most jelen pillanatban elől egyel kisebb hátul kettővel nagyobb van, ami pályára tökéletes is lenne, de hát a km erek nagy részét közuton töltöm, igy maradni fog elöl egyel kisebb hátul gyári,
persze erősebb valamivel, de ez számomra akkor látszódott amikor meghajtottam, gyári áttétellel 220 fele elég lassacskán gyorsult, a -1 es kisfogaskerékkel seperc alatt eléri a 220at és utána is könnyebben megy még,,,
amugy meg alacsonyabb fordulaton is jobb, vagy akár hegyekben is észrevenni az előnyét vagy kétszemélyel megpakolva is,,,
vennék én többet is ha lenne miből
kéne egy speed, egy jo naked, egy túra motor, egy enduro, no egy robesz is beférne jöhetne még egy 4X4es kvad, egy bmw m3as egy jo kus Uaz meg valami motorszállítós nyavaja,
nah kb ennyi lenne a géppark akkor tök meglennék elégedve
Meg fogjátok találni a képet,amire gondolok
te Picassóóóóóóóóóó
persze erősebb valamivel, de ez számomra akkor látszódott amikor meghajtottam, gyári áttétellel 220 fele elég lassacskán gyorsult, a -1 es kisfogaskerékkel seperc alatt eléri a 220at és utána is könnyebben megy még,,,
amugy meg alacsonyabb fordulaton is jobb, vagy akár hegyekben is észrevenni az előnyét vagy kétszemélyel megpakolva is,,,
Van-e valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy hogyan viselkedik a 600-as, ha egyel kisebb lánckereket teszek fel előre.
Köszi
kéne egy speed, egy jo naked, egy túra motor, egy enduro, no egy robesz is beférne jöhetne még egy 4X4es kvad, egy bmw m3as egy jo kus Uaz meg valami motorszállítós nyavaja,
nah kb ennyi lenne a géppark akkor tök meglennék elégedve
Ozd környékén tévedtem el,jó szar minőségű atakat tatáltam.
varadero turán voltam megint, most a vértesben.
jó volt :)
én ma kocsiba cseréltem le a fék olajat, 5 éves olaj csurgott le, itt volt már az ideje,,,
Nekem anno az ETZ-n kiugrott a gázcsutka és még egy picit rá lehetett húzni a gázt, na azt hívtam gázrásegítésnek, vagy turbo-nak
Üdv:Jim-X
(ez a shox.hu ról van)