Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bakker az jó korán van,megpróbálok .
ha addigra sikerül sisakot vennem akkor menek
Peti, szombaton jösz?

7.30 kor Sirokon találkozó? Jön Dynomen is Debrecen felől!
Szia. Van egy polírozós spác, aki jól dolgozik és motoros. Nekem ő polírozta bukó plexit. a számát elküldöm e-mailban ha érdekel.
Na itt egy vidi pl.
elég jo a képminősége, videoknal van olyan amit ilyen kamerval vettek fel, merszes,,,
Na vettem egy ilyen kütyüt, 6e Ft ért megérte szerintem. Elég tisztességes videót csinál, és kis helyen elfér...
képek
nah holnap után milyen idő lesz
gyertek turázni
Én tavaly cseréltem láncot+fogaskerekeket, és 30 egynéhányezer volt benne, akkor vágtam le a gyári láncot!
Nekem elöl Dunlop sportmax d208 van fent, hátul Conti road attack.
Elsőben 7-8ezer km van, és lassan cserés, hátsóban 15ezer és szezon végén fog leugrani....
Én conti road2 -t rakok majd fel elölre és hátra is.
Ha egy motor 95-ös benzinre van tervezve, akkor se a 98-astól, se a 380-astól nem megy jobban - legfeljebb a kutasnak.
Amit leírsz, az inkább hibajelenség lehet, amit szervizeltetni kell.
Az első lánckerék normál használat mellett 20k km-t simán ki kell bírjon, a tiédben több van/nem rendeltetésszerűen használtad?
(180-hoz egy '80-as években tervezett kéthengeres blokk 50 paripája elég fejidomos gépnél)
Egy a lényeg: elöl mindig (a lehető leg)jobb képességű guminak célszerű lennie. Szerintem.
Azt is meg tudnád mondani hogy miért fontos?
Üdv, fontos, hogy elöl és hátul is ugyan olyan legyen a gumi. Mondom ezt én, akinek szintén különböző van fent, és baromira meg vagyok vele elégedve
Sziasztok!

Mennyire fontos az, hogy az első és a hátsó gumik is azonos gyártmányok legyenek?

Elkopott a hátsó pirellim, de az első még tökéletes. Szeretnék váltani más gyártóra de emiatt nem akarok első gumit is venni.
Sziasztok!
A hétvégén tervezem egy FZ6N vásárlását.Újabb fekete vázas.Tudnátok pár tippet adni mire érdemes oda figyelni.elolvastam már az összes tesztet az interneten, de kíváncsi lennék a ti véleményetekre is.
Előre is köszönöm a segítséget.Széles utat!
Szia.

Szerintem a conti road2 is jó választás lehet.
Haver a nagy bandira rakta fel, nagyon-nagyon elégedett vele...
Köszönöm szépen! :)

Kicsit ideges vagyok a motortól:) jó drága volt! :(
Sziasztok!

Köszönöm a SOK VÁLASZT!

Találtam szélvédőst aki 10nap után tudja megcsinálni. mert akkor lesz nála gép! Van bontott szép állapotú 15e.ért. Jó drága bogarak voltak ezek.

Guminál a Roadot választom conti és michelin pilotból.
Z6 se rossz választás.
forgogumi.hu n jó árak vannak
meg van a kékhold.hu is ott is jó árak vannak.


Nálatok elég hülyén néz ki a láncszem ahol préselték a szemeket?
mert nekem elég gagyisnak néz ki 8200km-nél meg nem kéne cserélni láncot. Nekem kicsit fura,hogy 4éves motoron 8200Km- van benn és a lábtartók nagyon fényesek nekem a függöleges vázillesztéshez képest.

Üdv
Rico
Michelin Pilot Road 2
www.r17.hu
szívesen.
Bocsánat ha lerágott csont.
FZS 1000-re melyik gumi optimális választás? Kétkomponensű túra-sport kell mindenképp mert fontos az élettartam és felénk sajnos sok az egyenes szakasz. Most Metzeller Roadtech Z6 van fenn, amiről tudom, hogy jó gumi, kérdés, hogy van-e jobb vagy ilyen jó de olcsóbban?
Hol vannak jó árak?
Köszi
Robi
Van egy nekem bevált -de teljes túrának rövid- szakasz a magyar-osztrák határtól kb 5 km-re. Rechnitz és Lockenhaus településeket köti össze. Gúglizd be. 14-15 km tömény szerpentin hibátlan aszfalttal, hegyre fel, hegyről le. Ott láttam olyan táblát, hogy "motoros teszt útvonal".
Ha ezen már mentél 5 oda-visszát és meguntad vagy elfáradtál, onnan csak kicsit kell nyugatra menni szép nagy hegyi utakért.
DynomEn, sorry
Dynoman toltam egy üzenetet a motorozz.hu-n
próbáld meg elvinni egy fényezőhöz lehet megtudja polírozni,ha gyári a plexi.
/60assal jobban fordul, stabilabnak érezni, de nem tud annyit "kontrolálni", magasságból adódoan,
vissza jelzés hirtelenebb lesz,