Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kopásjelzőig 7 mm?

A motorod javítgatod?
Én most egy Avon ST-t nyúzok, ennek hátul 7 mm volt a profilmélysége, egy 4500 km-es túrán, amiben volt 2000 km autópálya 1,6-1,7 mm-t kopott le.
Ha mondjuk a régi gumit szögre akasztom akkor elöregszik 1-2 év alatt?
Hali!
Az jó hír, hogy ilyen sokat bír ki nálad.
A barátnőm bátyjának ilyen gumi van a CBR 600 FS-én és 6000 km-nél nem bír többet.
Remélem nekem tovább jó lesz. Majd lámpáknál egy kicsit visszafogom magam.

Egy kis matek:
A Pasztoy oldalán van fent a legújabb gumiteszt.
Ott a legújabb miskán a hátsó profilmélység: 5,4 mm
4600 km után: 2,3 mm
Namármost:
3,1 mm kopott el 4600 alatt. A tesztben csak 5600 km-t írnak futásteljesítményre.Miért?
Ott van alul kis csillaggal, hogy a legkisebb törvényes profilmélység 1,6 mm (Németországban).

A gumit meg gondolom a kopásjelzőig szabad koptatni (vagy nem?).
Az meg szerintem megvan 1,6 mm.
Jó, nekem nincs vele tapasztalatom, bár ha pályázol akkor OK. Csak hallok ezt-azt...De én az enyémre nem tennék, a túragumikat szeretem, meg nekem az a jó ha elmegy legalább 15 ezret egy gumi, de inkább többet. Az XJ-n 24 ezrenként cseréltem garnitúrát. Vennék rá én is sport gumit, egy szerpentinen jobban meg merném hajtani, de akkor fél évente gumicsere???? Az nekem nem pálya, nincs rá lé. Inkább óvatosabban közlekedem.
Ha meg kanyarban csúszna ki a motor az nálam nem a gumi keménysége miatt lenne ( ma 10 napja hogy először ledöntöttem a lábtartó koptatójáig...de ezt már egy hete részleteztem... ) hanem az aszfalt szennyezettsége miatt, akkor meg már csak a szögesgumi segíthet.... Bár aki kicsit sportosabban vezet annak a sport guma való, nekem nem.
bocs, hogy bele pofázok, de nekem is Pilot Power van a vasamon hátul /mondjuk az egy kicsit komolyabb vas/ 3500 kilométer után még 3.7 mm a profil mélység és amit nyujt azért az nem minden napi.
E-ring 1.30
a szlovákiai vizes turán is hibátlanul teljesitett, nem sokkal kellet finomabban menni, mint szárazon
Szia!

Kommunikálhunk a vasról mailben?

jtomos@gmail.com

T.J.
ja, kocsog!!!
én a pilot powert szettben használnám, ha már van, ennyi. puhább, mint az fz6-ra vásárolt gumik többsége. legyen szinkronban elöl-hátul. úgy a szép. ni!
minek jövőre, ha most is használhatod?

azt fikázom amit mondasz!

mert kawás azért! oszt? he he
jövőre még jó lesz, mit fikázol itt, kocsog kavakakis, he?
s amikor már berepedezett, akkor dobd ki, 2 év múlva....
sztem a hátsót használd el, akkor cserélj teljes szettet, és a régi hátsó kuka, a régi első meg a garázsba szögre, jó lesz még később
a jelenlegit hülyeség ledobni róla, 3-4 rendes túra és már el is kopott.

a pilot power-ek tudtommal nem vészesen kopósak, sztem jó vásár volt, de ez majd kiderül.
Megvettem, mert szinte új (400 km van benne) gumi.
Remélem egy 8000 belemegy. Majd vigyázok rá.
Az enyém tapadásával meg nagyon nem vagyok/ voltam elégedett. Csak azt nem tudom, hogy most mi legyen azzal ami rajta van.
A hátsóban egy 3-4 ezer van még szerintem, az elsőben meg 10-nél is több.
Nem kell valakinek?
Nagyon jól tapad!
Ez egy sportgumi, ami akkor tapad ha bemelegedett, hidegben, esőben rosszabb. És hamar elkopik! Ha nem pályázol akkor közútra nem raknám rá a motorra a helyedben.
Nem venném meg, pár ezer km alatt lekopik és ősszel megint cserélheted újra. Ekkor már az olcsóbb drágább lesz.
vgyázz, mert egy óvatlan pillanatban féktávon beszúrok és átszerelem a magaméra
Inkább majd Kalocsán megmutatom!
mondd meg a tulajnak, h adok érte 50 200-at!
2006-os
Meg ez a legújabb póver!
az korrekt. nem mindegy emellett, h mikori, mert öregszik is a gumi, uh nézd meg, h ne 30 éves legyen
300 km van benne!
Remélem nem sérült!
Most megyek megnézni!
mi az "újszerű"? ha télleg jó állapotban van, akkor határozottan jó ajánlat. újonnan olyan 80 a pásztóynál, ami az egyik legolcsóbb