látom ma is sütött a nap
viszont megvolt az első majdnem elesős élményem
Gödöllő, vasútállomásnál fordulok ki balra, 1es csak kicsit húzat, 2esben jobban, ráérek a zebrára... szerencsére ott már egyenesen mentem és nem volt power slide, de kipörgött a hátsó kerék...
És a kisújjad sem fér közé?? Mert ha az egyik oldalt a hüvelykújjad is közéfér, a mások oldalt csak a kisújjad az még jó. De attól is függ, hogy milyen vastagok az újjaid. Lehet hogy nem is szabad neki közéférni, mert a japánoknak kisebb, vékonyabb újjuk van mint nekünk magyaroknak. Úgy van beállítva a hézag. Mennyire új még a motorod? Lehet hogy azóta már továbbfejlesztették a hézagaidat. Szerintem kérdezt meg Richiet, ők benne vannak a dolgokban, hisz yamaha kereskedésben dolgozik, hátha ő tud újjat mondani.
na akksi feltöltve, pöccre indul
viszont nem sikerült a tankot rendesen a helyére tennem, az egyik oldalon befér az ujjam az idom és a tank közé, a másikon nem
Kicsit csavarosabb az ügy. Mert Záróvonalon előztem két traktort a főúton, akiknek oda behajtani tilos táblájuk van és az első aki miatt elcsúsztunk nem tartotta be a balra bekanyarodás szabályát, nem nézett hátra. Ezért nem tudom mi lesz.
Kb 215 ezer a motorkár, ebből kb a felét kellett muszályból rákölteni, a másik felét meg azért hogy ne lássak semmi sérülést a gépen. (karcos tükör, index...stb csere újra) A nagy falat az első lámpa, arról letörtek a tartófülek amik a burkolat mögött vannak, a 4 ből egy jó, kettőt vissza lehet hegesztene mert megvan, a bal felső elveszett, de lehet rá készíteni, egyébként a lámpa eleje karcmentes. ha fizet a biztosító akkor le kell adnom, ha nem fizet akkor eladom, meg lehet javíttatni.
Kérdés: mennyit bír a gyári láncszett az FZ6-on rendes karbantartás (5-600 km-enként spray) mellett és nem "gyilkolós üzemmódon"?
viszont megvolt az első majdnem elesős élményem
Gödöllő, vasútállomásnál fordulok ki balra, 1es csak kicsit húzat, 2esben jobban, ráérek a zebrára... szerencsére ott már egyenesen mentem és nem volt power slide, de kipörgött a hátsó kerék...
viszont nem sikerült a tankot rendesen a helyére tennem, az egyik oldalon befér az ujjam az idom és a tank közé, a másikon nem
Nem borultál el az első képen a FZ6-al?? Elég furcsán vagytok ott.
Kb 215 ezer a motorkár, ebből kb a felét kellett muszályból rákölteni, a másik felét meg azért hogy ne lássak semmi sérülést a gépen. (karcos tükör, index...stb csere újra) A nagy falat az első lámpa, arról letörtek a tartófülek amik a burkolat mögött vannak, a 4 ből egy jó, kettőt vissza lehet hegesztene mert megvan, a bal felső elveszett, de lehet rá készíteni, egyébként a lámpa eleje karcmentes. ha fizet a biztosító akkor le kell adnom, ha nem fizet akkor eladom, meg lehet javíttatni.
Hogyan javittattad meg a motrot? Cascora?
a tankot hogy kell levenni?