Akkor az enyém 1 literrel kevesebbet eszik!
Baja-Siófok-Baja 130-180 országúton, 9-esen 200 felett (kb. 20 km), és a fogyasztás 5,5 lett.
Igaz faluban 40-nel poroszkáltunk, hogy beérjenek a többiek.
Én viszonylag új vagyok, a Sony nagy családjában, úgyhogy nem tudom, hogy hol van a Prod.Innov. (még azt sem tudom, hogy ez mit jelent és, hogy mit csináltok)
De így arcról már tudom.
Gondlom még Te sem tudod, hogy ki vagyok, (ha nem így van akkor elnézést kérek)
és gondolom a héten nem dolgozol, ezért hétfőn odamegyek és lejelentkezem.
Minél többen vagyunk annál jobb, gondolom én.
Most már csak a jóidőért kell imádkozni, és azért, hogy meg legyen a jogsi.
Kösz TeeJay! Dagad májam!
Szóval Prod.Innov.-ban dolgozom, hogy szűkítsem a kört
Benne vagyok a közös gurulásban, de szereznem kell egy Hondást,
hogy egállba legyünk
Szermusz!
Köszönöm szépen!
Remélem idén még össze tudunk hozni egy Sony-s gurulást.
Minden azon múlik mikor kapom meg a jogsit. +az időjárás
Próbállak beazonosítani, de sajnos azon a képen ahol felismerhető lennél, ott ketten is álltok.
Üdv:
SajtiBandi
Múlt hónapban volt 2 túrám a Balatonra. Két személy + doboz. 320Km-nél váltott át tartalékra.
Ez 4.96l/100km fogyasztást jelent. Nagyon lassan mentünk 80-110 között ,semmi agresszív gyorsítás
,csak szép túrás tempó. Lehet vele takarékosan is menni, a fogyasztás csuklókérdés. Legközelebb majd maxot is mérek!
Ha hosszabb túrára mentem volna 1 v. 2 számjegyű utakon (jobb útak?!) valszeg én is többet itattam volna vele. Amitől tartottam, hogy a sok (?) melegítés kitett majd egy óra alapjáratot, az meg egyesben is kb. 8-10 km-et jelent.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az esetek 99%-ban motorfékkel operálok, s bár injektoros, de gondolom ez is számít.
Mindegy végülis elég dinamikusan tudok motorozni a mindennapokban, ezt autóval csak jóval nagyobb fogyasztással (és jóval kevesebb élvezettel... ) tudnám megtenni.
Végre sikerült lemérnem a fogyasztást. 280.3 km után 15.41L-t tankoltam, ~5.5 L/100km.
Volt benne hosszabb út is, munkábajárás is, kb. 10-12 motor melegítés, ~4000 körüli nyomatékmotoroztól ~12000 körüli száguldásig minden (ált ~5-6000-en tartom a fordulatot, itt nem vibrál és itt kezd harapni).
Sztem mindegyik motornak van egy ilyen kritikus fordulatszám tartománya, ahol érezhetően berezonál. Az 1200 es Banditomnak is volt, a FZS1000 nek is van, meg a csajom ER5 ének is.
Sztem ez olyan, mint amikor egyszerre lépnek a katonák a hídon. Összeadódnak valahogy a természetes rezgések és felerősítik egymást.
Az okát nem tudom, viszont a kb 5500-as fordulatnál az enyém is rezonál. Mások is ugyanezt tapasztalták, sőt olvastam olyan hozzászólást is, hogy valakinek a barátnője direkt kérte, hogy tartsa a fordulatszámot
Valamikor az őskorban is olvastam hasonlót egy bizonyos rezonálós busz esetében, ahol az egyik csaj egy megállóval tovább ment, mint kellett volna!!! Utána még azt is elismerte, hogy késöbb rendszeresen járt "buszni"!
Ha tudnad mennyit filoztam, hogy pirosat, vagy feketet vegyek... , igazan adhattak volna a feketet is fekete blokkal. Ja, majd meglatom milyen lesz, ha bejaratodott. Sajna nem tudok tul sokat menni vele, meg mindig nincs meg az 1000:(, mivel kulfoldon vagyok.
A szabvanyok miatt. Nem tom miota motorozol, de regen is mar igy volt, hogy sokan Japanbol importaltak a motorokat, mert Europaba sokkal nagyobb fojtassal voltak kaphatoak. Ez igaz volt a kis motorokra is. (Az en kis Honda Mb 80-asom is Japan import volt:). Ma nem tudom mennyi lehet a kulonbseg az ilyen szabvanyoknal, de mivel egyre szigorubb, kotve hiszem, hogy a pozitiv iranyba ment volna el a dolog. Soot, meg 1 nemet pelda: a Hondam ami volt CBR600F PC25, ami azt jelentette, hogy 25KW-ra azaz kb 34loerore volt lefojtva (ugye most egy alapbol kb 90-95loeros motorrol beszelek (94es)). Persze mivel mar hasznaltan vettem, elozo gazdaja orvosolta a problemat, es tudta amit egy 94es CBRnek tudnia kellett, kb 90 loerot. Hogy miert volt ez jo nemetbe nem tudom, talan azert, hogy korlatolt jogsival lehessen vezetni.
jól emlékszem neked van valami közöd a váci yamaha kereskedéshez?