A nevjegyeden 600-as van ezert ezt reszletezem.
A 2004-es modellévben esett át egy frissítésen: kapott alu vázat, új blokkot. futóművet, idomokat, etc.
Azt hiszem elotte 2001-ben volt modellfrissites, de erre nem vennem be a ciankalit.
2006-ban meg kapott fekete blokkot.
Az FZ1000-et 2002-ben frissitettek, most 2006-ban FZ1-re atnevezve hasonlo modositasokkal, mint anno az FZ6-on.
Persze anyagiaktol fugg, de sztem vegyel egy 2004-es FZ6-ot, ezeket 10-15e kmrel ~1.4 korul vesztegetik.
T.J.
PS. Mar csak egy het es atveszem az enyemet... (2005-os peldany)
Folyamatosan nézegetem a használt motor piacot és arra lennék kíváncsi, hogy van-e technikai különbség a "98-tól és a 2002-től gyártott Fazer között? Ha azt a pár év különbséget és a jelenlegi piaci árakat nézegetem akkor mindenképpen jobban megéri egy 2002-2004-es Fazer. De az idomok átszabásán kívül van még valami változás?
Sziasztok!
Köszi a " döntögetős " hozzászólásokat.
Lehet, hogy egy kicsit hanygolni fogom az extrém döntögetést. Mondjuk amíg nem tudok magamnak venni igazi sportmotort ( vagy amíg nem megyek pályára (oda meg Honda RVT RC51 1000R (régen: SP1,SP2) való).
Egy kicsit más egy igazi sportmotort dönteni, az Fz6-ot nem kifejezetten erre fejlesztették. Közuton tökéletes, oda ez a legjobb!
nekem a második pályázásom felénél már leért a lábtartó... igaz meg is ijedtem, majdnem el is fikáztam..., úgyhogy csak óvatosan,
majrécsík azonnal eltüntethető, szerencsére ezzel már nem nagyon kell foglalkoznom
igaz első gumin van még egy kevés
hi!
Pancsi ringen a gyári dunlopot teljesen peremig döntögették a srácok, deazt nem tudom hogy a lábtartó lenn volt-e. Az enyémen BT-020 as bridgestone van nem sokkal tudtam lejjebb dönteni pályán mint közuton. (ez van, nem ment és kész. ) Gyakorolni kéne, szerintem ha felmelegszik az is tapad úgy hogy eltünjön a majrécsik.
Euroringen feszegettem a Fazer határait.
Tapasztalatok: gyári Dunlop gumikkal ( ami, ha minden igaz pár órán belül már nem lesznek a mocin mert elkoptak) a jobb oldalon a lábtartóbütyköt teljesen, magát a lábtartót, és a hátsó fékpedált egy kicsit lekarcoltam, a bal oldalon a koptatóból nem sok van hátra, de erősen kopik az oldalsztender talprésze is, mert az is leér.
Mindezt kontrolálható módon lehetett a motorral csinálni, persze némi gyakorlás után.
Egyenlőre ennyi, ha lesz az új gumival tapasztalatom, majd megírom.
Holnap este lehet, hogy kimegyünk az Euroringre, ha véletlenül arra járnál, nézz be.
arra figyelj, nehogy utánnad menjek, mert a nyomatékos régi fézerem en már nincs lábtartóbütyök és lelelözlek... Dönts Okosan ! Milyen volt a hléfőzőverseny?
Jól megy, bár túl sok objektív infóval nem tudok szolgálni, pályázni nem voltam még vele (jobban mondva csak úgy voltam pályázni, amikor még csak hátul volt ez a fajta gumi, az nagyon tetszett, csak a kopott első miatt nem mentem nagyon vadul...), és egyébként is elég keveset megyek mostanában a motorral. Ez persze nem a gumi hibája, hanem csak beállítottam a pénzárcámat tartalékra ...
A hátsóban van eddig kb. 6000, az első meg szinte zsírúj, múlt héten tették fel. Mondjuk a hátsón sem látszik semmi kopás, és egyébként is nagyon tetszik a gumi!
Amit tapasztaltam, hogy az elindulás első kilométerén belül gyönyörűen bemelegszik elöl-hátul mindkettő, egyáltalán nem csúszkálnak, nagyon tapadós mindkettő: még a hírhedt vakítóan fehér Budakalászi aszfalton sem hozta rám a frászt a hátsó azzal, hogy nagyobb gázra kipörgött volna, és az is érdekes, hogy ellentétben a PilotRoad-dal, ha ezt azon az aszfalton blokkolva fékeztem, rögtön csikorgó hangot adott, tehát az az érzésem, jobban tapad nála a Pirelli. Az elsővel is szinte akármekkora sebességről akármekkorát lehet fékezni, legalábbis ez a benyomásom. Mindent tolerál a gumi, eddig nem is hallottam picit sem azt az apró, szaggatott csikorgást, amikor az első kerék kezd a tapadás határára érni, pedig szoktam próbálgatni a féket, mondjuk 160-ról nullára és nagyon baba a tapadás! (Tudom, egyesek szerint műmajom vagyok meg blablabla, igen hogyne. Csak inkább ilyenkor próbálgatom az egésznek a fizikáját, mint hogy majd éles helyzetben csináljak valami faszságot, tehát ezt elsősorban ezért.)
A kanyarban tanúsított viselkedésről sajna csak pályázás után tudnék sok értelmeset mondani, amilyen szarosak az utak, itt még épp "elég" ( ) majrécsík van az első gumin, és ez így is fog maradni, nem vállalom be hogy ezeken az utakon ennél komolyabban döntögessem a gépet... De meg vagyok győződve, hogy fantasztikusan teljesítene mindkét gumi!
A kútnál többet mérnek, mint amit adnak (legalábbis ezt hallottam a JETről) Lehet ez fordítva is...add meg a tankoldád címét
Komolyabbra fordítva 1x sikerült cseppmentesítenem a tankom , mikor azt teszteltem mennyit megy el tartalékon (átl 5.2jött ki) Mákom volt..alig 10 m kellett tolnom a MOLig. Ekkor nekem se ment bele 19.4litttyó csak 18valamennyi és a tankolás a végén úgy zajlott töltöttem vártam töltöttem... Nem tudom mi, de vminek idő kell , hogy elnyelje az anyagot.
Szerintem ne 17literes tankkal számolj (4.85 átlagban se rossz )
és legközelebb ülve tankolj, akkor tökmindegy milyen a sztender
A nevjegyeden 600-as van ezert ezt reszletezem.
A 2004-es modellévben esett át egy frissítésen: kapott alu vázat, új blokkot. futóművet, idomokat, etc.
Azt hiszem elotte 2001-ben volt modellfrissites, de erre nem vennem be a ciankalit.
2006-ban meg kapott fekete blokkot.
Az FZ1000-et 2002-ben frissitettek, most 2006-ban FZ1-re atnevezve hasonlo modositasokkal, mint anno az FZ6-on.
Persze anyagiaktol fugg, de sztem vegyel egy 2004-es FZ6-ot, ezeket 10-15e kmrel ~1.4 korul vesztegetik.
T.J.
PS. Mar csak egy het es atveszem az enyemet... (2005-os peldany)