nem hülyeség, csak részben. a xenon vakít, ezért a xenonizzókhoz, ha autóba szerelteted, akkor is hivatalosan szettet kell szerelni (ez általában így is van), mivel ezekhez jár -talán kötelező - az automatikus fényszórómagasság állítás, tehát elvileg korrigál az elektronika, ha felfelé vakítana a szembejövőkre. legalábbis rudtommal.
A xenon nem csak egy ízzó, amit ki kell cserélni, hanem be kell építeni egy gyújtó trafót is elé. Kb 30e ft mindenestül.
Én is refivel járok nappal, de csak a városban.
Mikor megyek a kocsik között úgy húzódnak szét az autók, mintha huhogós-kacsintgatós rendőrmotorom lenne.
Megoldható, valakivel e-maileztem is nemrégen, hogy az fz6-osába ilyen volt, egyszerűen beszerelhető, és még kevesebbet is fogyaszt mint a halogán. Generátor örülne is neki.
A Xenon izzókat szerintem sem lehet csak úgy beszerelni, mert ha valamilyen járművön olyan van az asszem szerepel a forgalmiban, de majd a rendőrök helyreígazítanak ezügyben.
Nappal nem is szabad nem távolságival járni, legalább egy kicsit jobban látszunk... és nem tudom ki hogy van vele, de engem pl (autóban) egyeltalán nem zavar ha egy motor távolságival jön szembe, persze csak nappal
Valóban elég furcsán néz ki félszemmel a moci, de nem zavarja a szembejövőket a dupla tompított? Mert szerintem a "fél szem" úgy van belőve, hogy az is elég, de a dupla már nem sok?
Ez fizika: a Legnagyobb súrlódás a tapadási súrlódás utánna van a csúszási súrlódés és végül a gördülési!
De azért lessz kisebb a tapadás blokkoló keréknél mert a surlódás hőjétől megolvadt gumin csúszik a kerék
hú de rossz olvasni hogy ilyeneket írok
Valóban akkor enged vissza a fékerőből az ABS miután már megcsúszott a kerék, és abban az esetben ha valaki úgy fékez, hogy pont a megcsúszás határán tartja a kerekeket tényleg jobb fékhatást ér el mint ha egy ABS-es kocsival beletaposna a fékbe, de véleményem szerint nagyon keveseknek adódott meg hogy erre képesek legyenek .
Amikor megcsúszol, akkor viszont tényleg megszűnik a tapadás pont ezért csúszol , az más kérdés hogy mi történik eközben (füst, csík stb. ), de tapadás az nincs .
Volt már róla szó kora tavasszal: a világítás átkötése (a Fazer portálon is fenn van).
Kérdésem, hogy akinek meg van oldva a kettős világítás, milyen tapasztalatai vannak vele.
Amennyire tudom a generátor bírja (a H4-es izzóban a tompított csak 55W-os, a távolsági 60 ergo ez nem lehet gond). Mi a helyzet a fényerővel? Jelentősen javul így a megvilágított út nagysága? (Eleg közel van a két izzó).
Esetleg van-e értelme halonra cserélni egyidejűleg a két izzót (H4 és H7)?
A kerék blokkol, megszűnik a tapadás a gumi és az aszfalt közt. Csúszol, de.. pont ilyenkor nő meg a tapadás, hiszen még egy csomó gumit is felken az aszfaltra, nem beszélve a füsttről, ami a nagyon megnövekedett tapadástól, illetve a súrlódás álltal keletkezett hőtől van......és eközben szerinted megszűnik a tapadás blokkolás közben??????
Igen, de az ABS nem a blokkolás határán fékez, hanem teljesen blokkol a kerék majd old kicsit gurul majd megint blokkol, ezt nagyon jól meg lehet figyelni egy ABS-es kocsi hátrahagyott féknyomából. Ha nem blokkoolna akkor ugye nem is lenne féknyom?? De van, csak szaggatott.
Mennék én már gyakorolni szívesen, csak még nem lehet...
Én Budapesten, a motorom Zalaegerszegen és amíg nincs meg a jogsim addig, ugye nem hozhatom föl .
Egyre jobb.
Ha te géped van fenn a portálon te üzemelteted a lapot? Felteszel majd róla gyakorlati dolgokat? Lécci-lécci-lécci?!
Zsebpiszok: a fórum majdnem olyan, mint az élő beszélgetés, nincs undo. Esetleg egy/a i/Isten (moderátor ) törölheti, de itt a vége.
Én is refivel járok nappal, de csak a városban.
Mikor megyek a kocsik között úgy húzódnak szét az autók, mintha huhogós-kacsintgatós rendőrmotorom lenne.
Nem lehet valahogy hozzászólást törölni vagy szerkeszteni?
Ha jól tudom ez nem oldható meg egy szimpla izzócserével (esetleg a generátor nem is bírná el?).
T.J.
Hogy felpörgette a topicot, hogy ABS-es motort vettem .
De azért lessz kisebb a tapadás blokkoló keréknél mert a surlódás hőjétől megolvadt gumin csúszik a kerék
hú de rossz olvasni hogy ilyeneket írok
Amikor megcsúszol, akkor viszont tényleg megszűnik a tapadás pont ezért csúszol , az más kérdés hogy mi történik eközben (füst, csík stb. ), de tapadás az nincs .
Volt már róla szó kora tavasszal: a világítás átkötése (a Fazer portálon is fenn van).
Kérdésem, hogy akinek meg van oldva a kettős világítás, milyen tapasztalatai vannak vele.
Amennyire tudom a generátor bírja (a H4-es izzóban a tompított csak 55W-os, a távolsági 60 ergo ez nem lehet gond). Mi a helyzet a fényerővel? Jelentősen javul így a megvilágított út nagysága? (Eleg közel van a két izzó).
Esetleg van-e értelme halonra cserélni egyidejűleg a két izzót (H4 és H7)?
T.J.
Én Budapesten, a motorom Zalaegerszegen és amíg nincs meg a jogsim addig, ugye nem hozhatom föl .