Lengővilla megoldható..... gázreakció szintén. A tank mérete örök kérdés hogy kicsi e vagy sokat eszik a gép Én nem hazudok magamnak az enyém nem rest néha még 8 litert sem megenni
Igen, frankón be van állítva tényleg, viszont most hogy a feszességet mondod, tavaly egyszer túlhúztam a láncot és úgy rámentem kb 250km-t, azután lett csak beállítva. És esetleg az nem cseszhetett nekem el valamit, esetleg valamilyen csapágyat, vagy fogaskereket a váltóban.
Kicsi tank :) Inkább a fogyasztás sok...De ez télleg lehetne kevesebb... Gázreakció meg azért ember függő, ki mennyire bánik finoman a markolattal váltáskor... Én a leírtakat eddig még nem tapasztaltam, kopkopkop.
egyik szerelő ismerősömmel cseréltük, vagyis ő cserélte én meg figyeltem, nagyon ért hozzá, de neki még nem mondtam a zúgást, majd ha lesz időm megállok nála, csak addig gondoltam ha esetleg tudtok valamit, hogy kicsit megnyugodjak.
Ég és föld az FZ1-hez képest. Igaz, hogy egyik naked másik sport. Főleg a váltóasszisztens tetszik, hogy semmi kuplungolás, gázelvétel csak pakolod és szinte észrevétlenül vált. Fék futómű, erő, nagy sebességnél stabilitás is bőven jobb mint az FZ1, nem beszélve, hogy kanyarba is kezesebb.
tegnap mintha valami ciripelést hallottam volna!
majd.................válság után..................
ezeket mind itt irtak a fz1 tulajok
1 = 151 kmh
2 = 190
top: 286
(mesélték)
meg egy power comanderre
Bitangul megy a gép az fix. Gondolkodás nélkül lecserélném az FZ1-et rá, ha lenne rá lóva : )