Eladó a motorom, ha esetleg valaki tudna rá vevőt, kérem jelezze, mert házvásárlás miatt elég sűrgős lenne. A mocit feltettem a hirdetések közé is.
Tehát a gép:
YAMAHA FZ6-S, 2004-es, Magyarországi, ezüst-fekete színű, 8.000 km-rel, bukógombákkal, krómozott kormányvégekkel, mini indexekkel, szervízkönyvvel. Ára: 1.450.000-Ft.
A számom: 30/ 620 4118.
Ugyanitt eladnám, természetesen külön-külön is a hozzá tartozó alkatrészeimet is: van egy gyári kormányom+kormányvégsúly, 4 db gyári indexem, egy gyári plexim.
e.cet!
Engedd meg hogy gratuláljak ehhez a gyönyörű darabhoz. Természetesen a letöltésért nem haragszom hisz ha az ember a saját motorjáról talál képet a neten még szép hogy letölti :) Én kérek további engedélyt az adataimban szerepeltetéséhez. Jó gurulást!
Azt mindig te fizeted, ha elintézed javítás alatt a "papírozás" részét, ha nem (szla ugye kell hozzá).
Ami tapasztalatom van ezzel: bro furgonját megtörték, kicsengette a számlát, aztan 3 (?) hét múlva kapta az önrész feletti összeget: az autó fontosabb volt: munkaeszköz (15.25%-os pótdíj...).
Ja és az, hogy mikor és hogy fizetsz, attól függ, hogy mennyi időd, kp-d van, mi van a szerződésed apróbetűs részében. Persze ismerve a magyar adminisztrációt a motor jóval előbb elkészül, mint a casco ügyintézés...
Friss az élmény, most kötöttem :
sérülés javításánál a 30%-ot (ebben érdemben nem szoktak jobbat kinálni), de legalább -önrész- összeget neked kell fizetni. Önrész ált. 100e / 200e / 300e szok" lenni, minél magasabb, annál kisebb a havi díja.
Én 200e-es önrésszel kötöttem: kellemes kompromisszum a javítási költség kockázata és a havidíj között.
Ki ért a törés-cascohoz? Hogy müködik, mennyit kell fizetni balesetnél és mikor?
Pl. 200.000/30% esetén? Egyben kell csengetni, vagy lehetőség van részletekben is?
Üdv Mindenkinek!
Egy ideje olvasgatom a fórumot és egy hónapja boldog Fazer tulaj is vagyok.
Túl az összeszokás első 1500 km-n kilépnék a read-only üzemmódból
Hát ezen én is gondolkozok azota is, mert nem ilyeneket irtatok (ok, csak 217 volt az órán) .
Mondjuk nincs rajta doboz, de még platni sem, és teljesen elbujtam az idom möge, de fent említett tapasztalatok miatt gondolkozok rajta, hogy be kellene szabályoztatni az órat. Az biztos, hogy 80-ig pontos, mert 79-80-nal mentem egy "az ön sebessége" műszer előtt, és az óra meg a "tábla" szinkronban volt.
Bájdavéj. Ki milyen benzint szokott tankolni és hol? Könyv szerint ólommentes 95, szóval ez tartani kék, vagy tankolhatok továbbra is 98-at?
Ez attól függ melyik gépkönyvet nézed. Pár hete jól körberöhögtek engem is ugyanilyen kérdésért, de tény, hogy az európai könyvekben 1e/Nx 10e km/ éves szervíz, amerikai manualban (letölthető a http://www.yamaha-motor.com -ról/) meg 1e/Nx 7e KM (!) van.
Mindenesetre nekem a kereskedő azt mondta, hogy 10e km-enként vagy évente legalább egyszer el kell vinni a garancia megörzéséhez.
Fz6 nak 10.000km a szervíz intervalluma, VAGY 1 ÉV!!! Tehát ha nem mész egy évben csak 7815km 600m-t akkor is érdemes betolni a szervízbe. Javasolni szoktam hogy amikor elteszed télire akkor hogy friss tiszta olajjal alusszon téli álmot.
Kormánycsapágy miatt is menj szervízbe, garanciába megcsinálják. Mi is Addig ne "buherálj" amíg garis szerintem.
Mennyi most a Yamaha FZ6 N szervízintervalluma?
