azt állítgathatod amerre akarod ha kicsi vagy ha nagy ha mozogsz látsz benn ha nem akkor semmit már az fzs600am is ilyen volt. Lehet túl nagy a bicepszem
ez valami eszméletlen...
r1-el ezt megcsínálni és itt a bizonyíték, hogy meg lehet.
egyébként valamilyen szinten őrültnek is kell lenni.
azért kíváncsi lennék mongyuk egy részletes elemzés mit mutatna a blokk alakatrészeiről, vagy akár az egész motorról... hogy is bírja az r1 amikor ömlik ki a kipufogóból a sár.. és mégis elindúl... félelmetes..
hu
ma részt vettem egy vezetés teknikai tréningen.
mindenkinek ajánlom nagyon hasznos.... a fékezésről sokat tanúltam.
viszon a széles kormányom miatt nagyon sokat szenvedtem.
Teljesen elfordítva ütközik a térdemben... ez van.. és egyből kibillenek az egyensúlyból...
akinek gyári kormánya van annak szerintem gyerekjáték.
Ami szerintem nagyon béna a harlikon, az az index. A balra index gombja a bal, a jobbra indexé pedig a jobb kormányvégen van. És nyomva kell tartani. Jobbra kanyarodásnál a gázkezelés és fékezés közben még a hüvelykujjaddal is matatnod kell.
Srácok, a neten kutatok első porvédőt. Az létezik, hogy a 99-00 -s 600-as fazeré nem jó a 2002-eshez? ( http://cgi.ebay.com/Yamaha-FZS... ) Csak mert más oldalon 98-2003-ig meg ugyanazokat az alkatrészeket ajánlották az első telóhoz.
Köszi a segítséget előre is!
Ezt a gépet próbáltam ma.
Kellemesen csalódtam benne, egész jól lehet vezetni, kényelmes, puha a kuplung és az ülés. Viszont hiába az 1500 köbcenti, dinamikára a jól bevált kis Fazeremmel nagyobbat tudok motorozni.
Ez egy beszkennelt összeszerelési rajz ,amit adtak a vásárláskor.