjek gumishoz" ja, fél7kor... na, végső 2ségbe esésembe eszembe jutott, hogy mintha múlt hónapban átraktam volna a kompresszort a Suzukiból. Megnéztem, és télleg, ott figyelt Eset megoldva (persze míg pumpáltam, áztam végig)
Elindulás haza, eső eláll, de szerencsére mér leázott az út, láttam jönni sima törléssel. Hogy mé nem sprickol, ki tudja, majd holnap megnézem.
Ui: induláskor mondtam, semmi kedvem menni, menjen busszal, de aztán mégis elvittem... hát az előérzetem nem csalt orális út volt
http://forum.index.hu/Article/...
http://youtu.be/9i4Vr17RNFw