Mert én úgy láttam a szervízkönyvbe 1000km után 7000km-nél van,de a márkaképviseletet hívtam és azt mondták megváltozott 10 000km lett. Lehetséges ez?Hallottatok ilyet?
Csak mert nem akarom elveszíteni a garanciát egy ilyen félreértés miatt!
Ez házi...de nem barkács!!!!!
Eladó a motorom, ha esetleg valaki tudna rá vevőt, kérem jelezze, mert házvásárlás miatt elég sűrgős lenne. A mocit feltettem a hirdetések közé is.
Tehát a gép:
YAMAHA FZ6-S, 2004-es, Magyarországi, ezüst-fekete színű, 8.000 km-rel, bukógombákkal, krómozott kormányvégekkel, mini indexekkel, szervízkönyvvel. Ára: 1.450.000-Ft.
A számom: 30/ 620 4118.
Ugyanitt eladnám, természetesen külön-külön is a hozzá tartozó alkatrészeimet is: van egy gyári kormányom+kormányvégsúly, 4 db gyári indexem, egy gyári plexim.
Üdv.: Jani
Jó választás volt , gratula.
Engedd meg hogy gratuláljak ehhez a gyönyörű darabhoz. Természetesen a letöltésért nem haragszom hisz ha az ember a saját motorjáról talál képet a neten még szép hogy letölti :) Én kérek további engedélyt az adataimban szerepeltetéséhez. Jó gurulást!
Ami tapasztalatom van ezzel: bro furgonját megtörték, kicsengette a számlát, aztan 3 (?) hét múlva kapta az önrész feletti összeget: az autó fontosabb volt: munkaeszköz (15.25%-os pótdíj...).
sérülés javításánál a 30%-ot (ebben érdemben nem szoktak jobbat kinálni), de legalább -önrész- összeget neked kell fizetni. Önrész ált. 100e / 200e / 300e szok" lenni, minél magasabb, annál kisebb a havi díja.
Én 200e-es önrésszel kötöttem: kellemes kompromisszum a javítási költség kockázata és a havidíj között.
Pl. 200.000/30% esetén? Egyben kell csengetni, vagy lehetőség van részletekben is?
Egy ideje olvasgatom a fórumot és egy hónapja boldog Fazer tulaj is vagyok.
Túl az összeszokás első 1500 km-n kilépnék a read-only üzemmódból
Mondjuk nincs rajta doboz, de még platni sem, és teljesen elbujtam az idom möge, de fent említett tapasztalatok miatt gondolkozok rajta, hogy be kellene szabályoztatni az órat. Az biztos, hogy 80-ig pontos, mert 79-80-nal mentem egy "az ön sebessége" műszer előtt, és az óra meg a "tábla" szinkronban volt.
Bájdavéj. Ki milyen benzint szokott tankolni és hol? Könyv szerint ólommentes 95, szóval ez tartani kék, vagy tankolhatok továbbra is 98-at?
Ez attól függ melyik gépkönyvet nézed. Pár hete jól körberöhögtek engem is ugyanilyen kérdésért, de tény, hogy az európai könyvekben 1e/Nx 10e km/ éves szervíz, amerikai manualban (letölthető a http://www.yamaha-motor.com -ról/) meg 1e/Nx 7e KM (!) van.
Mindenesetre nekem a kereskedő azt mondta, hogy 10e km-enként vagy évente legalább egyszer el kell vinni a garancia megörzéséhez.
T.J.
Fz6 nak 10.000km a szervíz intervalluma, VAGY 1 ÉV!!! Tehát ha nem mész egy évben csak 7815km 600m-t akkor is érdemes betolni a szervízbe. Javasolni szoktam hogy amikor elteszed télire akkor hogy friss tiszta olajjal alusszon téli álmot.
Kormánycsapágy miatt is menj szervízbe, garanciába megcsinálják. Mi is Addig ne "buherálj" amíg garis szerintem.
Mert én úgy láttam a szervízkönyvbe 1000km után 7000km-nél van,de a márkaképviseletet hívtam és azt mondták megváltozott 10 000km lett. Lehetséges ez?Hallottatok ilyet?
Csak mert nem akarom elveszíteni a garanciát egy ilyen félreértés miatt!