Köszi mindenkinek a hasznos infókat! Cserébe majd kaptok FZ6 tesztet, ill. FZ6-Bandit 650-Kawa Z750S összehasonlító tesztet. Tegnap szereztem csak még be kell scannelnem.
Bármilyen infót továbbra is szívesen fogadok!
Most találtam egy nagyszerű bontott alkatrészforrást! Egy bajai Fazer bontó. Ahogy kérdezgettem van pár főbb cuccuk Fz6n-hez! Pl. Komplett blokk 300EHUF, Első lökésgátló 100EHUF Azért nem törjétek magatokat, hogy felhívjátok Kezdem érteni Gaga1984 motortípus választásának okát
-mielőtt félreértés esik nincs üzleti érdekem a dologban, viszont bele-beleolvasgatok a fórumokba és sajnos elképzelhető hogy valakinek ilyen segítség kell... száma 0670/500-8881
Persze, talán kell is hogy többet mutassanak. Még az 1000-es gépeknek is 10-20km/h közötti mennyiséggel kisebb a végük amikor 299-en tilt. Annyi a tény hogy az 5.-be akkor rúgom amikor egy Banditnak, SV-nek, Hornetnek már vége. FZS ellen nem tudtam még kipróbálni de tutira megüti. De nem is mindig ez a lényeg és remélem senki nem ez alapján választ motort. Ez még 14 éves korban megbocsájtható hogy a haverom SR-e 104,5-öt megy az Aeroxom meg 91,7-et de 200 felett már majdnem mindegy. Nem is ringatom én se magam abba hogy 251 a valós sebessége az FZ6nak. A hivatalos mérések szerint 236. De nem 16-tal megy többet az FZS-nél.
Az enyém teljesen gyári áttétellel 100-nál 5000-et pörgött, 120-nál 6000-et, és igy tovább, 200-nál 10 000-et. 220-nál nem nagyon akart többet menni, pláne az én súlyommal. Mindettől függetlenül egy szuper jó, abszolút megbizható gép. Sajnáltam is rendesen, mikor megváltam tőle. Az FZ 6 végsebességét nem vonom kétségbe, de egy digitális km óra rengeteget csalhat. Persze az analóg is. A gixxer topikban lehetett (azt hiszem) olvasni az órák pontosságáról, 200 felett akár 20-30 km/h-val is többet mutatnak a valós sebességnél.
javítanék : különbség
Az enyém is 140-et ment meg 210-et végre először mert az elöző tulaj nem nagyon használta ki a lehetőségeit asszem. Aztán megneveltem 3 évesen lett bejáratva
Nekem 150-et
És gyakorlatilag 220-nál nehéz többet kihozni belőle. Az FZ6S 251-nél nem írt jobbat bár 240 ameddig türhető időn belül felkúszik. Akkor legyen 20km/h külömség Kieggyezünk?
Nem csak idom eltérés van.
Injektoros az új, sokkal könnyebb és merevebb a váza és nem utolsó sorban ezerszer szebb mindennél Megjegyzem az FZS váza is szebb a ma futó Hornetekénél vagy ER6N-ekénél. Talán egy 5-6 év múlva utolérik a YAMAHA minőségét de addigra hol lesz a Yamaha Fel kéne venni egy új heggesztőt nekik Na jó nem fikázzuk tovább a konkurenciát. Kevesebbet fogyaszt az új és kb. 30km/h val odaver a régi végsebességének. Az FZS viszont 1500 fordulattal kisebb fordulaton túrázik mondjuk 150-et. (7000-en, amikor az FZ6 132-őt megy) Az FZS túrásabban rugózik, viszont pályanapon húzza az ember a lábtartót ha kell ha nem. Fz6 sem magas meg kemény de szívesebben csapatnék vele a ringen. Én a pörgősségét szerettem az FZ6-nak, azt hogy ki lehet belőle húzni a kisördögöt ha leszáll a lilaköd. Az FZS egy egyenletes teljesítményű szerényebb túrázó gép. Nem olyan sokoldalú de megbízható és kényelmes szintén. Szerintem.....
