Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi ez a pangás emberek??? Ébresztő!

Kérdés: mennyit bír a gyári láncszett az FZ6-on rendes karbantartás (5-600 km-enként spray) mellett és nem "gyilkolós üzemmódon"?
Valóban a legdrágább a kategóriában , csakhát a minőség... Azt ugye meg kell fizetni.
Előbányásztam a topicot. Mindenki elutazott?
Sziasztok szeretnék Monokey dobozt venni használtan (2 bukósat) ,ha valaki tud olcsón eladót légyszi szóljon! Előre is köszönöm!
látom ma is sütött a nap
viszont megvolt az első majdnem elesős élményem
Gödöllő, vasútállomásnál fordulok ki balra, 1es csak kicsit húzat, 2esben jobban, ráérek a zebrára... szerencsére ott már egyenesen mentem és nem volt power slide, de kipörgött a hátsó kerék...
És a kisújjad sem fér közé?? Mert ha az egyik oldalt a hüvelykújjad is közéfér, a mások oldalt csak a kisújjad az még jó. De attól is függ, hogy milyen vastagok az újjaid. Lehet hogy nem is szabad neki közéférni, mert a japánoknak kisebb, vékonyabb újjuk van mint nekünk magyaroknak. Úgy van beállítva a hézag. Mennyire új még a motorod? Lehet hogy azóta már továbbfejlesztették a hézagaidat. Szerintem kérdezt meg Richiet, ők benne vannak a dolgokban, hisz yamaha kereskedésben dolgozik, hátha ő tud újjat mondani.
nem fér a helyére az ujjadtól, inkább húzd ki onnan!
na akksi feltöltve, pöccre indul
viszont nem sikerült a tankot rendesen a helyére tennem, az egyik oldalon befér az ujjam az idom és a tank közé, a másikon nem
köszi
Ja, nem borultam el azon a képen. Azon a képen nem
Elküldtem egy privát üzenet a másik fórumon, mert itt nem találtam ilyen funkciót.
Milyen az a nagy plexi a motrodon??
Történetet?? Privátba??

Nem borultál el az első képen a FZ6-al?? Elég furcsán vagytok ott.
Majd leirom az én kis történetemet én is... de még korai
Kicsit csavarosabb az ügy. Mert Záróvonalon előztem két traktort a főúton, akiknek oda behajtani tilos táblájuk van és az első aki miatt elcsúsztunk nem tartotta be a balra bekanyarodás szabályát, nem nézett hátra. Ezért nem tudom mi lesz.

Kb 215 ezer a motorkár, ebből kb a felét kellett muszályból rákölteni, a másik felét meg azért hogy ne lássak semmi sérülést a gépen. (karcos tükör, index...stb csere újra) A nagy falat az első lámpa, arról letörtek a tartófülek amik a burkolat mögött vannak, a 4 ből egy jó, kettőt vissza lehet hegesztene mert megvan, a bal felső elveszett, de lehet rá készíteni, egyébként a lámpa eleje karcmentes. ha fizet a biztosító akkor le kell adnom, ha nem fizet akkor eladom, meg lehet javíttatni.
Az szép... ha kiderül hogy te vagy az okozó, nem is fog fizetni? Vagy miért húzzák az időt?
Nem, saját zsebre, még nem kaptam határozatot addig nem lép a biztosító.
krisz!

Hogyan javittattad meg a motrot? Cascora?
Lekoptatja az oldaltáska a fényezést az idomról, ha meg leragasztottam öntapadós tapétával akkor meg furcsán állt.
elől két csavar, felhajtod, csövek és vezetékek eltávolítása, majd a zsanér leszerelése
Ahoj

a tankot hogy kell levenni?