Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt pedig amit ígértem!
nekem most is van 70es,megy mint akit meglőttek,ott hagy mindent a kategóriába
Volt biza és nagyon szerettem! Nemrég adtam el, itt az ideje egy nagyobb, komolyabb gépnek!
OFF!
ÁÁÁÁ, volt Super Cityd???? De szerettem volna egyet régebben!!!!!!
Sziasztok!

Köszi mindenkinek a hasznos infókat! Cserébe majd kaptok FZ6 tesztet, ill. FZ6-Bandit 650-Kawa Z750S összehasonlító tesztet. Tegnap szereztem csak még be kell scannelnem.
Bármilyen infót továbbra is szívesen fogadok!
Szia!

És a régiekkel mit csinálsz?? Úgy látom gyári volt...
Hi!
Mostani Superbike-ban 7500HUF-ért találtam bukógombát a hirdetéseknél...
Rendeltem, megjött, nem rossz
100-nál 5120-5160-at forog.
Nem hiszem, hogy a Honda alkatrész sokkal olcsóbb lenne.
Kár, hogy nincs a Yamahának V2-es sportgépe.
Most találtam egy nagyszerű bontott alkatrészforrást! Egy bajai Fazer bontó. Ahogy kérdezgettem van pár főbb cuccuk Fz6n-hez! Pl. Komplett blokk 300EHUF, Első lökésgátló 100EHUF Azért nem törjétek magatokat, hogy felhívjátok Kezdem érteni Gaga1984 motortípus választásának okát

-mielőtt félreértés esik nincs üzleti érdekem a dologban, viszont bele-beleolvasgatok a fórumokba és sajnos elképzelhető hogy valakinek ilyen segítség kell... száma 0670/500-8881
Persze, talán kell is hogy többet mutassanak. Még az 1000-es gépeknek is 10-20km/h közötti mennyiséggel kisebb a végük amikor 299-en tilt. Annyi a tény hogy az 5.-be akkor rúgom amikor egy Banditnak, SV-nek, Hornetnek már vége. FZS ellen nem tudtam még kipróbálni de tutira megüti. De nem is mindig ez a lényeg és remélem senki nem ez alapján választ motort. Ez még 14 éves korban megbocsájtható hogy a haverom SR-e 104,5-öt megy az Aeroxom meg 91,7-et de 200 felett már majdnem mindegy. Nem is ringatom én se magam abba hogy 251 a valós sebessége az FZ6nak. A hivatalos mérések szerint 236. De nem 16-tal megy többet az FZS-nél.
Az enyém teljesen gyári áttétellel 100-nál 5000-et pörgött, 120-nál 6000-et, és igy tovább, 200-nál 10 000-et. 220-nál nem nagyon akart többet menni, pláne az én súlyommal. Mindettől függetlenül egy szuper jó, abszolút megbizható gép. Sajnáltam is rendesen, mikor megváltam tőle. Az FZ 6 végsebességét nem vonom kétségbe, de egy digitális km óra rengeteget csalhat. Persze az analóg is. A gixxer topikban lehetett (azt hiszem) olvasni az órák pontosságáról, 200 felett akár 20-30 km/h-val is többet mutatnak a valós sebességnél.
javítanék : különbség
Az enyém is 140-et ment meg 210-et végre először mert az elöző tulaj nem nagyon használta ki a lehetőségeit asszem. Aztán megneveltem 3 évesen lett bejáratva
Nekem 150-et
És gyakorlatilag 220-nál nehéz többet kihozni belőle. Az FZ6S 251-nél nem írt jobbat bár 240 ameddig türhető időn belül felkúszik. Akkor legyen 20km/h külömség Kieggyezünk?
Ha a hátsó ülésröl is érdekel egy "teszt" szólok a páromnak hogy írjon egyet. Profin elemzi az utas szemszögéből a motorokat
Hmm, 260 fölött megy az FZ6 végre, lehetek szkeptikus???