Csak halkan jegyzem meg, hogy gondban lennék ha most kellene döntenem. Ugyanis a 2004-es sokkal fejlettebb technika, de nekem valahogy a "középső" szériás kinézete tetszik a legjobban.
Az N-es is gyönyörű, csak az idomos egy iciripicirivel közelebb áll a szívemhez.
Mindenkinek jó motorozást!
98: kijött
00: Nagy átalakítás:
- pofaváltás
- állítható előfeszítés és jobb csillapítás az első telókba
- 18l-rol 20l-re nőtt a tank
- átpofozott km-óra (napi km számláló meg ilyesmi)
02: kis átalakítás:
- pofaváltás
- 22l tank
Nekem az egy 03-as van, régi szériákból az utolsó, szerintem nem rossz motor bár nincs sok összehasonlítási alapom
Szerintem nincs technikailag különbség a 98-01/02-es között. De kinézetre sokkal pofásabb az újabb mint a régi.
Nekem speciál egy 2002-es fejidom még jobban is tetszik mint a legújabb (2004-es), meg talán még a tankal alkotott összhatása is szebb. De ez szubjektív.
Az N-es már teljesen más. Olyan nem is volt. Az gyönyörű! Ha jól emlékszek nekem is olyan van.
Köszönöm szépen, csak tavasszal lesz esedékes a motorvásárlás, jelenleg piackutatást tartok. Hitelt mindenképpen be kell vállalnom, azért tervezem csak tavasszal, hogy lehetőleg minél kevesebbet kelljen kuncsorognom a banktól. Nem lesz könnyű a döntés azt már most látom. Idáig annyi van eldöntve 100 %-ig, hogy Fazer lesz a következő motorom. Sajnos van még időm gondolkodni. Ja igen! Főleg túrázásra használnám. Szívesen venném a tapasztalataidat pro- és kontra a 2 különböző évjáratúval kapcsolatban!
Köszi!
Szerintem:
Alapvetően érdemes először megvizsgálni hogy mire kell a Fazer, milyen stílusban szeretnél motorozni. Nekem mind a kettő volt és azon ritka eset hogy először az újabb és aztán a régebbi. Nagyon sok külömbség van közöttük, másra-másra használnám. A másik fontos dolog lehet ha hitelre veszed hogy közel annyiért megkapsz egy újat (törlesztőrészletet értem) mint egy pár éves használtat ugyanis sokkal rosszabb lehet a THM. Jól nézz körül mielött döntesz. Egyébként használtban az újabb (FZ6S) is megkapható már 1,3-tól felfelé állapottól km-től függően. Nézz be hozzánk is, szoktak lenni újak, használtak egyaránt.
Köszi!
Az újabb aluvázas nagyon tuti gép, csak anyagiak terén nem hiszem, hogy megengedhetném magamnak. 2001-ben ha jól tudom lehetett kapni a régi lámpás- és az újabb verziót is.
Érdekesség képpen:
1998. évj., 29.000 km-rel: 790.000,-
2004. évj., 6.000 km-rel, Leo Vince kipu, topcase: 1.150.000,-
Ha most megtehetném akkor egyértelmű......!
Akkor az legelső széria után csak az idom változott? Más technikai újdonság nem volt?
OFF!
Köszi mindenkinek a hasznos infókat! Cserébe majd kaptok FZ6 tesztet, ill. FZ6-Bandit 650-Kawa Z750S összehasonlító tesztet. Tegnap szereztem csak még be kell scannelnem.
Bármilyen infót továbbra is szívesen fogadok!
És a régiekkel mit csinálsz?? Úgy látom gyári volt...
Mostani Superbike-ban 7500HUF-ért találtam bukógombát a hirdetéseknél...
Rendeltem, megjött, nem rossz
Kár, hogy nincs a Yamahának V2-es sportgépe.
