Amúgy most jöttem haza a citáról, jó volt nagyon! Előtte meg a sportmotor klub! Kibaszott jók azok a gokartok, az alkarom úgy bedurrant egy menet után, hogy a bukó majd kiesett a kezemből Ádám is megmutatta a Bömöst, nagyon fasza! Kár, hogy 4-re szétszéledt a társaság... De majd májusban!
500 Ft pl. a FOKT motorba, én ott vettem tavaly, de mivel nagyon faszám megcsináltam a tavalyi túrán az üvegtigrisnél, ezért így maradt és nem raktam fel az újat, így olyan egyedi, mert fordítva van a keret
A fékpadi mérésnél csak fénykép készül nem videó, a mérés elött közvetlenül csinálja a gép legalábbis ahol voltam ott így volt. Előttem volt egy 150es ETZ, azt csak betolta a muksó mondta, hogy egyik volános kollegáé, csináltak róla 3 fotót és tolta is ki. Még be sem indították.
Tapolcán volt a vizsga a Volán telepen. Vagy 8szor bíztos meglett mérve fékpadon, mert valamit mindíg elbasztak. Az egyik nálam lefogta a motor hátulját, de nem értem, hogy lehetett annyi esze hogy a sárvédőbe is belekapaszkodik. Végül több mint egy órás huzavona után lemérték kétszer az első kereket. Slussz poén az volt, hogy mikor fel akarták vinni központi gépre kiderült, hogy az alvázszámot elütötte a mérés elején. Ezután beírta kézzel az adatokat. Nem tudom mi értelme így az egésznek?! Aztán csináltak 3 képet. Semmi mást meg nem néztek.
Mivel siettem melóba nem néztem át a gépet, szóval így jártam
Hat, olyan 45 re gondoltam, meg zsirpatent uj.
A gyari pleko bug-os volt, visszamentem kicsereltek egy agv gt plexire.
1 hibaja van, hogy nincs meg a sisakzsakja, mert lent vettem meg a shox elott egy sractol kezbol.
Normális helyeken csak a dupla gyűrűs sisakokat fogadják el pályán,versenyeken.A csatos zárak pedig fellazulhatnak ez biztos nem csak ha szakad,de akkor már úgyis mindegy.
Nekem tavaly mikor a vázszámot fényképezték le majdnem megkarcolták az idomot a fényképezővel. Megfogtam erősen a vizsgáztató kezét és eltoltam a burkolattól. Nem tetszett neki.
Nekem a műszakin mindent nekem kellett csinálni, még a fékpadi mérést is, a vizsgabiztos meg mellettem állt és mondta mit csináljak.
A fékpadi mérés csak akkor hivatalos, ha videofelvétel is készül róla.
Nekem azért kellett az első fékpróbát megismételni, mert nem látszódtam a felvételben.
Én megnézném ezt a felvételt azon az állomáson..
Sziasztok.
Hol voltál vizsgáztatni? Én Cegléden voltam a kpm-nél, elég normálisak voltak, és végig látom mit csinálnak a motorral. Mondjuk a hasidom majdnem leért a fékpadon.
Sajna utólag az esélyed elég kicsi, hogy elismerjenek bármit, ha csak nem volt bekamerázva a hely, mert manapság?
Üdv:Jim-X
Üdv:Jim-X
Mondtam,hogy rossz vége lesz.
Üdv:Jim-X
Üdv:Jim-X
Elég jó kis kanyarok vannak arrafelé:
video
mentél a pályán
Délután Szlovákiában felakadtam egy bokorba és eltört...
Mivel siettem melóba nem néztem át a gépet, szóval így jártam
A gyari pleko bug-os volt, visszamentem kicsereltek egy agv gt plexire.
1 hibaja van, hogy nincs meg a sisakzsakja, mert lent vettem meg a shox elott egy sractol kezbol.
Egy ismerősöm ismerőse lehet h megcsinálja az enyémet PhotoShoppal h lássuk h fog kinézni.
A SZÍNÉT kell nézni! kitérdekel mennyi az a roncs....
Üdv:Jim-X
A fékpadi mérés csak akkor hivatalos, ha videofelvétel is készül róla.
Nekem azért kellett az első fékpróbát megismételni, mert nem látszódtam a felvételben.
Én megnézném ezt a felvételt azon az állomáson..
Hol voltál vizsgáztatni? Én Cegléden voltam a kpm-nél, elég normálisak voltak, és végig látom mit csinálnak a motorral. Mondjuk a hasidom majdnem leért a fékpadon.
Sajna utólag az esélyed elég kicsi, hogy elismerjenek bármit, ha csak nem volt bekamerázva a hely, mert manapság?