7000-nél kb. 140-et mutat az FZS-em, gyári áttétellel.
Már lassan itt is összeáll egy
Találtam végre teszt-et!
Nem csak idom eltérés van.
Injektoros az új, sokkal könnyebb és merevebb a váza és nem utolsó sorban ezerszer szebb mindennél Megjegyzem az FZS váza is szebb a ma futó Hornetekénél vagy ER6N-ekénél. Talán egy 5-6 év múlva utolérik a YAMAHA minőségét de addigra hol lesz a Yamaha Fel kéne venni egy új heggesztőt nekik Na jó nem fikázzuk tovább a konkurenciát. Kevesebbet fogyaszt az új és kb. 30km/h val odaver a régi végsebességének. Az FZS viszont 1500 fordulattal kisebb fordulaton túrázik mondjuk 150-et. (7000-en, amikor az FZ6 132-őt megy) Az FZS túrásabban rugózik, viszont pályanapon húzza az ember a lábtartót ha kell ha nem. Fz6 sem magas meg kemény de szívesebben csapatnék vele a ringen. Én a pörgősségét szerettem az FZ6-nak, azt hogy ki lehet belőle húzni a kisördögöt ha leszáll a lilaköd. Az FZS egy egyenletes teljesítményű szerényebb túrázó gép. Nem olyan sokoldalú de megbízható és kényelmes szintén. Szerintem.....
Csak halkan jegyzem meg, hogy gondban lennék ha most kellene döntenem. Ugyanis a 2004-es sokkal fejlettebb technika, de nekem valahogy a "középső" szériás kinézete tetszik a legjobban.
Az N-es is gyönyörű, csak az idomos egy iciripicirivel közelebb áll a szívemhez.
Mindenkinek jó motorozást!
Szia

Az ős-Fazer történelem (98-03):

98: kijött
00: Nagy átalakítás:
- pofaváltás
- állítható előfeszítés és jobb csillapítás az első telókba
- 18l-rol 20l-re nőtt a tank
- átpofozott km-óra (napi km számláló meg ilyesmi)
02: kis átalakítás:
- pofaváltás
- 22l tank

Nekem az egy 03-as van, régi szériákból az utolsó, szerintem nem rossz motor bár nincs sok összehasonlítási alapom

G.
Szia!

Szerintem nincs technikailag különbség a 98-01/02-es között. De kinézetre sokkal pofásabb az újabb mint a régi.
Nekem speciál egy 2002-es fejidom még jobban is tetszik mint a legújabb (2004-es), meg talán még a tankal alkotott összhatása is szebb. De ez szubjektív.

Az N-es már teljesen más. Olyan nem is volt. Az gyönyörű! Ha jól emlékszek nekem is olyan van.
Köszönöm szépen, csak tavasszal lesz esedékes a motorvásárlás, jelenleg piackutatást tartok. Hitelt mindenképpen be kell vállalnom, azért tervezem csak tavasszal, hogy lehetőleg minél kevesebbet kelljen kuncsorognom a banktól. Nem lesz könnyű a döntés azt már most látom. Idáig annyi van eldöntve 100 %-ig, hogy Fazer lesz a következő motorom. Sajnos van még időm gondolkodni. Ja igen! Főleg túrázásra használnám. Szívesen venném a tapasztalataidat pro- és kontra a 2 különböző évjáratúval kapcsolatban!
Köszi!
Szerintem:
Alapvetően érdemes először megvizsgálni hogy mire kell a Fazer, milyen stílusban szeretnél motorozni. Nekem mind a kettő volt és azon ritka eset hogy először az újabb és aztán a régebbi. Nagyon sok külömbség van közöttük, másra-másra használnám. A másik fontos dolog lehet ha hitelre veszed hogy közel annyiért megkapsz egy újat (törlesztőrészletet értem) mint egy pár éves használtat ugyanis sokkal rosszabb lehet a THM. Jól nézz körül mielött döntesz. Egyébként használtban az újabb (FZ6S) is megkapható már 1,3-tól felfelé állapottól km-től függően. Nézz be hozzánk is, szoktak lenni újak, használtak egyaránt.
Köszi!
Az újabb aluvázas nagyon tuti gép, csak anyagiak terén nem hiszem, hogy megengedhetném magamnak. 2001-ben ha jól tudom lehetett kapni a régi lámpás- és az újabb verziót is.
Érdekesség képpen:
1998. évj., 29.000 km-rel: 790.000,-
2004. évj., 6.000 km-rel, Leo Vince kipu, topcase: 1.150.000,-
Ha most megtehetném akkor egyértelmű......!
Akkor az legelső széria után csak az idom változott? Más technikai újdonság nem volt?