Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Gratulálok a gépedhez! Kívánok sok boldog kilométereket vele!
FZ-6 -on a markolatnál fent kell állítani a holtjátékot. Meg lehet lent is.
Például: 155/70R13 Ez azt jelenti, hogy 155 mm a futófelület szélessége. A /70 az az oldalfal magasságát jelöli, ebben az esetben a 155 mm-nek a 70%-a az oldalfal magasság. R13 a pánt átmérője collban.
első kérdésre a válasz passz

második én pirelli angel el gurulok nem rossz de attól függ mikre használod a gépet inkább sport túra vagy sport gumi erős kell hogy jobban tapadjon conti . t csak sport road attak ot nemtudom
Gázmarkolaton hol tudok állítani ha nagy a holtjátéka a húzónak?
A toló bovdenen van állító csavar de az a tolóhoz van?


FZ1 milyen gumikat szeret amik nem fogynak el 5km alatt és jól tapadnak dobogókőn?
Sziasztok!
Fazer tulaj lettem tegnap óta.

Sajnos figyelmetlenségből erős szivaccsal mostam le a bogarakat a plexiről.

KERESEK FZ1 S PLEXI-t akinek van elfekvőben karcmentes és baráti áron adná nekem, szóljon! 2006 os évjáratú.
Freepeti gumitudor: elöl a /60-nak mi a lényege,mi a gyakorlati különbség a /70-hez képest?
Úgy értem megfáradt!
Ja ja ,a gyertya lett volna a következő tipp. Mi az,hogy "szétment"?
Gyertya szétment, ez a probléma.......... pffff
elöl egyel kisebb fogaskerékkel nekem is simán 200 felett van
nah de ma sikerült elöl gyári hátul kettővel nagyobbat bepréselni
Érdekes. Ha én nem figyelek pikk-pakk 240-el megy.................

A befecskendezést ilyeneket meg tudják nézni a műszerfal nyomkodásával, a yamahások. Vagy ha jó az angolod van itt valahol szervízeseknek való "cd",amiben le van írva.
HA HA! , háát az megvolt , mármint a tisztító, STP-t nyomta bele, nem történt semmi ............... :(
Te vagy a Dynomen tedd dynóra!

Tegyél bele üzemanyagrendszer tísztítót.Elsőre jó.
Lehet furcsán hangzik a kérdés, de a problémám, hogy a motor nem jól adja le a nyomatékát szerintem, mert el van lustulva , nem úgy húz ahogy kellene, pedig mindig 98-ast rakok bele , sőt a legtöbbször SHELL nél tankolok, frissen van olajcserélve........ és még a 180-at is alig éri, onantol full lomha, meg csinál olyanokat is , hogy utazón 150 - 160 on 6 osban rángat kicsiket, talán a befecskendezéssel lehet baj?! , amúgy a légszűrő is most lett cseélve 500km el ezelőtt. Vagy az első lánckerék van elkopva mint állat.....?
ötlet , vélemény? HEALP!
Lévén h. infrastruktúrában kb. 38 millió évvel előttünk járnak, nem nagy kunszt összedobni egy "jókistúrát". Barangolj kicsit a motorostura.hu weboldalon, ott országonkénti bontásban (is) vannak komplett gurigák, csillagtúrák, minden mi szemszájnak ingere, Ausztria is ki van tárgyalva rendesen, szóval hajrá . Mikor én jártam ott, sikerült 2000 km-t motorozni Ausztriában és még a nyugati csücskében nem is voltam .
meg ez is !
Sziasztok! Szellemvárost én is ismerek! Itt van füredtől pár km-re! Föld alatt - föld felett ... sok érdekes dolog van itt is!
Helló bocsi....

Én szívesen csatlakoznék hozzád, már in is filóztam rajta....
Szólj, ha van valami fejlemény!
Üdv!

Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ausztriában valami jó, szép, kanyargós, szerpentines, túraútvonalat.? Szeretnék arra menni, mert elvileg sok jót hallottam az ottani hegyi utakról.
Esetleg összehozhatnánk egy ilyen túrát, kedve valakinek?
A csajszi nagyon bátor. De talán túlságosan is bízik a motorjában. Mi van, ha lerobban a semmi közepén? Faxa lehet napokig gyalogolni a radioaktív felhőkben.
Valaki volt már Csernobilbe? Nem tudjátok milyen engedélyek kellenek oda, egy átlag ember kaphat oda belépőt? Ha valaki tervez afele túrát szívesen csatlakoznék.
nemtom én Fóton voltam varaderosokkal...
Vegyél újat,hogy nyárra szép legyél Mofaker.hu
Üdv!

Én is voltam egy vezetéstechnikai tréningen, szerintem ugyan azon voltunk Győrben...?
valóban nagyon jó kis nap volt, Ervin haverommal voltam rajta, volt egy könnyű meg egy nehéz pálya, de szerintem az elnevezéseket felcserélték, mert pont fordítva éreztem
Szóval volt minden, deszkák között haladás, szlalom, körözés, ovális kör, 8-asok, meg bólyákból zászlókihuzogatás....

Nagyon jó volt