Mentem egy 300 km-es "túrát". 400 km-t ment el a moci egy tank benzinnel (4,25 literes átlagfogyasztás). Volt benne 80-as, 90-es és 120-as túratempó is, meg persze a pécsi """pályázás""".
A kúton csak 17 liter benzin ment a tankba! Ez, hogy lehet??? Pedig már bonyhád előtt 10 km-rel váltott tartalékra. 60 km volt a "tartalékban" tankolásor. És csurig töltöttem.
Igaz nekem nincs középsztenderem, de nem hiszem, hogy még 2,5 liter belemenne.
Na ma már kipróbálva. A mecsekben volt kiküldetésen, és jelentem nagyon jól tapad. Megéri sport gumit venni. Csak remélem nem fog pár ezer alatt lekopni.
"Már csak egy bukó kell, egy motorosruha-szabó, egy... "Én ismerek egy motorosruha-szabót.
Fekete Bélának hívják, Cölöp a beceneve. Ő alakítja méretre szinte az összes magyar motorversenyző
ruháját. Nekem is kellett egy kis fazon igazítás, amit nagyon jól megcsinált elfogadható áron. Egy szó
mint száz tudom ajánlani. Itt a névjegykártyája érdeklődj!
Mielőbbi motorozást
az árajánlat megvolt, elbírálták, és elfogadták, ami azt jelenti, hogy legfeljebb a benne foglaltakat lehet maximum olyan minőségben kezelni, ahogy leírták, vagyis a cserés alkatrészre kérhetek javítást, ha úgy tetszik, és nem kötelező minden alkatrészt cserélni/javítani, csak amit akarok. végül is a váz fényezését kihagyjuk, és a tankot is csak glettelik (vagy nem tudom mit szoktak vele) meg fényezik. az így csökkentett javítási költség 30%-a terhel engem.
az aláírt szerződésünkben a százalékos önrész érékét üresen hagyták (amint korábban leírtam), ez ügyben annyit tehetünk, hogy írunk egy panaszlevelet (f)őméltóságának, aztán ezzel időegesen csillapítjuk az idegállapotunkat.
az általános szerződési feltételek című mappát utólag odaadták, abban leírják, hogy 30%-ot fizet szerződő, ami nem vonatkozik a műanyag alkatrészek javítására. ez volt még halvány reménysugár, de ez is csak szó szerinti javításra vonatkozik... egy szó mint száz, biztosítókkal, és csavaros nyelvezetű jogászokkal sose kezdj! (tisztelet a jelen lévőknek ugye )
az előző kommentben írtam, hogy semmilyen csalafintaság nem jött össze, semmilyen kiskapu nem nyílt meg előttem, tehát jelen pillanatban az ügy hivatalos és félhivatalos állapota egybeesik: a motort már javítják, az alkatrészeket megrendelték, a számlát majd küldik.
egyszer azért majd megyünk egy kis karikát csoportilag ugye?
(addig meg halkabban itt a kettes úton a motorcsapatással, mert én itt a szobában kaparom a falat a szigorlati tételeim, és egy fél darab jobboldali fazer fejidom fölött )
Köszönöm a fiatal, lelkes segítséget
Sajnos azóta csak újabb iksz felesleges kört sikerült futni, végül is megállapodtunk, rosszul jártunk, de legalább 3 hét múlva újra nyeregben.
Úgy magyarázta ki a zárpi, hogy az a passzus csak a műanyag alkatrészek JAVÍTÁSÁRA vonatkozik, olyan ugyebár pedig csak elméletben létezik...
Több szervízben jártam, egyik sem volt kapható semmi mókára, de lehet hogy csak nem jó ütemérzékkel közelítettem meg a dolgot. Mindegy.
Már csak egy bukó kell, egy motorosruha-szabó, egy taliga pénz, és helyreáll a lelki béke ja és egy fiatal, lelkes ügyvéd, aki a különbözet feléért kipereli az 50ezres önrészt a hiányos szerződés miatt
Szia ! Utánanéztem ennek az idomos-müanyagos-önrésznélküli dolognak: szóval ha külön biztosítást kötsz a müanyag túradobozaidra (amik utólag lettek felszerelve akkor azoknál nincs önrész...
Remélem a múltkori telefonnal tudtam vmit segíteni...
Mentem egy 300 km-es "túrát". 400 km-t ment el a moci egy tank benzinnel (4,25 literes átlagfogyasztás). Volt benne 80-as, 90-es és 120-as túratempó is, meg persze a pécsi """pályázás""".
A kúton csak 17 liter benzin ment a tankba! Ez, hogy lehet??? Pedig már bonyhád előtt 10 km-rel váltott tartalékra. 60 km volt a "tartalékban" tankolásor. És csurig töltöttem.
Igaz nekem nincs középsztenderem, de nem hiszem, hogy még 2,5 liter belemenne.
Szerintetek...?