Richie bakker én a gyári 2003-as fézeremmel mentem óra szerint 240-et, igaz egyszer autópályán kocsik nélkül jól kihúzatva.. megeszem a kalapom, ha z új fézer 270-et megy.... Amúgy meg mi a szaré nyomom le folyamatosan pályán, és közúton az újakat? Oda nem adnám a karbisfézerem egy újért. Lábtartókérdés, meg ghyorsan orvosolható...
Nem is az esztitikájával van bajom: egy láva vörös tank+idomok, fekete váz fekete blokkal FZ6 formájában szerintem egy műremek, csak a legkisebb karc, egy napi porréteg is meglátszik rajta.
Váz szempontjából ingadozok. Hol a fekete, hol az ezüst váz+blokk tetszik jobban.
Egyszer már majdnem le is cseréltem egy feketére. De ez hosszú történet...
Újonan már csak fekete blokkal lehet kapni a fekete N-est. Így tetszik nem tetszik...
Ha már a gumiknál tartunk lenne egy kérdésem? Melyik papucs lenne a legmegfelelőbb szerintetek az FZS1000-esemre? Most futott le róla a gyári Metzeler Z4 9000km-nél... Ilyet nem akarok mert szerintem nem a legjobb és van ennél újabb fejlesztés is. Sokan mondták a BT-020-ast, de már azt is olvastam hogy nem a legjobb. Aztán ajánlották a Continental ForceMax-ot meg az új Conti Road Attack-et is.(Ezt találtam különben a legolcsóbban) A Michelin-nel meg az a bajom, hogy nem a legolcsóbb, viszont elég jókat hallok róla. Mi az igazság? Meg ér annyival többet a Michelin? Ha van valakinek tapasztalata e téren szivesen meghallgatnám a véleményét.
Szombathelyen vettem, kereskedőtől: az első tulajnak túl gyors volt: lecserélte egy Dragstarra.
1400 km, Bridgestone - 3 cm-es majrécsíkkal, 2005. okt. végi (nekem nem jön be a 2006-os fekete váz+blokk).
Laci77!!
Megy a kép...motoron nem mutat olyan jól mint a gyári...de törtrészébe kerül.
Krisztianfz6!!
Igen megvan a gyári is. Eldőltem a mocival és letört a jobboldali. Megragasztottam, de inkább rendeltem újat. Aluhegesztővel javítható. Baloldali hibátlan. Ez van
Nem szeretném külön a műanyag részét eladni.
Mennyire fújjam a gumikat? A gumin 2,9 van. Ennek ellenére a gumis 2,8-ra fújta és azt mondta, ha nem tapad rendesen akkor még lehet engedni a nyomásból?
Ha kisebb a nyomás jobban melegszik?
Ti ezt vágjátok?
Van egykét motoros újságom amiben van összehasonlító teszt, (Fz6, SV650, GSF 650, Z750)
ha be tudom szkennelni feldobom jövő héten. Sajna az összeset a z750 Kawa nyerte.
(((+150ccm)))
Van valakinek olyan tesztje ahol Fz6n vs. GSR 600 van össeengedve???? Arra igazán kiváncsi lennék.
Merthát az FZ6 al sem a bandit, sem az SV nem hasonlítható össze igazán. De a GSR -rel igen!!
Jó választás volt!
Napról napra többen vagyunk.
Nektek is sok szép és élvezetes km-t!
Rátaláltam fórumotokra, újdonsült Fazer tulajdonosként igyekszem követni az eseményeket, hozzászólásokat.
Bogi
Nagyon szép a vasad, kitűnő választás volt.
Sok boldog, balesetmentes km-t kívánok!
Motorodat megcsináltattad már?
A Conti Sport Attack-ról azt hallotam, hogy nagyon gyorsan kopik.
Szerintem a 2 M betűs a legjobb gumi. (Michelin, Metzeler)
Itt egy hirdetés, új olcsó Bridgeston gumiról
Feltűnően olcsó!
www.kepesmotor.hu/motorgumi/i?...
Egyszer már majdnem le is cseréltem egy feketére. De ez hosszú történet...
Újonan már csak fekete blokkal lehet kapni a fekete N-est. Így tetszik nem tetszik...
Ha már a gumiknál tartunk lenne egy kérdésem? Melyik papucs lenne a legmegfelelőbb szerintetek az FZS1000-esemre? Most futott le róla a gyári Metzeler Z4 9000km-nél... Ilyet nem akarok mert szerintem nem a legjobb és van ennél újabb fejlesztés is. Sokan mondták a BT-020-ast, de már azt is olvastam hogy nem a legjobb. Aztán ajánlották a Continental ForceMax-ot meg az új Conti Road Attack-et is.(Ezt találtam különben a legolcsóbban) A Michelin-nel meg az a bajom, hogy nem a legolcsóbb, viszont elég jókat hallok róla. Mi az igazság? Meg ér annyival többet a Michelin? Ha van valakinek tapasztalata e téren szivesen meghallgatnám a véleményét.
Köszi
Szombathelyen vettem, kereskedőtől: az első tulajnak túl gyors volt: lecserélte egy Dragstarra.
1400 km, Bridgestone - 3 cm-es majrécsíkkal, 2005. okt. végi (nekem nem jön be a 2006-os fekete váz+blokk).
De ha már valaki felül mögém akkor bukik az elmélet. Kár számolgatni.
2,5-2,9 barig ajánlják eleve. Függ a használattól is meg a kilóidtól is.
Mit nem értesz...csak kérdezz Jobban felfekszik az útra...nagyobb a súrlódási felület, így a tapadás.
TeeJay!!
Grat...gyönyörű!!
Laci77!!
Megy a kép...motoron nem mutat olyan jól mint a gyári...de törtrészébe kerül.
Krisztianfz6!!
Igen megvan a gyári is. Eldőltem a mocival és letört a jobboldali. Megragasztottam, de inkább rendeltem újat. Aluhegesztővel javítható. Baloldali hibátlan. Ez van
Nem szeretném külön a műanyag részét eladni.
Mennyire fújjam a gumikat? A gumin 2,9 van. Ennek ellenére a gumis 2,8-ra fújta és azt mondta, ha nem tapad rendesen akkor még lehet engedni a nyomásból?
Ha kisebb a nyomás jobban melegszik?
Ti ezt vágjátok?
Sok km-t töltsetek el együtt.
Ezúton értesítem a fórumos sporttársakat, hogy mai nap folyamán előléptettem magamat kibicből teljesjogú taggá.
Ime Love No2.
Van egykét motoros újságom amiben van összehasonlító teszt, (Fz6, SV650, GSF 650, Z750)
ha be tudom szkennelni feldobom jövő héten. Sajna az összeset a z750 Kawa nyerte.
(((+150ccm)))
Van valakinek olyan tesztje ahol Fz6n vs. GSR 600 van össeengedve???? Arra igazán kiváncsi lennék.
Merthát az FZ6 al sem a bandit, sem az SV nem hasonlítható össze igazán. De a GSR -rel igen!!