4000 forintért adok én ha benézel, ugyis van itt közös dolgunk még. Fel is tölteném de egy egész munkaidős mulatság legalább. De ha ráérsz és megvárod....
azt észrevettem hogy hiába motorozok, félóra után megforgatta ugyan, de nem röffent be... ennyire kicsi a generátor ezekben? elméletileg bármelyik akksitöltő jó? már ki is találtam hol és hogyan fogom tölteni...
Van egy eladó mastek sportdobom Fz6-ra. (egy darad dob két véggel)
Az új ár feléért adom 42000ft-ért. Ha valakinek kell email-en van telefonon
tud érdeklődni. Elég brutál mély hagja van.
Szerintem a Fazer erénye ( legyen az karbis vagy injektoros) nem a végsebességében rejlik. Akinek az számit, hajrá R1. A legfontosabb, hogy reggel felülsz rá, és délután 3-400 km után sem fáj a nyakad, nem szakadnak le a csuklóid, egy kényelmes bringán ülsz. Ugyanakkor egy előzéstől sem kell megijedni, mert " nyomatékra hangolt" motorja nem hagy cserben, ha kell az erő. Sztem egy ilyen hangolású motor sokkal használhatóbb országuton, mint egy kihegyezett, pl R6. Volt szerencsém kipróbálni az uj R6-ot, hát városi használatra siralmas. (Megjegyzem, pályázni biztosan pöpec a gép.) És itt nem csak a kényelmetlenségére gondolok, hanem az alsó tartományban a nyomatékhiányra. Mire megindul, addigra meg már legalább 70-80-al mész egyesben. Én sem azért cseréltem le az fzs -emet 1000-es Fazerre, mert kevés volt a végsebesség, hanem mert itt még több az a lentről jövő erő, azaz a nyomaték.
a próba nem gond, bár az én tudásom még bőven kevesebb a motorénál... ritkán jutok 10.000 fordulat fölé, de ez is bőven elég nekem egyenlőre...
persze tiszteletben tartom, ha valaki az előző generációt tartja gyorsabbnak, erősebbnek, jobbnak. szíve joga...
Nem mindegy mennyi a vége? A km óra úgy is csal egy kicsit mind a kettőnek, álltalában meg ha fejlesztenek motort akkor az jobb szokott lenni mint az elődje. Az én motoromban 33 ezer van és még egyszer sem próbáltam a végét, 200-al is vagy háromszor mentem pár száz métert, tökre nem érdekel a végsebessége.
De hogyan tört el a váz?? Sima elcsúszástól nem törik el. Ott nincs akkora erőhatás. Esetleg már egy korábbi balesetnél megrepedt?? Ezeket a 400-asokat álltalában törötten hozzák be japánból. Nem csapódott neki valaminek??
Ha 200-nál 10.000-ret forog és 14.000-nél van piros az még nem jelenti azt hogy 280-at megy végre. Még teljes gáznál sincs a piros tartományban, nem szabályoz le, elvileg akkor kb 12.000-ret vagy annál egy kicsit többet forog 6.-ban fullon, tehát elvileg a teljes gázal való folyamatos haladás nem tesz kárt benne.
Krisz: örülök hogy kész a verda, doboz oldaláról még nincs hír. Szólok azonnal
Bogi: üdv a fórumon, szép bringád van, vigyázzatok egymásra.
Egyéb: Az FZ6 nem megy 270-et. Az én "tesztem" csak a kipróbált modellekre vonatkozik, terméészetesen nem kizárt hogy vannak olyan fantasztikus karbis Fazer modellek amelyek porig aláznak minden FZ6-ost. Azért ha most meglenne még az enyém állnék elébe egy próbának. Lmr ne hagyj cserbe
Ma megint elesett előttem egy srác.
Egy gyerek Pörböly előtt ért utól Suzuki Sv 400-assal, majd megelőzött. Gondoltam utazok mögötte, mert erdős, kanyargós, "vadakban dús rész" következik.
A bajai Duna hídra felvezető utolsó kanyar előtt későn fékezett, és elesett. Gondolom blokkolt a kereke, és elcsúszott. Szegény gyerek átesett a szalagkorlát alatt, de szerencsére csak a bokáját húzta meg.
Lehet ha megállítja a korlát akkor nagyobb baja esik. Meg a bőrruha is sokat segíthetett. Igaz még így is lejött a bőr a könyökén, térdén...
Ahogy ott pörgött előttem a motor, nem hittem a szememnek. Olyan volt mint egy számítógépes játék, csak ezt nehezebb újrakezdeni.
Pár pillanattal előtte gondolatban már azon filóztam, hogy mennyire fékezek le az s kanyar miatt (50 méterre ha mehetett előttem, és a kanyar előtti egyenes részen *50-nal mentem). De mire ez végigfutott az agyamon, már satuztam is, hogy ne essek át szegény motoron.
