Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lengővilla megoldható..... gázreakció szintén. A tank mérete örök kérdés hogy kicsi e vagy sokat eszik a gép Én nem hazudok magamnak az enyém nem rest néha még 8 litert sem megenni
ne kötözködj azzal a girhes sutyukival ,inkább ellenőrízd le a vez láncod,
tegnap mintha valami ciripelést hallottam volna!
Kezdj el gondolkozni a láckerék tengely csapágy kicserélésén.Nem lessz drága 500-1000 európa.
Igen, frankón be van állítva tényleg, viszont most hogy a feszességet mondod, tavaly egyszer túlhúztam a láncot és úgy rámentem kb 250km-t, azután lett csak beállítva. És esetleg az nem cseszhetett nekem el valamit, esetleg valamilyen csapágyat, vagy fogaskereket a váltóban.
nem tul feszes jol bevan állitva
addig jo még nincs gond
Kicsi tank :) Inkább a fogyasztás sok...De ez télleg lehetne kevesebb... Gázreakció meg azért ember függő, ki mennyire bánik finoman a markolattal váltáskor... Én a leírtakat eddig még nem tapasztaltam, kopkopkop.
egyik szerelő ismerősömmel cseréltük, vagyis ő cserélte én meg figyeltem, nagyon ért hozzá, de neki még nem mondtam a zúgást, majd ha lesz időm megállok nála, csak addig gondoltam ha esetleg tudtok valamit, hogy kicsit megnyugodjak.
Akkor marad a vérszegény cb 1000 r.
majd.................válság után..................
amiket én hallottam rosszat, durva reakciók(gázadásra), kopott vezérműtengely, logo hátsó lengővilla, kicsi tank
ezeket mind itt irtak a fz1 tulajok
Kényelmetlenebb országútra,150 + kell menni vele h. tartson a menetszél. De kéne!

1 = 151 kmh
2 = 190
top: 286
(mesélték)
Nekem még nem volt gondom vele 13000 km alatt, de 1ik havernak már 20 felett van benne és neki sem volt semmi tünet eddig.
küllemre az fz1es nekem is tetszik, de elég sok panaszt hallottam róla, csak olvas vissza pár oldalt,,,,
kérdezd meg akinek elkopott
Ég és föld az FZ1-hez képest. Igaz, hogy egyik naked másik sport. Főleg a váltóasszisztens tetszik, hogy semmi kuplungolás, gázelvétel csak pakolod és szinte észrevétlenül vált. Fék futómű, erő, nagy sebességnél stabilitás is bőven jobb mint az FZ1, nem beszélve, hogy kanyarba is kezesebb.
Mi a gond a vez.teng.el?
fz1et felejsd el, vagy egyből ruházz be eg yuj vezérműtengelyre
meg egy power comanderre
Ne idegelj már, sokkal jobban megy mint az fz1? Olyanon is törpölök.
Azért FZ1 után meglepett a dinamikája.
Ja,ja. Hát megy,de azért nem riadtam meg tőlle. kizárólag 2. motornak,néha meglőni autópályán. Lehet most a legjobb sportgép!
Meghajtottad Te is ma Nyiregyen? : )
Bitangul megy a gép az fix. Gondolkodás nélkül lecserélném az FZ1-et rá, ha lenne rá lóva : )
Na ez van kikpipálva!