-mielőtt félreértés esik nincs üzleti érdekem a dologban, viszont bele-beleolvasgatok a fórumokba és sajnos elképzelhető hogy valakinek ilyen segítség kell... száma 0670/500-8881
Az enyém is 140-et ment meg 210-et végre először mert az elöző tulaj nem nagyon használta ki a lehetőségeit asszem. Aztán megneveltem 3 évesen lett bejáratva
És gyakorlatilag 220-nál nehéz többet kihozni belőle. Az FZ6S 251-nél nem írt jobbat bár 240 ameddig türhető időn belül felkúszik. Akkor legyen 20km/h külömség Kieggyezünk?
7000-nél kb. 140-et mutat az FZS-em, gyári áttétellel.
Injektoros az új, sokkal könnyebb és merevebb a váza és nem utolsó sorban ezerszer szebb mindennél Megjegyzem az FZS váza is szebb a ma futó Hornetekénél vagy ER6N-ekénél. Talán egy 5-6 év múlva utolérik a YAMAHA minőségét de addigra hol lesz a Yamaha Fel kéne venni egy új heggesztőt nekik Na jó nem fikázzuk tovább a konkurenciát. Kevesebbet fogyaszt az új és kb. 30km/h val odaver a régi végsebességének. Az FZS viszont 1500 fordulattal kisebb fordulaton túrázik mondjuk 150-et. (7000-en, amikor az FZ6 132-őt megy) Az FZS túrásabban rugózik, viszont pályanapon húzza az ember a lábtartót ha kell ha nem. Fz6 sem magas meg kemény de szívesebben csapatnék vele a ringen. Én a pörgősségét szerettem az FZ6-nak, azt hogy ki lehet belőle húzni a kisördögöt ha leszáll a lilaköd. Az FZS egy egyenletes teljesítményű szerényebb túrázó gép. Nem olyan sokoldalú de megbízható és kényelmes szintén. Szerintem.....
Az N-es is gyönyörű, csak az idomos egy iciripicirivel közelebb áll a szívemhez.
Mindenkinek jó motorozást!
Az ős-Fazer történelem (98-03):
98: kijött
00: Nagy átalakítás:
- pofaváltás
- állítható előfeszítés és jobb csillapítás az első telókba
- 18l-rol 20l-re nőtt a tank
- átpofozott km-óra (napi km számláló meg ilyesmi)
02: kis átalakítás:
- pofaváltás
- 22l tank
Nekem az egy 03-as van, régi szériákból az utolsó, szerintem nem rossz motor bár nincs sok összehasonlítási alapom
G.
Szerintem nincs technikailag különbség a 98-01/02-es között. De kinézetre sokkal pofásabb az újabb mint a régi.
Nekem speciál egy 2002-es fejidom még jobban is tetszik mint a legújabb (2004-es), meg talán még a tankal alkotott összhatása is szebb. De ez szubjektív.
Az N-es már teljesen más. Olyan nem is volt. Az gyönyörű! Ha jól emlékszek nekem is olyan van.
Köszi!
Alapvetően érdemes először megvizsgálni hogy mire kell a Fazer, milyen stílusban szeretnél motorozni. Nekem mind a kettő volt és azon ritka eset hogy először az újabb és aztán a régebbi. Nagyon sok külömbség van közöttük, másra-másra használnám. A másik fontos dolog lehet ha hitelre veszed hogy közel annyiért megkapsz egy újat (törlesztőrészletet értem) mint egy pár éves használtat ugyanis sokkal rosszabb lehet a THM. Jól nézz körül mielött döntesz. Egyébként használtban az újabb (FZ6S) is megkapható már 1,3-tól felfelé állapottól km-től függően. Nézz be hozzánk is, szoktak lenni újak, használtak egyaránt.
Az újabb aluvázas nagyon tuti gép, csak anyagiak terén nem hiszem, hogy megengedhetném magamnak. 2001-ben ha jól tudom lehetett kapni a régi lámpás- és az újabb verziót is.
Érdekesség képpen:
1998. évj., 29.000 km-rel: 790.000,-
2004. évj., 6.000 km-rel, Leo Vince kipu, topcase: 1.150.000,-
Ha most megtehetném akkor egyértelmű......!
Akkor az legelső széria után csak az idom változott? Más technikai újdonság nem volt?