Rögtön megálltam, de mire leraktam a motort, ő már átugrott a szalagkorláton, és a motorjával volt elfoglalva. Mikor megyek oda mutatja, hogy eltörött a váza. A kormánytól 1 cm-re lévő hegesztések törtek el. Totalkár!
A villán alig látszott ütés!
Így a motor elejét és a villát, csak 1 csavar fogta, az is csak a tankhoz. Mivel nem volt járóképes a motor, így csak lehúzni tudtuk az útról.
Mivel szegény srác Kaposvárról ment Szegedre, 70000 Ft-jába került, hogy hazavitesse a gépét.
SOHA NE HÍVJATOK AUTÓMENTŐT!!!
Lehet valamit kezdeni alu vázzal. Én úgy néztem, hogy csak a hegesztés sérült, törött el.
Tudom öntött vázat nem lehet hegeszteni, de itt a vázelemek egyben vannak.
Ti már jártatok így, hogy ott voltatok egy bukásnál?
Nem tudom ezek után merek e valakivel is motorozni!
menj be egy motorszervizbe és legyél megnyerő
Van egy eladó mastek sportdobom Fz6-ra. (egy darad dob két véggel)
Az új ár feléért adom 42000ft-ért. Ha valakinek kell email-en van telefonon
tud érdeklődni. Elég brutál mély hagja van.
bencsicsl@t-online.hu
30/4119810
persze tiszteletben tartom, ha valaki az előző generációt tartja gyorsabbnak, erősebbnek, jobbnak. szíve joga...
sajna túlfordítottam a kulcsot az uccsó leállásnál, és lemerült az akksim
Richie, hogy lehet tölteni az akksit?
kicsit uncsi állandóan betologatni...
Az FZS600-omon láttam már (óra szerint!!!) 240+-t (szakadék, hátszél, 10km nekifutás ), persze értelmesen csak ~210-ig használható.
Ezzel nem akarom elvitatni, hogy az FZ6 modernebb és kicsivel gyorsabb is, de nehéz neki az elődjét lenyomni.
Nem hiszem, hogy van ilyen bontóban. Még használtat se nagyon árulnak.
Bogi: üdv a fórumon, szép bringád van, vigyázzatok egymásra.
Egyéb: Az FZ6 nem megy 270-et. Az én "tesztem" csak a kipróbált modellekre vonatkozik, terméészetesen nem kizárt hogy vannak olyan fantasztikus karbis Fazer modellek amelyek porig aláznak minden FZ6-ost. Azért ha most meglenne még az enyém állnék elébe egy próbának. Lmr ne hagyj cserbe
Ma megint elesett előttem egy srác.
Egy gyerek Pörböly előtt ért utól Suzuki Sv 400-assal, majd megelőzött. Gondoltam utazok mögötte, mert erdős, kanyargós, "vadakban dús rész" következik.
A bajai Duna hídra felvezető utolsó kanyar előtt későn fékezett, és elesett. Gondolom blokkolt a kereke, és elcsúszott. Szegény gyerek átesett a szalagkorlát alatt, de szerencsére csak a bokáját húzta meg.
Lehet ha megállítja a korlát akkor nagyobb baja esik. Meg a bőrruha is sokat segíthetett. Igaz még így is lejött a bőr a könyökén, térdén...
Ahogy ott pörgött előttem a motor, nem hittem a szememnek. Olyan volt mint egy számítógépes játék, csak ezt nehezebb újrakezdeni.
Pár pillanattal előtte gondolatban már azon filóztam, hogy mennyire fékezek le az s kanyar miatt (50 méterre ha mehetett előttem, és a kanyar előtti egyenes részen *50-nal mentem). De mire ez végigfutott az agyamon, már satuztam is, hogy ne essek át szegény motoron.
Rögtön megálltam, de mire leraktam a motort, ő már átugrott a szalagkorláton, és a motorjával volt elfoglalva. Mikor megyek oda mutatja, hogy eltörött a váza. A kormánytól 1 cm-re lévő hegesztések törtek el. Totalkár!
A villán alig látszott ütés!
Így a motor elejét és a villát, csak 1 csavar fogta, az is csak a tankhoz. Mivel nem volt járóképes a motor, így csak lehúzni tudtuk az útról.
Mivel szegény srác Kaposvárról ment Szegedre, 70000 Ft-jába került, hogy hazavitesse a gépét.
SOHA NE HÍVJATOK AUTÓMENTŐT!!!
Lehet valamit kezdeni alu vázzal. Én úgy néztem, hogy csak a hegesztés sérült, törött el.
Tudom öntött vázat nem lehet hegeszteni, de itt a vázelemek egyben vannak.
Ti már jártatok így, hogy ott voltatok egy bukásnál?
Nem tudom ezek után merek e valakivel is motorozni!
Köszönöm! Lassan-lassan megtanulok motorozni is : nagyon frankó ez a gép.